Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2011, 00:19 uur
Kende ik al
. Wel redelijke track.
Vincent Cassel (van La Haine) die beatboxt op het einde
.
. Wel redelijke track.Vincent Cassel (van La Haine) die beatboxt op het einde
.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 06:38 uur
Die track van Chief Kamachi klinkt als een Rubberoom-nummer. En die zijn vet.
0
geplaatst: 16 juli 2011, 13:40 uur
Jah klopt, Redlight Boogie heeft ook nog zo'n video met Sean P alleen, deze is ook erg nice.
Emilio is misschien uit Demigodz gekickt, maar hij redt het wel alleen, denk ik zo.
Erg nice nummer van een van mijn favoriete Battlerappers: Dumbfoundead.
Emilio is misschien uit Demigodz gekickt, maar hij redt het wel alleen, denk ik zo.
Erg nice nummer van een van mijn favoriete Battlerappers: Dumbfoundead.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 16:40 uur
Om de zomer toch nog even in huis te halen. Saxofoon op het einde is altijd kippenvel.
0
geplaatst: 18 juli 2011, 19:15 uur
Zeker een BAM waard. Vooral die flow. 
Vind alleen dat het geluid pas bij de laatste verse echt goed is. Daarvoor vind ik dat ze zijn stem iets te zacht hebben gezet in vergelijking met de beat, hoewel de beat wel erg lekker is.

Vind alleen dat het geluid pas bij de laatste verse echt goed is. Daarvoor vind ik dat ze zijn stem iets te zacht hebben gezet in vergelijking met de beat, hoewel de beat wel erg lekker is.
0
baronpils
geplaatst: 19 juli 2011, 11:22 uur
Deze kennen jullie denk ik al, maar blijf het een dope nummer vinden!
0
geplaatst: 19 juli 2011, 16:17 uur
He$$el_01 schreef:
Zeker een BAM waard. Vooral die flow.
Veeeeel te zacht zelfs! Ik kan nauwelijks verstaan wat hij zegt!Zeker een BAM waard. Vooral die flow.

Maarja, nog steeds... Shabazz

0
toris
geplaatst: 22 juli 2011, 02:09 uur
Echt een geweldig nummer en clip. De behind the scenes is ook grappig. I'm a fucking paradox and a really shitty rapper in my favourite pair of socks!
0
geplaatst: 22 juli 2011, 11:44 uur
Ik vind het ook een geweldig nummer, met bovendien een sterk geschoten clip van Jason Goldwatch (maar dat kun je hem wel toevertrouwen).
0
geplaatst: 22 juli 2011, 19:21 uur
Ja, best een toffe clip, als ik Tyler weer zo hoor vraag ik me weer af waarom ik z'n album niet geweldig vond...
0
geplaatst: 22 juli 2011, 20:08 uur
Op zijn album komt hij maar zelden in de buurt van wat hij in deze video laat horen.
0
geplaatst: 25 juli 2011, 23:14 uur
Yup, dat was de reden
Ik bedoelde ook meer dat hij zo nu en dan zo veel potentie laat zien, dat het toch jammer is dat het er bij z'n debuut niet helemaal uitkwam...
Ik bedoelde ook meer dat hij zo nu en dan zo veel potentie laat zien, dat het toch jammer is dat het er bij z'n debuut niet helemaal uitkwam...
0
geplaatst: 26 juli 2011, 00:53 uur
Beat is wel lekker, maar die chick vind ik helemaal niks. Geef mij maar de versie van Lil' Wayne.
* denotes required fields.