MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
raffael77
Def P

DEF P

ManMonster

En om het on-topic te houden:

Hahaha, wat is Dose One toch een weirdo!

Harco
Die shit van Nottz is stoer.

Cryptokilostijl

Jahaa, nou weten we het wel.

raffael77
Wie is die dude met bril want die gast is een regelrechte Eminem rip off

ManMonster
Chase Boy? Mja, valt wel mee vind ik... Wel grappig dat hij in zijn eerste ronde probeert Dose One na te doen door sneller te rappen en daar de rest de battle in blijft steken, in zijn laatste ronde is hij bijna een copie ook qua lichaamstaal.

Afrikaner rapper Jack Parow doet me aan de Jeugd van Tegenwoordig denken.Miischien al oud maar toch leuk.

y dink jys cooler as ek, want jy ry in n Peugeot twee nul ses

Blacastan - Life of a Tape

Ik zie dat dit nummer al 2,5 jaar oud is. Maar dit nummer staat ook op zijn nieuwe album. Leuk nummer over tapes.

Marco Polo & Ruste Juxx - Nobody

En wat stoerdoenerij uit het Duck Down kamp.

Best crappy clip van Ruste & Marco. Die andere is wel nice.

P-DawG
Dat nummer van Blacastan vind ik erg dope. Nog nooit van die artiest gehoord eigenlijk, misschien maar eens wat materiaal checken.

Prachtig die clip van Nobody.

Harco
Hahahaha, die clip van Ruste Juxx.

P-DawG
Dope clip van Samsonite Man!

P-DawG

Erg dope, ik moet dit album (waar iedereen op MuMe op heeft geslaapt vorig jaar) maar weer eens gaan checken..

Dat is gewoon Willie Wartaal met een rastapruik in de andere helft van zijn dubbelleven. Dat leven waarin hij wel kan rappen.

Het klonk aanvankelijk wel interessant, maar een autotune is echt een gigantische afknapper.

Off topic: geslaapt? Geslaapt?! Gast!!

P-DawG
Sorry man, ik zie het ook nu pas staan. (het was al laat.. zogenaamd)

Stoupe die verschijnt in een interview en ook nog zijn mond open doet :

Holy fucking shit.

Hij kan praten!

Ook grappig dat de zangeres totaal iemand anders lijkt te zijn dan wat je verwacht met Stoupe (een beetje haast meisjes achtige uitstraling met een puppy enzovoorts).

Hopelijk stelt hij niet zo teleur zoals BSBD toen zij met zang gingen werken....

Ik zag na zo'n 15 jaar deze clip weer op Youtube, fijne relaxte Franse hiphop:

Nieuwe clip van het aankomende nieuwe album van Junk Science; A Miraculous Kind of Machine, genaamd Really, Man.

Ook tevens het eerste album dat uitkomt op hun eigen, nieuwe label genaamd Modern Shark.

Ik vind het een verademing om zulke mannen te zien rappen. De man met de New York City T-shirt doet mij aan John Lennon denken.

Dat's natuurlijk ook de bedoeling

Dat was inderdaad niet echt te missen

Niet echt een bijzondere video, maar gewoon lekkere underground Hip-Hop naar mijn mening.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.