Muziek / Algemeen / Nieuw in de Top 40: 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 09:20 uur
Week 35:
#24 Shaggy feat. Mohombi, Faydee, Costi - Habibi (I need Your love)
Zomers plaatje, dat me na een aantal draaibeurten nog enigszins meevalt, al heeft het allemaal weinig om het lijf. Gewoon niet te vaak naar luisteren.
Cijfer: 5,0
#34 Thomas Jack - Rivers
Opnieuw een zomers klinkend schijfje, en ook deze is niet onaardig, maar wederom weinig bijzonder. Voorlopig vind ik hem iets leuker dan Habibi. Ik hou het even op een zesje.
Cijfer: 6,0
#24 Shaggy feat. Mohombi, Faydee, Costi - Habibi (I need Your love)
Zomers plaatje, dat me na een aantal draaibeurten nog enigszins meevalt, al heeft het allemaal weinig om het lijf. Gewoon niet te vaak naar luisteren.
Cijfer: 5,0
#34 Thomas Jack - Rivers
Opnieuw een zomers klinkend schijfje, en ook deze is niet onaardig, maar wederom weinig bijzonder. Voorlopig vind ik hem iets leuker dan Habibi. Ik hou het even op een zesje.
Cijfer: 6,0
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 13:35 uur
Week 32:
#29. Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining
saaie singer songwriter dance in de lijn van Avicii
Cijfer: 2
#33. Nico & Vinz, feat. Bebe Rexha & Kid Ink - That's How You Know
raar samenraapsel met een Kanye West stem a like ergens in het midden en een Black Eyed Peas pre-autotunetijdperk benadering, gaat wel snel vervelen
Cijfer: 3
#38. Silentó - Watch Me (Whip / Nae Nae)
zomerse wegwerpplaat die snel irriteert
Het sterke niveau van begin 2015 is wel snel weggegaan vind ik. Ik moet ook melden dat ik 70% van de new entries pas voor de eerste keer hoor als ik ze voor dit topic beschrijf (hoor nu geen landelijke radio meer op het werk
)
#29. Axwell & Ingrosso - Sun Is Shining
saaie singer songwriter dance in de lijn van Avicii
#33. Nico & Vinz, feat. Bebe Rexha & Kid Ink - That's How You Know
raar samenraapsel met een Kanye West stem a like ergens in het midden en een Black Eyed Peas pre-autotunetijdperk benadering, gaat wel snel vervelen
#38. Silentó - Watch Me (Whip / Nae Nae)
zomerse wegwerpplaat die snel irriteert
Het sterke niveau van begin 2015 is wel snel weggegaan vind ik. Ik moet ook melden dat ik 70% van de new entries pas voor de eerste keer hoor als ik ze voor dit topic beschrijf (hoor nu geen landelijke radio meer op het werk
)
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 15:57 uur
Wij hebben op het werk 3fm aanstaan. Hoor ook weing nieuwe platen, al lijkt het wat beter te worden. Toch Foals, Tame Impala en Macklemore voorbij horen komen. In de tipparade staat trouwens een ander nummer van Macklemore dan die ik gehoord heb. Vindt beide nummers prima trouwens.
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 22:55 uur
Dit is wel een tof filmpje:
Video: Justin Bieber, Diplo and Skrillex Make a Hit - The New York Times - nytimes.com
Wel een openbaring dat dat 'dolfijn'-geluid gewoon Justin zelf is.
Video: Justin Bieber, Diplo and Skrillex Make a Hit - The New York Times - nytimes.com
Wel een openbaring dat dat 'dolfijn'-geluid gewoon Justin zelf is.
0
geplaatst: 29 augustus 2015, 23:44 uur
Week 27:
#31 John Newman - Come & Get It
Deze hoor ik nooit ergens voorbij komen. Inmiddels heb ik hem wel drie keer gehoord en het klinkt niet verkeerd. Goede stem ook wel. Maar echt beklijven doet het ook niet. Ik vermoed dat dit zo'n nummer is dat ik 20 keer kan horen zonder dat ik het door heb. Muzikaal is het net te doorsnee om echt op te vallen.
