Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 28 mei 2008, 15:25 uur
Video van de nieuwste track van RZA as Bobby Digital
Bobby Digital - You Can't Stop Me Now
0
SinX
geplaatst: 28 mei 2008, 15:43 uur
Precies diezelfde sample is ook al gebruikt door MF DOOM, maar dan zonder dat gezang.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 16:46 uur
SinX schreef:
Precies diezelfde sample is ook al gebruikt door MF DOOM, maar dan zonder dat gezang.
Klopt. Of ja, ik las het op Wiki Precies diezelfde sample is ook al gebruikt door MF DOOM, maar dan zonder dat gezang.
. Album komt trouwens op 1 juli uit.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 20:25 uur
Die Line Up van Rock the Bells dit jaar

Nas, A tribe Called Quest (!!), Mos Def, The Pharcyde (met de originele members!! al 10 jaar nietmeer samen op pdium gestaan), De La Soul, Rakim, Red & Meth, Raekwon & Ghostface, Dead Prez, Murs, ...
Ik wil er zooooooograag naartoe!!!!!!!!!!!!!! Kan er hier niemand goedkoop vliegtickets naar the us regelen?

Nas, A tribe Called Quest (!!), Mos Def, The Pharcyde (met de originele members!! al 10 jaar nietmeer samen op pdium gestaan), De La Soul, Rakim, Red & Meth, Raekwon & Ghostface, Dead Prez, Murs, ...
Ik wil er zooooooograag naartoe!!!!!!!!!!!!!! Kan er hier niemand goedkoop vliegtickets naar the us regelen?

0
rico-bballer
geplaatst: 28 mei 2008, 20:30 uur
Same for me, nu moet ik het doen met lowlands en the rhytm the rebel wiens line up ook dik is trouwens.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 20:44 uur
Volledige line-up:
- A Tribe Called Quest
- Nas
- Mos Def
- The Pharcyde
- De La Soul
- Rakim
- Method Man & Redman
- Raekwon & Ghostface Killah
- Immortal Technique
- dead prez
- Murs
- B-Real
- Supernatural
- DJ Green Lantern
- Scratch (voormalig lid The Roots)
- Spank Rock
- Kid Sister
- Santogold
- Jay Electronica
- The Cool Kids
- Wale
- B.O.B.
- Kidz in the Hall
- Amanda Blank
Niet echt super verrast, want de organistatie heeft altijd de grootste namen mogelijk op hun podium staan.
- A Tribe Called Quest
- Nas
- Mos Def
- The Pharcyde
- De La Soul
- Rakim
- Method Man & Redman
- Raekwon & Ghostface Killah
- Immortal Technique
- dead prez
- Murs
- B-Real
- Supernatural
- DJ Green Lantern
- Scratch (voormalig lid The Roots)
- Spank Rock
- Kid Sister
- Santogold
- Jay Electronica
- The Cool Kids
- Wale
- B.O.B.
- Kidz in the Hall
- Amanda Blank
Niet echt super verrast, want de organistatie heeft altijd de grootste namen mogelijk op hun podium staan.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 21:50 uur
Hm.. was van plan deze zomer naar NY te gaan.
3 augustus zie ik. 75 dollar is niet veel tegenwoordig.
.
Zal wel een fuckeind buiten de stad zijn, da's wel verrot.
http://www.ticketmaster.com/event/1D0040A6C64C4ED5?artistid=1141759&majorcatid=10001&minorcatid=3
3 augustus zie ik. 75 dollar is niet veel tegenwoordig.
. Zal wel een fuckeind buiten de stad zijn, da's wel verrot.
http://www.ticketmaster.com/event/1D0040A6C64C4ED5?artistid=1141759&majorcatid=10001&minorcatid=3
0
CaliLove
geplaatst: 29 mei 2008, 13:46 uur
^^^^
Die website is schandalig duur , normaal heb je voor minder dan 500 euro soms zelf al voor 300 euro een ticket heen en terug naar New York.
Die website is schandalig duur , normaal heb je voor minder dan 500 euro soms zelf al voor 300 euro een ticket heen en terug naar New York.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 00:35 uur
CaliLove schreef:
^^^^
Is de KLM site. ^^^^
.
0
CaliLove
geplaatst: 30 mei 2008, 05:23 uur
Ik heb gemerkt dat als je op internet gaat zoeken voor prijzen dat het dan allemaal zo duur lijkt, maar als je een reisbureau binnenstapt hebben ze altijd wel voordelige prijzen.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 11:56 uur
FunkyMonk schreef:
A tribe Called Quest (!!)
A tribe Called Quest (!!)
Hoe zit dat? Zijn ze weer "echt" bij elkaar?? Ook maar even heen en weer vliegen

0
geplaatst: 30 mei 2008, 12:03 uur
Er gaan geruchten over een nieuw album van de heren. De solo van Tip komt er sowieso aan.
0
geplaatst: 30 mei 2008, 13:55 uur
Video van de nieuwste track van RZA as Bobby Digital
deze track is ziek man
0
geplaatst: 30 mei 2008, 17:17 uur
Dat nummer is onhaatbaar. De lyrics, de beat, de clip..ik vind alles kloppen.
* denotes required fields.