Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 5 mei 2010, 09:35 uur
Wie is die dude met bril want die gast is een regelrechte Eminem rip off
0
ManMonster
geplaatst: 5 mei 2010, 10:42 uur
Chase Boy? Mja, valt wel mee vind ik... Wel grappig dat hij in zijn eerste ronde probeert Dose One na te doen door sneller te rappen en daar de rest de battle in blijft steken, in zijn laatste ronde is hij bijna een copie ook qua lichaamstaal.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 21:02 uur
Afrikaner rapper Jack Parow doet me aan de Jeugd van Tegenwoordig denken.Miischien al oud maar toch leuk.
y dink jys cooler as ek, want jy ry in n Peugeot twee nul ses
0
geplaatst: 9 mei 2010, 17:39 uur
Blacastan - Life of a Tape
Ik zie dat dit nummer al 2,5 jaar oud is. Maar dit nummer staat ook op zijn nieuwe album. Leuk nummer over tapes.
Marco Polo & Ruste Juxx - Nobody
En wat stoerdoenerij uit het Duck Down kamp.
Ik zie dat dit nummer al 2,5 jaar oud is. Maar dit nummer staat ook op zijn nieuwe album. Leuk nummer over tapes.
Marco Polo & Ruste Juxx - Nobody
En wat stoerdoenerij uit het Duck Down kamp.
0
P-DawG
geplaatst: 9 mei 2010, 18:03 uur
Dat nummer van Blacastan vind ik erg dope. Nog nooit van die artiest gehoord eigenlijk, misschien maar eens wat materiaal checken. 

0
P-DawG
geplaatst: 13 mei 2010, 23:53 uur
Erg dope, ik moet dit album (waar iedereen op MuMe op heeft geslaapt vorig jaar) maar weer eens gaan checken..
0
geplaatst: 14 mei 2010, 16:58 uur
Dat is gewoon Willie Wartaal met een rastapruik in de andere helft van zijn dubbelleven. Dat leven waarin hij wel kan rappen.
Het klonk aanvankelijk wel interessant, maar een autotune is echt een gigantische afknapper.
Off topic: geslaapt? Geslaapt?! Gast!!
Het klonk aanvankelijk wel interessant, maar een autotune is echt een gigantische afknapper.
Off topic: geslaapt? Geslaapt?! Gast!!
0
P-DawG
geplaatst: 14 mei 2010, 17:27 uur
Sorry man, ik zie het ook nu pas staan.
(het was al laat.. zogenaamd)
(het was al laat.. zogenaamd)
0
geplaatst: 19 mei 2010, 18:07 uur
Stoupe die verschijnt in een interview en ook nog zijn mond open doet
:
:
0
geplaatst: 19 mei 2010, 19:39 uur
Hij kan praten!Ook grappig dat de zangeres totaal iemand anders lijkt te zijn dan wat je verwacht met Stoupe (een beetje haast meisjes achtige uitstraling met een puppy enzovoorts).
Hopelijk stelt hij niet zo teleur zoals BSBD toen zij met zang gingen werken....
0
geplaatst: 21 mei 2010, 12:36 uur
Ik zag na zo'n 15 jaar deze clip weer op Youtube, fijne relaxte Franse hiphop:
0
geplaatst: 21 mei 2010, 22:43 uur
Nieuwe clip van het aankomende nieuwe album van Junk Science; A Miraculous Kind of Machine, genaamd Really, Man.
Ook tevens het eerste album dat uitkomt op hun eigen, nieuwe label genaamd Modern Shark.
Ook tevens het eerste album dat uitkomt op hun eigen, nieuwe label genaamd Modern Shark.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 23:20 uur
Ik vind het een verademing om zulke mannen te zien rappen. De man met de New York City T-shirt doet mij aan John Lennon denken. 

0
geplaatst: 26 mei 2010, 15:42 uur
Niet echt een bijzondere video, maar gewoon lekkere underground Hip-Hop naar mijn mening.
* denotes required fields.