MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
baronpils

Kende ik al . Wel redelijke track.

Vincent Cassel (van La Haine) die beatboxt op het einde .

Die track van Chief Kamachi klinkt als een Rubberoom-nummer. En die zijn vet.

Jah klopt, Redlight Boogie heeft ook nog zo'n video met Sean P alleen, deze is ook erg nice.

Emilio is misschien uit Demigodz gekickt, maar hij redt het wel alleen, denk ik zo.

Erg nice nummer van een van mijn favoriete Battlerappers: Dumbfoundead.

Om de zomer toch nog even in huis te halen. Saxofoon op het einde is altijd kippenvel.

BAM!!!

Zeker een BAM waard. Vooral die flow.

Vind alleen dat het geluid pas bij de laatste verse echt goed is. Daarvoor vind ik dat ze zijn stem iets te zacht hebben gezet in vergelijking met de beat, hoewel de beat wel erg lekker is.

Wat een hard nummer! Shabazz vind ik sowieso een sterke mc!

baronpils
Deze kennen jullie denk ik al, maar blijf het een dope nummer vinden!

Mooie video

baronpils
oja, mijn fout

baronpils
drop wel even een andere

Wejooow Die kende we nog niet

Another baronpils Xclusive.

baronpils

He$$el_01 schreef:
Zeker een BAM waard. Vooral die flow.

Vind alleen dat het geluid pas bij de laatste verse echt goed is. Daarvoor vind ik dat ze zijn stem iets te zacht hebben gezet in vergelijking met de beat, hoewel de beat wel erg lekker is.
Veeeeel te zacht zelfs! Ik kan nauwelijks verstaan wat hij zegt!

Maarja, nog steeds... Shabazz

Harco

Tyler's verzen zijn wel sterk, de rest is redelijk slecht.

toris
Echt een geweldig nummer en clip. De behind the scenes is ook grappig. I'm a fucking paradox and a really shitty rapper in my favourite pair of socks!

Ik vind het ook een geweldig nummer, met bovendien een sterk geschoten clip van Jason Goldwatch (maar dat kun je hem wel toevertrouwen).

Ja, best een toffe clip, als ik Tyler weer zo hoor vraag ik me weer af waarom ik z'n album niet geweldig vond...

Op zijn album komt hij maar zelden in de buurt van wat hij in deze video laat horen.

Yup, dat was de reden Ik bedoelde ook meer dat hij zo nu en dan zo veel potentie laat zien, dat het toch jammer is dat het er bij z'n debuut niet helemaal uitkwam...

lambf
Kos schreef:
(embed)

Erg tof

Waarschijnlijk vind bijna niemand dit tof maar toch :

Beat is wel lekker, maar die chick vind ik helemaal niks. Geef mij maar de versie van Lil' Wayne.

Harco
Wayne past voor geen meter op die beat.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.