MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Haha ja, het is mij ook al eens opgevallen, Sjaak.

Ik vind de sessie overigens erg goed! Heb nog steeds niet de nieuwe EP beluisterd, al heb ik wel al gedownload, dus denk dat ik hem morgen maar eens opzet.

toris
die kende ik al, geniaal

Hahaha, die stem en intonatie kloppen ook echt. En de grime is heel goed, zowel bij Barack als Michelle. Maar het grappigst is natuurlijk de tekst. Prachtig contrast.

P-DawG
Ik vind die clip niet echt geslaagd, jammer want ik zat al een tijdje te wachten op een clip van dat album en de vorige clips van Ali waren altijd meer dan de moeite waard. De animatie ziet er gewoon goedkoop uit, ze hadden er imo wel wat meer tijd in mogen stoppen. Al helemaal gezien het feit dat het album inmiddels al een jaar oud is...

Maar wat het doet, doet het goed.

Die video bekijk ik altijd met 1 wenkbrauw omhoog maar de track is

Wrede video! Rauwheid druipt van je beeldscherm..

Verdomd is dope, 2 leipe rappers op leipe beats!

Geen hip-hop video, maar weet iemand waarom ?uestlove, DJ Premier, Kanye West, Pharrell e.a. in de clip van 'Barba Streisand' van Duck Sauce zitten?

Ja, of wat te denken van Buckshot? Ik zou het ook niet weten, Duck Sauce bestaat uit Armand van Helden en A-Trak, toch niet de namen die ik van de hiphop ken.

Toch een lekker nummer, kan er goed naar luisteren hoewel het vast erg snel zal vervelen.

Edit.

A-Trak heeft natuurlijk wel wat met hiphop, ik neem aan dat het zijn connecties zijn? Hoewel op zijn eerder werk geen spraken is van samenwerkingen met dergelijke artiesten.

Improvision
A-Trak was vroeger vaste DJ bij de optredens van Kanye West.

Deze is gewoon prachtig moet iedereen gezien hebben.

Dat, en Armand van Helden papt aan met alles dat los en vast zit. Het levert hem wel veel hits op. Vorig jaar Bonkers met Dizzee Rascal en nu deze weer.

Zijn laatste echt leuke hit vond ik Hear My Name uit 2004. En Je t'aime uit 2008 ging ook nog wel. Vind zijn platen meestal net wat te plat.

Armand heeft zoiezo wel af en toe HipHop invloeden en elk respectabele DJ is down met HipHop (of zou het iig moeten zijn).
Verder zijn het gewoon allemaal bekende New Yorkers toch?

Zag het op een ander forum, hoort hier wel thuis naar mijn mening.

Stapler schreef:
Armand heeft zoiezo wel af en toe HipHop invloeden en elk respectabele DJ is down met HipHop (of zou het iig moeten zijn).
Verder zijn het gewoon allemaal bekende New Yorkers toch?

Alleen Buckshot. Premo komt geloof ik zelfs uit Texas.

Bekende New Yorkers, dan valt ook Buckshot af.

Ze wonen toch ook keilang daaro jonge!
En tjek die intro het gaat over het big maken in NY

Aangezien de vorige nog geen reacties krijgt:

toris
50 is baws als hij niet rapt

Improvision

a night out with Animalistic

Improvision
"Ik heb er helemaal geen zin in, ik haat Animalistic, ik hou van Coldplay."

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.