MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Improvision

Butterfly van Digable Planets heeft onlangs 2 EP's uitgebracht onder de naam Shabazz Palaces. Heel erg dope.

Harco

Middelmatig

chrisc10

Large Professor kan het nog steeds.

toris
Leuk nummer. LP is wel duidelijk beter dan Neek.

chrisc10

"I'm like some hot sauce when u burn a fucking cd. Cuz u put my shit on everything"
Dope Nummer en prima clip.

Dat eerste nummer "A Mess"

Improvision
Die EP's zijn echt aanraders, bij mij staat momenteel het nummer Sparkles op repeat.

Ja leuke ontdekking, draai ze kapot as we speak.
Die single van de aankomende full length is ook leuk.

chrisc10

Johnny Knoxville, Seth Rogen, Elijah Wood, Danny McBride, Will Arnett, Maya Rudolph, Amy Poehler, Kirsten Dunst, Jason Schwartzman, Chloe Sevigny, Will Ferrell, David Cross, Ted Danson, Jack Black, Steve Buscemi, Stanley Tucci, Susan Sarandon, Orlando Bloom, Rainn Wilson, and John C. Reilly.

Wat een line up aan acteurs =D

Kenny Powers spuit bier over Dwight.
Frodo gooit bier op Gob.

NICE.

PJC

Eigen Makelij is de lokroep!

chrisc10

Harco
Op Volle Toeren heeft Ali echt goed gedaan. Sowieso dat ik die man z'n opkomende album ga checken. Fresku en Winne hadden van mij niet gehoeven.

Vooral die eerste twee verses.

chrisc10

Dit nummer is afkomstig van de nieuwe mixtape van King Magnetic genaamd: "Everything is a Gamble vol. 3." Het nummer is geproduceerd door Astronote.
De beat vind ik niet veel bijzonders, maar hij vult de rappers goed aan. De rapper, op Jus Allah na, klinken goed. De clip is ook wel leuk.

toris
Leuk nummer. Steele murdert.

Maxmus
Lekker nummer.
Had het nummer het liefst met General Steele en King Magnetic gezien, de rest doet me weinig op het nummer.
Maar wat een heerlijke beat ook.

Ik zocht die nieuwe van Dr Dre, die hard, ik ben er ingeluisd met deze track:

Ik ben meteen gestopt met zoeken naar die van Dre, damn wat een track en video, geweldig deze vent.

Open Mike Eagle - Nightmares

Smooth... chill lied!

Hard! Had ik echt niet verwacht van Ali B, die man is echt gigantisch vooruit gegaan. De beat is ook erg fijn.

Die van Open Mike Eagle vind ik wel ok. Die track die Robbie Keane heeft gepost vind ik 10x niks.

Improvision
Uitgebracht op Stones Throw (echt waar ):

Het nummer dat Robbie Keane heeft gepost is wel nice. Ik moest alleen wel ff wennen aan zijn stem.

Trouwens de nieuwe video van de Beastie Boys

Uit La Haine, beste ghetto film ooit:

Leuke, Stapler. Sowieso geweldige film inderdaad! Moet hem weer eens zien.

Geweldige film.

"Dat is Vince zijn moeder op de YZ."

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.