MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
He$$el_01 schreef:
Vooral die eerste twee verses.

Inderdaad! Fresku komt eigenlijk nog wel lekker, vond eerst van niet Ali B komt verrassend goed en Winne... tsjah, heeft me nooit wat gedaan eigenlijk.

Berichten verplaatst naar Movieme... oh wacht, dat kan niet.

Voor discussies en vragen over films hebben we Moviemeter, berichten verwijderd.

Ik Heb Schijt, Pt. 2.

Harco
Die tweede verse van Sjaak is nu al klassiek.

Wow... nu weet ik het zeker. Die Sjaak kan echt niet rappen. xD

"Ben je wel eens met een vlinder mes gevlinderd"

Harco
Haters gonna hate:

chrisc10

Chille beat, EA Ski doet het wel aardig, maar Ice Cube kan echt beter.

Misschien al gedropt, misschien niet. Erg dope track met nette video!

Lol.. niemand reageert hier meer. Die van J-Love en Sean P! vind ik wel dope, echt zo'n Sean Price beat. Iemand die weet waar dat stukje van is dat ze scratchen? ''They fucked that man up right there..'' ?

edit: Om de een of andere reden denk ik dat het uit Menace 2 Society komt..

Haha klopt wel, maar komen ook veel te veel video's uit, mensen hebben te weinig tijd XD
Die Kos dropte kende ik al lang van mn wannabe crip tijd =D
En tsjah... Sean Price

Maxmus
De Track van Masta Ace is lekker, dropt altijd nog nice en marco polo op de beat is altijd goed.

Maxmus

Tja, geef je mening maar.

Harco
Op de een of andere manier doet 'ie me hier aan denken (zelfde clapje, I guess en beiden een vergelijkbare verrotte clip):

Rosco heeft echt interessantere beats op de achtergrond nodig, anders kan hij me niet erg boeien. Nee, die tracks vind ik niks.

@Harco, je bedoelt dat je die vind lijken op die Kabel track? Vergelijkbare clip, maar in Faya Mang zit geen clap... Heel veel snares, enkele kicks en wat HiHats, maar geen claps =D (vraag me af waarom ik hihats met twee hoofdletters heb getypt... maar ach)

Kos
Die van Ultramagnetic vind ik buiten de tekst stiekem wel nice .

Wats met deze dan?

Afschuwelijk teleurstellende track. Ik had een enorm vette mix tussen hip-hop en hardcore verwacht (wat wil je ook, met een enorm goede hardcoreband en mijn favoriete mc), maar we krijgen een flauw Biohazard-afkooksel met een echte rapper in plaats van een bruller.

En Sean P klinkt ook veel saaier dan we van hem gewend mogen zijn.

bro
Hiphop en hardcore moet je dan ook niet mixen vind ik twee zó verschillende genres met totaal verschillende manier van entertainen. Eerlijk gezegd ken ik geen enkel geslaagde mix tussen die twee....

Deez Nuts

Maar eigenlijk heb je daar wel een punt, want vaak schiet het te veel door naar één van de twee genres. Veelal is het vooral hardcore met wat hip-hopinvloeden. Maar daar zijn dan wel een aantal erg goeie bands in (E-Town Concrete, Furious Styles).

Neemt niet weg dat het nummer van Sean P en Cold World gewoon slecht is

Track van Sean P is kneiterhard.

Harco
Kos schreef:
Die van Ultramagnetic vind ik buiten de tekst stiekem wel nice .

Sowieso.

En Sean P's stem is de laatste twee jaar fucking saai. Dude rapt ineens mad anders.

Dat klinkt niet echt hardcore... meer heavy metal, misschien dat ik genres door elkaar zit te halen, maar hardcore ken ik meer als gabberhouse.

Maar daar moet je ook geen Sean bij hebben, ook eerdere Sean was niet erg leuk geweest. Daar heb je iemand met een rauw stemgeluid als Paz, Bill, Sean Strange of Necro of een andere rapper met zo'n rauw stemgeluid.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:54 uur

geplaatst: vandaag om 16:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.