Cijfer: 5,5
#38 Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like a Motherf****r
Dit nummer vond ik meteen al heel catchy en een verademing ten opzichte van andere Maroon 5-nummers. Lekker electronisch en niet zo zeurderig als veel van hun andere nummers. Geproduceerd door Shellback (een Zweed die vaak samenwerkt met Max Martin), zie ik, die zich ook met het laatste album van Taylor Swift heeft bezig gehouden. Inmiddels is er wel wat gewenning opgetreden en ben ik er minder enthousiast over, maar voor Top40-begrippen toch best een prima nummer.
Cijfer: 6,5
Week 28:
#31 Afrojack (ft. Mike Taylor) - Summerthing
Een nummer waarin vocale popmuziekstukken worden afgewisseld met instrumentele stukken dance. Die vocale stukken zijn al niet heel best, maar als dan de beat erin komt... Echt niet te doen. Die stukken doen alleen maar afbreuk aan het toch al niet beste nummer.
Cijfer: 2,5
#38 Disclosure (ft. Gregory Porter) - Holding On
Leuk voor Disclosure dat ze nu hitjes scoren in Nederland, maar op de een of andere manier doen hun nieuwe singles me echt helemaal niets meer. Twee jaar geleden was ik echt dol op WhiteNoise en You&Me, maar het frisse en open geluid dat die singles zo goed maakte is echt compleet verdwenen. Natuurlijk is Gregory Porter geen slechte zanger, maar in deze context vind ik er niet veel aan.
Cijfer: 5
Week 29:
#25. Pharrell Williams - Freedom
Niet slecht dit, hoewel het wel duidelijk een nieuwe 'Happy' moet zijn. Zo'n welluidende titel en een en al 'feel good'-muziek. Zou me niets verbazen als dit ook weer tot ergens in 2016 in de Top 40 blijft staan. Toch blijft een klik uit. Zou toch wel leuk zijn als hij weer wat creatievere muziek ging maken.
#37. Lost Frequencies feat. Janieck Devy - Reality
Deze heb ik veel te vaak gehoord. Het is best om aan te horen, maar daar is ook alles meegezegd. Ik hoop dat de volgende populaire stroming wat meer pit heeft, inmiddels heb ik het wel een beetje gehad met dit soort slappe hap zonder enig scherp randje.
Cijfer: 4
Week 30:
#32 R. City (ft. Adam Levine) - Locked Away
Dit nummer had ik tot vanavond niet gehoord. Lastig om hier iets over te zeggen. Sundance noemt het een niemendalletje. Dat dekt inderdaad de lading wel. Je vraagt je af of ze hun tijd niet beter had kunnen besteden.
#37 Alvaro Soler - El Mismo Sol
Deze zit bij mij nog steeds in de groei: lekker zomers plaatje met een inventief ritme en een aanstekelijke melodie. Mede door de accordeon en het leuke middenstuk doet het nummer wel organisch aan. Wellicht kunnen Nicky Jam en Enrique Iglesias hier voortaan de kunst vanaf kijken. El Mismo Sol doet me eigenlijk wel wat denken aan Gabriel Rios' Broad Daylight uit 2003.
Cijfer: 7,5
Week 31:
#29 Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
Er was een periode dat Calvin Harris alleen maar bombastische edm-meuk maakte, dit jaar lijkt hij echter de weg omhoog weer gevonden te hebben. Na Pray To God vind ik dit ook weer een prima nummer. Klinkt een beetje als hoe Disclosure 2 jaar geleden klonk, met een zelfde soort 90s house-geluid. Hopelijk gaat hij op deze voet verder.
#36 Sam Feldt - Show Me Love (EDX's Indian Summer Remix)
Productioneel vind ik dit nog wel gaan, zeker de iets zwaardere stukken. Maar dit weer coveren kan wat mij betreft echt niet meer, zeker niet met zo'n smurfenstemmetje.
#31 John Newman - Come & Get It
Deze hoor ik nooit ergens voorbij komen. Inmiddels heb ik hem wel drie keer gehoord en het klinkt niet verkeerd. Goede stem ook wel. Maar echt beklijven doet het ook niet. Ik vermoed dat dit zo'n nummer is dat ik 20 keer kan horen zonder dat ik het door heb. Muzikaal is het net te doorsnee om echt op te vallen.
