MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
raffael77
Hee korn de volgende keer moet je ff de hele tekst pakken en niet alleen die regel. En goed lezen wat op op schrijf.

Oooooooeeeeeeeeee is de anti KRS groep opgestaan.

Ik zei niet dat hij niets kon alleen hij is niet een topper.

Rakim, KRS, LL Cool J dat zijn gasten die heel bekend zijn om hun vocabulaire vaardigheden.

Oja Kool Moe Dee ook nog.

Zij hadden Battle skills, Freestyle skills, Flow skills, Tekst skills(dat wil zeggen een hele goede tekst hebben)

Kool G stond vroeger wel aan de goede zijde dus hij was ook MC.
Maar hij was niet zo goed als deze heren.

KRS Maakt nu kut albums maar Kool G ook dus ga niet zeiken dat hij goed bezig is want dat is vette onzin.

Ik krijg een idee dat jullie meer fan van Kanye en 50 zijn dan van KRS want daar ging dit om.

Zolas Cali al zei:

ps: ik heb net zoals KRS-One respect voor Kanye West (ie maakt goeie muziek hoor) maar ik bekijk hem niet als Hip-Hop, eerder een mix van R&B en Pop met wat Hip-Hop invloeden, maar Real Hip-Hop?? Naw...

raffael77 schreef:
Ik krijg een idee dat jullie meer fan van Kanye en 50 zijn dan van KRS want daar ging dit om.
Klopt, je bent er eindelijk achter!

kArIzMa_TuRk
Kanye misschien, maar 50 kan KRS's niveau niet halen.

raffael77 schreef:
Oooooooeeeeeeeeee is de anti KRS groep opgestaan.

Ja, daarom heb ik vele albums van hem op *4,5 staan -.-'

En ik heb je hele bericht gelezen alleen ik kan niks vinden waar je zegt dat Kool G vroeger toch hele zieke lyrics had? Ik ga nu niet KRS met Kool G vergelijken want dat zou te moeilijk zijn alleen ik vind dat Kool toch ons wat classics tracks heeft gegeven en dat komt vooral door de geniale lyrics die hij dropt. Dus ga nu niet zeggen dat hij onder het niveau zat van Rakim KRS en LL. En Kool Moe Dee hehe, hoe kom je daar nou bij dat hij beter is dan G Rap.

kArIzMa_TuRk schreef:
Kanye misschien, maar 50 kan KRS's niveau niet halen.

KRS is ook nooit verder gekomen dan Sound Of Da Police, verder weinig kwaliteitshiphop gemaakt.

raffael77
Omdat zijn lyrics niet ziek waren. Het is een feit dat KRS veel beter is dan Kool G omdat hij meer classics gedropt heeft en meer albums heeft lol. En nogmaals veel betere teksten. Die ook nog eens vaak over realiteit gingen en dat deed Kool G niet echt.

Kool G Rap was ook het best in combi met DJ Polo.

Kanye kan echt niet het niveau halen van KRS lol. Ik weet niet wat voor stripverhalen jij leest.

Conway Twitty schreef:
KRS is ook nooit verder gekomen dan Sound Of Da Police, verder weinig kwaliteitshiphop gemaakt.

Ik hoop dat dit - zoals andere posts in deze discussie - ironisch bedoeld is...

CaliLove
Kool G Rap en KRS-One zijn beide één van de (zovele) Hip-Hop legendes.

kArIzMa_TuRk
raffael77 schreef:
Kanye kan echt niet het niveau halen van KRS lol.

Hoe weet je dat? Kanye heeft veel bereikt, en hij blijft doorgaan.

rico-bballer
raffael77 schreef:
(...) Het is een feit dat KRS veel beter is dan Kool G omdat hij meer classics gedropt heeft en meer albums heeft lol (...)

een feit kom op zeg, en verdedigen dat het een feit is met zulke zwakke argumenten.

