MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

-d-

Die rap battle is wel erg droog, maar wel grappig.

Nieuwe Styles P, niet erg interessant, als verwacht.

Harco
Wel interessant. Styles is fucking dope.

Gast, hoezo niet interessant? kijk die clip.._O_

Matig

Behoorlijk

Matig

Clip is dope, maar ik vind Styles P nou niet de meest getalenteerde rapper.

Dat meen je trouwens niet... Een van de weinige mindere nummers op Together/Apart maken ze een video van...

chrisc10

Een goede cover van Black Star - Respiration, maar de officiële versie van Mos Def en Talib Kweli zal altijd de beste blijven.

Ik WIST gewoon toen ik MJ als laatste poster zag staan, dat hij Cold World had gedropt.

Ben er niet superblij mee, productiegewijs zit het leuk in elkaar, erg leuke video ook, maar de rappers... meh...

chrisc10

Mooi nummer. De clip en de beat passen er goed bij.

Ook een dope nummer. Alleen zijn het refrein en Kendrick Lamar met zijn `HAH` irritant. Ook is de clip niet verkeerd.

chrisc10

Dj Premier kan beter, maar dit is zeker geen slechte beat. De beat vult de rapper goed aan, waardoor dit een erg lekker nummer is. Ook een dope clip.

Wat een oninteressante en slechte nummers allemaal. Alleen die van Styles P had een behoorlijke beat. En die Prop Dylan deed me denken aan El-P zonder haast.

Sample ken ik wel van de Viro track... Alleen, zoals altijd, weet ik niet waarvan.

Harco

Deze is waarschijnlijk al gedropt toen 'ie uitkwam, maar daar gaat het niet om. Ik ken misschien vijf beats van Henning, maar die man is nu al mijn favoriete Nederlandse producer.

Improvision

Toffe uitwerking.

Damn... ik heb errug veel respect voor die mensen, dat loopt wel zo netjes!

En lekker vrolijk liedje van Albion (ookwel Translu van Lu...Rreals).

Lol, wat is die sample ook alweer?

edit: Heb hem al:

Hier kijk ik naar uit.

-d-
Die van Chief Kamachi is hard!

Heel tof gedaan idd! Verrassend einde

Eerste nummer .

Erg nice beat en de MC is ook zeker niet verkeerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.