#38 Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like a Motherf****r
Dit nummer vond ik meteen al heel catchy en een verademing ten opzichte van andere Maroon 5-nummers. Lekker electronisch en niet zo zeurderig als veel van hun andere nummers. Geproduceerd door Shellback (een Zweed die vaak samenwerkt met Max Martin), zie ik, die zich ook met het laatste album van Taylor Swift heeft bezig gehouden. Inmiddels is er wel wat gewenning opgetreden en ben ik er minder enthousiast over, maar voor Top40-begrippen toch best een prima nummer.
Cijfer: 6,5
Week 28:
#31 Afrojack (ft. Mike Taylor) - Summerthing
Een nummer waarin vocale popmuziekstukken worden afgewisseld met instrumentele stukken dance. Die vocale stukken zijn al niet heel best, maar als dan de beat erin komt... Echt niet te doen. Die stukken doen alleen maar afbreuk aan het toch al niet beste nummer.
#38 Disclosure (ft. Gregory Porter) - Holding On
Leuk voor Disclosure dat ze nu hitjes scoren in Nederland, maar op de een of andere manier doen hun nieuwe singles me echt helemaal niets meer. Twee jaar geleden was ik echt dol op WhiteNoise en You&Me, maar het frisse en open geluid dat die singles zo goed maakte is echt compleet verdwenen. Natuurlijk is Gregory Porter geen slechte zanger, maar in deze context vind ik er niet veel aan.
Week 29:
Niet slecht dit, hoewel het wel duidelijk een nieuwe 'Happy' moet zijn. Zo'n welluidende titel en een en al 'feel good'-muziek. Zou me niets verbazen als dit ook weer tot ergens in 2016 in de Top 40 blijft staan. Toch blijft een klik uit. Zou toch wel leuk zijn als hij weer wat creatievere muziek ging maken.
#37. Lost Frequencies feat. Janieck Devy - Reality
Deze heb ik veel te vaak gehoord. Het is best om aan te horen, maar daar is ook alles meegezegd. Ik hoop dat de volgende populaire stroming wat meer pit heeft, inmiddels heb ik het wel een beetje gehad met dit soort slappe hap zonder enig scherp randje.
Cijfer: 4
Week 30:
#32 R. City (ft. Adam Levine) - Locked Away
Dit nummer had ik tot vanavond niet gehoord. Lastig om hier iets over te zeggen. Sundance noemt het een niemendalletje. Dat dekt inderdaad de lading wel. Je vraagt je af of ze hun tijd niet beter had kunnen besteden.
#37 Alvaro Soler - El Mismo Sol
Deze zit bij mij nog steeds in de groei: lekker zomers plaatje met een inventief ritme en een aanstekelijke melodie. Mede door de accordeon en het leuke middenstuk doet het nummer wel organisch aan. Wellicht kunnen Nicky Jam en Enrique Iglesias hier voortaan de kunst vanaf kijken. El Mismo Sol doet me eigenlijk wel wat denken aan Gabriel Rios' Broad Daylight uit 2003.
Week 31:
#29 Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
Er was een periode dat Calvin Harris alleen maar bombastische edm-meuk maakte, dit jaar lijkt hij echter de weg omhoog weer gevonden te hebben. Na Pray To God vind ik dit ook weer een prima nummer. Klinkt een beetje als hoe Disclosure 2 jaar geleden klonk, met een zelfde soort 90s house-geluid. Hopelijk gaat hij op deze voet verder.
#36 Sam Feldt - Show Me Love (EDX's Indian Summer Remix)
Productioneel vind ik dit nog wel gaan, zeker de iets zwaardere stukken. Maar dit weer coveren kan wat mij betreft echt niet meer, zeker niet met zo'n smurfenstemmetje.
0
geplaatst: 30 augustus 2015, 23:34 uur
[quote]Thomas91 schreef:
Week 21:
#29. Felix Jaehn feat. Jasmine Thompson - Aint Nobody (Loves Me Better)
Wel aardig om eens te horen, maar ook niet echt bijzonder.
Cijfer: 6.5
Ik vind het niet eens een aardig nummer. Het is nog een cover van een klassieker ook. Discozangeres Chaka Khan had in 1984 al een hit met ditzelfde nummer (ik zou er zelf hooguit 2 sterren voor uitdelen).
Week 21:
Ik vind het niet eens een aardig nummer. Het is nog een cover van een klassieker ook. Discozangeres Chaka Khan had in 1984 al een hit met ditzelfde nummer (ik zou er zelf hooguit 2 sterren voor uitdelen).