KRS doet me laatste jaren te veel denken aan een knorrende oude opa. Al dat overdreven belerende gedoe staat 'm niet echt goed.

Hij geeft gewoon zn mening...En ik kan me er enigszins wel in vinden. Niks mis met innovatie, maar soms word ik ook gek van de 'tsjingel tsjangel' dat sommige artiesten produceren.

kArIzMa_TuRk schreef:
Hoe weet je dat? Kanye heeft veel bereikt, en hij blijft doorgaan.

Hier hoor je Kanye te midden van Rakim, Nas en KRS One, drie legendes. Kanye heeft hier een saaie flow en is hier duidelijk de mindere op deze Primo-track. Rakim heeft hier voor mij het beste vers en KRS heeft wel al betere dingen laten horen, maar toch hoor je zijn potentieel door zijn vette stem en vlotte flow en pakkende intonatie. Vergelijk dat maar eens met Kanye zijn eentonige vers.

Maar zoals ik al zei KRS heeft wel 50 betere verzen dan hetgeen ik nu toon, maar ik doe het toch omdat ze hier op dezelfde track te horen zijn, waardoor je beter kan vergelijken.

@raffael77: Ik heb duidelijk gezegd dat ik KRS en Kool G niet ga vergelijken omdat ik ze allebei legends vind. En wie dr beter is heeft niks te maken met feiten, jij vergeet het blijkbaar vaak maar mensen hebben verschillende SMAKEN als het gaat om muziek. En het slaat al helemaal nergens op dat KRS beter zou zijn dan Kool G omdat hij meer albums heeft. Wat als Lil Wayne opeens 20 albums dropt, is hij dan ook beter dan Kool G Rap?
En het hoeft niet altijd te gaan over realiteit, dat heeft niks te maken met wie er beter is. Ik ben je nu niet aan het bevechten over het feit wie dr beter is maar op de manier waarop je zegt dat KRS beter is, onthoud dat goed.

raffael77
Kaney is niets anders dan een wannabe Jay Dee/J Dilla.

Hij wil graag op zijn manier iets doen maar het lukt niet.
Gelukkig is hij bekend en hoeft hij geen moeite te doen omdat hij toch wel gekocht wordt als een merk als Armani & Cucci.

De echte mc's in een andere wereld zitten zodat hij weinig tegenstanders heeft. Hij heeft een softe saaie stem met geen enkele flow.

Hij moet het van zijn producties hebben. Omdat zijn producties bij velen leuk in de oren klinkt is hij zowiezo goed.

Hoe weet ik dat omdat meer dan de helft is opgegroeid met wacke artiesten zoals 50ct, Feminem, Timbaland en dat soort wacko jaco's.

Althans zo lees ik dat bij veel hiphop profielen.

KRS is veelzijdiger dan de meest andere rappers en dat maakt hem zo goed.

Hij heeft meerdere flows en stijlen dan andere rappers en dat maakt hem zo goed.

Hij staat voor de hiphop elementen en dat maakt hem goed.

Hij heeft altijd gestreden tegen zinloos geweld en dat maakt hem goed.

Hij heeft altijd gestreden tegen apartheid(PE & PRT ook trouwen maar ook samen met hem.) en dat maakt hem goed.

Hij is er nu nog steeds en dat is een wonder omdat hij altijd moet knokken tegen de grote geldwolfen zoals Kanye.

Kool G Rap heeft na 4,5,6 geen super goed album gemaakt en dat is wel een feit. Roots of Evil heeft nog wel een paar leuke nummers maar albums zoals Giancana Story en Half a Clip zijn erg zwak.

Sjonge, al die feiten . Ik hoef mijn mening hier dus niet meer te droppen, want alles wat raffael zegt is een feit.

Dag, mening .

|Joël|
raffael77 mag dan wel overkomen als iemand die zijn meningen misschien iets te snel voor feiten aan ziet, maar ik moet hem toch wel gelijk geven wat een groot aantal van zijn bovenstaande beweringen betreft.

