Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2011, 11:39 uur
Clip is dope, maar ik vind Styles P nou niet de meest getalenteerde rapper. 
Dat meen je trouwens niet... Een van de weinige mindere nummers op Together/Apart maken ze een video van...

Dat meen je trouwens niet... Een van de weinige mindere nummers op Together/Apart maken ze een video van...

0
chrisc10
geplaatst: 25 juni 2011, 17:53 uur
Een goede cover van Black Star - Respiration, maar de officiële versie van Mos Def en Talib Kweli zal altijd de beste blijven.
0
geplaatst: 27 juni 2011, 16:23 uur
Ik WIST gewoon toen ik MJ als laatste poster zag staan, dat hij Cold World had gedropt.
Ben er niet superblij mee, productiegewijs zit het leuk in elkaar, erg leuke video ook, maar de rappers... meh...
Ben er niet superblij mee, productiegewijs zit het leuk in elkaar, erg leuke video ook, maar de rappers... meh...
0
chrisc10
geplaatst: 27 juni 2011, 20:38 uur
Mooi nummer. De clip en de beat passen er goed bij.
Ook een dope nummer. Alleen zijn het refrein en Kendrick Lamar met zijn `HAH` irritant. Ook is de clip niet verkeerd.
0
chrisc10
geplaatst: 28 juni 2011, 12:12 uur
Dj Premier kan beter, maar dit is zeker geen slechte beat. De beat vult de rapper goed aan, waardoor dit een erg lekker nummer is. Ook een dope clip.
0
geplaatst: 1 juli 2011, 05:21 uur
Wat een oninteressante en slechte nummers allemaal. Alleen die van Styles P had een behoorlijke beat. En die Prop Dylan deed me denken aan El-P zonder haast.
0
geplaatst: 2 juli 2011, 14:14 uur
Sample ken ik wel van de Viro track... Alleen, zoals altijd, weet ik niet waarvan.

0
Harco
geplaatst: 2 juli 2011, 18:23 uur
Deze is waarschijnlijk al gedropt toen 'ie uitkwam, maar daar gaat het niet om. Ik ken misschien vijf beats van Henning, maar die man is nu al mijn favoriete Nederlandse producer.
0
geplaatst: 7 juli 2011, 20:20 uur
Improvision schreef:
(embed)
Damn... ik heb errug veel respect voor die mensen, dat loopt wel zo netjes!(embed)
0
geplaatst: 9 juli 2011, 13:28 uur
En lekker vrolijk liedje van Albion (ookwel Translu van Lu...Rreals).
* denotes required fields.