0
geplaatst: 31 augustus 2015, 12:45 uur
herman schreef:
Week 27:
Week 29:
Week 27:
Week 29:
Bij mij was die klik er wel, maar toegegeven: de sensatie van de eerste paar keer dat ik het hoorde bleek de houdbaarheid te hebben van een pak melk. Het klinkt lekker, maar verveelt snel. Dacht ik eerst nog met een potentiële topfavoriet te maken te hebben, wat draaibeurten verder had ik dat gevoel al niet meer.
Misschien toch net te makkelijk/doorzichtig/oppervlakkig?
Als je in de Top 40 kijkt, zie je trouwens dat het alweer begint te dalen. Het heeft nummer 17 gehaald.
adri1982 schreef:
Week 21:
Week 21:
Ik vind een hálve ster voor dit eigenlijk wel genoeg.
0
geplaatst: 31 augustus 2015, 23:49 uur
adri1982 schreef:
Week 21:
Week 21:
Ik vind een hálve ster voor dit eigenlijk wel genoeg. [/quote]
Die heb je tot nu toe alleen gegeven voor de cd Hakkuh en Flippuh, die ik eigenlijk toch wel lachen vond. Maar ik begrijp je uitspraak wel; deze cover-versie van 'Aint nobody' valt erg tegen (, en geen enkele cover-versie van wie dan ook; Diana King, LL Cool J of The Course haalt het bij het origineel van Chaka Khan).
0
geplaatst: 1 september 2015, 08:45 uur
Als je in de Top 40 kijkt, zie je trouwens dat het alweer begint te dalen. Het heeft nummer 17 gehaald.
Dat zegt tegenwoordig niks meer, er zijn genoeg singles die al op de weg terug waren en dan toch opeens weer gaan stijgen. Where Are ü Now was enige weken terug ook duidelijk z'n weg naar beneden aan het vinden, om vervolgens weer te gaan stijgen en pas in z'n 15de week de elfde positie te behalen. Maar dat zie ik met Freedom trouwens niet gebeuren.
Dat zegt tegenwoordig niks meer, er zijn genoeg singles die al op de weg terug waren en dan toch opeens weer gaan stijgen. Where Are ü Now was enige weken terug ook duidelijk z'n weg naar beneden aan het vinden, om vervolgens weer te gaan stijgen en pas in z'n 15de week de elfde positie te behalen. Maar dat zie ik met Freedom trouwens niet gebeuren.
0
geplaatst: 1 september 2015, 19:50 uur
Ik vind Ain't Nobody eigenlijk stiekem een erg tof nummer. Maar moet de versie van Chaka Khan nog horen.
0
geplaatst: 4 september 2015, 09:41 uur
Week 36:
#31. Justin Bieber - What Do You Mean
#36. Zara Larsson - Lush Life
#39. Years & Years - Desire
#31. Justin Bieber - What Do You Mean
#36. Zara Larsson - Lush Life
#39. Years & Years - Desire
0
geplaatst: 4 september 2015, 12:09 uur
Selena Gomez en The Weeknd (met The Hills) staan overigens nu in de Top 30 op Spotify. Kleine push op streaming of van de radio en het kan de lijst halen. Laten we het hopen. 

0
geplaatst: 4 september 2015, 12:20 uur
Waar kun je die Spotify hitlijst vinden? De site waar ik voorheen altijd op keek. wordt al geruime tijd niet meer geüpdate.
0
geplaatst: 4 september 2015, 12:27 uur
In Spotify zelf moet je de playlist Top 100 tracks currently in the Netherlands volgen. Wordt dagelijks geupdate.
0
geplaatst: 4 september 2015, 14:34 uur
Teunnis schreef:
Ik zie hier Drank & Drugs bovenaan staan...
Ik zie hier Drank & Drugs bovenaan staan...
Geen flauw idee welke chart jij dan voor je hebt. Je kan ook bij Hitlijsten, Top 50 Nederland kijken al is die lijst natuurlijk kleiner. Geeft echter wel aan hoe vaak een song gestreamed is op een dag. Gomez zit bijv. op 37.000 streams. Bijna 8000 meer als een Zara Larsson die deze week de chart binnen komt. Zo zie je maar weer de rol van de radio.