Ik moet ook zeggen dat ik ook vaak genoeg het eens ben met hem, hij kent ook duidelijk erg veel rap muziek maar ik haat gewoon de manier waarop hij zijn mening vertelt, alsof alle anderen meningen slecht en dom zijn en hij de koning is ofzo.

Luvya raffael (L)

raffael77
Tuurlijk niet. Ik denk helemaal niet dat dat van jullie slecht is.
Jullie moeten ook niet denken dat ik Kool G Rap slecht vind maar ik vind zijn nieuwe werk gewoon echt slecht.

Ook KRS is de laaste tijd dom bezig. En dat hij 50ct boven Kanye kiest begrijp ik wel wat hij bedoeld. Maar ik zelf zou 50ct ook afzeiken lol met zijn nep gangster Look die gwoon woont in een groot huis en ook nog omsingeld is met bodyguards.

Jullie zijn opgegroeid met nieuwe hiphop zeg ik dan maar dus is het begrijpelijk dat jullie de albums van Kool G Rap leuk vinden.
Aangezien hij toch een behoorlijk hoge score krijgt voor zijn laatste 2 albums. Als net als mij uit de oldschool tijd komt en hij is eerst hele vette albums heeft met Polo en daarna met lelijke producties te maken krijgt en toch wel regelmatige slordige rhymes is dat suck.

Kijk naar Ultramagnetic MC's met hun laaste project. Dat is nou precies wat ik bedoel.

Wat betreft KRS moet ik ook toegeven dat ik hem het beste vond in BDP tijd. Zijn solo Return Of The Boombap vind ik zijn beste versie maar dat komt omdat hij nog in de nasleep zat van BDP. Zin volgende project is ook nog cool maar daarna veranderd de boel.

Volgens mij sliep hij ook erg toen hij Step Into..... Deed met Suffe Eddy en dacht ik ook van damn what the fuck.

De dingen die ik schreef van wat hem goed maakt voor mij is mijn mening en heeft niets te maken met feiten.

Ik ben het eens dat er mensen zijn die zeggen dat KRS wel mag stoppen omdat niet meer van die dope dingen doet zoals toen.

Waar ik mij aan stoor is dat er mensen zijn die persoonlijk aanvallen omdat ze het niet kunnen hebben dat ik meer weet. Diegene weet wie ik bedoel. Schrijf je mening op en ik leer ook van jullie. Ik geef snel mijn mening en heb ook een uitgesproken mening. Als ik iemand slecht vind vind ik iemand slecht.

Ik mag dus mijn mening neerzetten en dat mag je leuk vinden ofniet maar het is mijn mening.

Vrij dope!

Ja classic beatje natuurlijk. De DITC versie blijft wel beter uiteraard.

O.C. & A.G. - 2 For The Money

Ze komen ook met een nieuw album "OASIS - Together Brothers".
Weet iemand wanneer?

raffael77
Je bent eigenlijk te vroeg maar wel een lekker nummertje.
Ik hoop dat de beats wel zo blijven als in dit nummer omdat ik hun producties de laatste tijd niet echt kan waarderen.

8

Ik vind het ook wel een lekkere beat.

raffael77 schreef:
Je bent eigenlijk te vroeg maar wel een lekker nummertje.

In dit topic mag je altijd video's posten en hoef je het nummer niet te beoordelen.
Je verwardt het denk ik met dit topic: http://www.musicmeter.nl/forum/8/3579/

Neem dit nummer nou eens best underrated:

http://nl.youtube.com/watch?v=89TGmXgJQ1g

Rappin 4 tay

Wel een vet lied inderdaad.

Pacewon & Mr. Green - Eye of a Needle

Spacekees - Pe Pe Pe:

http://www.youtube.com/watch?v=Yu6qfGNoR-0

droge clip, die gast heeft wel humor

idd.

Justice System ('94)

erg dope hiphop-band, volledig instrumentaal....

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.