Fetty Wap overigens ook 31.000 streams. Zal je dan toch gelijk krijgen Arrie?
Voor de geïnteresseerden: de #1, Bieber, streamt nu 141.000 keer per dag, gevolgd door Calvin Harris met 100.000 streams. Een jaar geleden kwam Bieber amper nog aan streams in NL. Zijn nieuwe muziek en levensstijl lijkt te werken.
0
geplaatst: 4 september 2015, 18:43 uur
Week 33:
#28. One Direction - Drag Me Down
Een 13-in-een-dozijn-nummer van One Direction, dit gaat het ene oor in en het andere uit, er wordt ook geen enkele poging gedaan om maar een beetje grappig of origineel uit de hoek te komen. Kortom, wegwerppop.
Cijfer: 3,5
#36. Disclosure feat. Sam Smith - Omen
De vorige singles van Sam Smith vond ik nog aardig maar dit nummer mist toch wat bezieling en pit om mij te bekoren, het is te zoutloos.
Cijfer: 4,5
#39. Jason Derulo - Cheyenne
Zijn vorige single beviel mij best, dit heeft een iets minder vlot ritme en melodie maar kan er nog mee door al komt zijn soul mij te gemaakt over.
Een 13-in-een-dozijn-nummer van One Direction, dit gaat het ene oor in en het andere uit, er wordt ook geen enkele poging gedaan om maar een beetje grappig of origineel uit de hoek te komen. Kortom, wegwerppop.
Cijfer: 3,5
De vorige singles van Sam Smith vond ik nog aardig maar dit nummer mist toch wat bezieling en pit om mij te bekoren, het is te zoutloos.
Cijfer: 4,5
Zijn vorige single beviel mij best, dit heeft een iets minder vlot ritme en melodie maar kan er nog mee door al komt zijn soul mij te gemaakt over.
0
geplaatst: 5 september 2015, 10:41 uur
Ook verrassend dat Justin Bieber al zo snel binnenkomt met zijn nieuwe single. Volgens mij is Where Are Ü Now trouwens een erg belangrijke song in zijn carrière. Het viel me op dat het heel lang duurde voordat dat een hit werd, en vervolgens ook nog een tijdje voor het echt een grote hit werd. Ik heb heel sterk het idee dat dat met het imago van Bieber te maken heeft. Men wilde er in eerste instantie niet aan omdat hij het was. Uiteindelijk kwam men er toch achter dat het gewoon een toffe popsingle was, en daardoor staat Justin Bieber nu (muzikaal gezien) ook weet in een beter daglicht. In Nederland was Baby immers nog altijd zijn enige top 40-hit en het nummer waarmee men hem vooral associeerde. Nu is dat ook Where Are Ü Now, een flinke verbetering. 
What Do You Mean vind ik trouwens een stuk minder interessant. Niet slecht, maar wel wat saai. Klinkt lang niet zo fris en inventief als Where Are Ü Now.

What Do You Mean vind ik trouwens een stuk minder interessant. Niet slecht, maar wel wat saai. Klinkt lang niet zo fris en inventief als Where Are Ü Now.
0
geplaatst: 5 september 2015, 11:50 uur
Klopt helemaal. Bieber is een nieuwe weg ingeslagen, waar iedereen wel even aan moest wennen. Where Are U Now is gewoon een erg leuke single. Deze nieuwe vind ik ook een stuk minder, maar niet onaardig. Hij gaat wel razend hard. Dat zien we niet meer zo vaak.
0
geplaatst: 5 september 2015, 14:10 uur
Toch vind ik 'Beauty and a Beat' nog zijn leukste single
. Maar 'What Do You Mean' en vooral 'Where Are U Now' zijn ook wel leuk om te horen.
. Maar 'What Do You Mean' en vooral 'Where Are U Now' zijn ook wel leuk om te horen.
0
geplaatst: 6 september 2015, 11:31 uur
Arrie schreef:
Gaat waarschijnlijk wel z'n eerste nummer 1 worden in de Nederlandse Top 40.
0
geplaatst: 6 september 2015, 13:36 uur
Ik vind Confident zijn leukste.
Sowieso vind ik die hele reeks singles van hem van eind 2013 prima. Zitten best leuke dingen tussen.
Sowieso vind ik die hele reeks singles van hem van eind 2013 prima. Zitten best leuke dingen tussen.
0
geplaatst: 6 september 2015, 13:38 uur
Dwejkk_ schreef:
(quote)
Als die eerste populariteitspiek blijft aanhouden, ja... Dat is niet zeker, want hij wordt natuurlijk aanzienlijk meer gecheckt als ie nét uit is, omdat iedereen nieuwsgierig is. En dan moet de radio hem ook nog gaan draaien.
0
geplaatst: 6 september 2015, 14:17 uur
Arrie schreef:
In Nederland was Baby immers nog altijd zijn enige top 40-hit.
In Nederland was Baby immers nog altijd zijn enige top 40-hit.
Vergeet #thatPOWER niet.
Al was dat wel een feature.
0
geplaatst: 9 september 2015, 22:54 uur
Week 33:
Dit valt me heel erg mee, het is inderdaad glad, maar ik hoor niet het Maroon5 gevoel wat dit bij anderen oproept. De stijl wijkt wel af, want One Direction heeft meestal pseudo schreeuwerige rocky pop en dit is meer uit een doosje. En ik vind dat ge -ooooohhhhh vanaf de 2e bridge catchy.
Disclosure gaat ook een paar tandjes tempo terug, maar de beats blijven wel klappen en Sam Smith klinkt niet zoals de waardeloze vocals die op de truttendance trend toegepast worden waar we momenteel onder lijden. Het is niet echt een hitgevoelig nummer, maar het heeft wel genoeg schwung om te laten zien hoe het hoort op clubgebied.
Cijfer: 7
Ik dacht dat ik deze niet kende, maar ik heb hem ongemerkt toch al vaak gehoord. Veel minder poppy dan Want to want me, een soort broertje van Taylor Swift -Style produktioneel. Derulo weet hoe eigentijdse pop moet klinken en heeft momenteel weinig concurrentie, zolang Justin Timberlake niks doet kan de carriere verder uitgebouwd worden
Dit valt me heel erg mee, het is inderdaad glad, maar ik hoor niet het Maroon5 gevoel wat dit bij anderen oproept. De stijl wijkt wel af, want One Direction heeft meestal pseudo schreeuwerige rocky pop en dit is meer uit een doosje. En ik vind dat ge -ooooohhhhh vanaf de 2e bridge catchy.
Disclosure gaat ook een paar tandjes tempo terug, maar de beats blijven wel klappen en Sam Smith klinkt niet zoals de waardeloze vocals die op de truttendance trend toegepast worden waar we momenteel onder lijden. Het is niet echt een hitgevoelig nummer, maar het heeft wel genoeg schwung om te laten zien hoe het hoort op clubgebied.
Cijfer: 7
Ik dacht dat ik deze niet kende, maar ik heb hem ongemerkt toch al vaak gehoord. Veel minder poppy dan Want to want me, een soort broertje van Taylor Swift -Style produktioneel. Derulo weet hoe eigentijdse pop moet klinken en heeft momenteel weinig concurrentie, zolang Justin Timberlake niks doet kan de carriere verder uitgebouwd worden
0
geplaatst: 10 september 2015, 23:35 uur
Arrie schreef:
Dat is niet zeker, want hij wordt natuurlijk aanzienlijk meer gecheckt als ie nét uit is, omdat iedereen nieuwsgierig is. En dan moet de radio hem ook nog gaan draaien.
Dat is niet zeker, want hij wordt natuurlijk aanzienlijk meer gecheckt als ie nét uit is, omdat iedereen nieuwsgierig is. En dan moet de radio hem ook nog gaan draaien.
Denk dat het nummer niet als een gimmick (zoals 'Baby') wordt gezien en daarom ook met gemak veel op de radio zal komen. Dit nummer zit goed genoeg in elkaar om ook bij meer leeftijdscategorieën aan te slaan (ipv alleen tienermeisjes).
0
geplaatst: 11 september 2015, 09:26 uur
0
geplaatst: 11 september 2015, 10:16 uur
Grappig dat Take Your Time nu nog binnenkomt. Hij stond begin dit jaar al wekenlang op nummer één in de Amerikaanse countrychart. Vind het eigenlijk wel een erg leuk liedje, leuk ook hoe hij elk couplet pratend begint.
* denotes required fields.