MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Harco schreef:
Wayne past voor geen meter op die beat.

Ik vond het wel een leuk nummer. Wie hoor jij dan liever op die beat? Of gewoon de orginele versie?

Colucci_Era schreef:
(quote)

Ik vond het wel een leuk nummer. Wie hoor jij dan liever op die beat? Of gewoon de orginele versie?

Een paar gekke H-Town rappers zoals Mike Jones, Trae, Chingo Bling, Lil Flip, Bun B, Chamillionaire, Z-Ro, Slim Thug en nog een paar onbekende gasten van S.U.C.

Geen grap, die shit zou hard zijn.

Dat zou inderdaad hard zijn.

Dat begin

Hoop dat jullie het diggen:
wel op 720 p he jongens

Zie hier.

Bedorvenkebab schreef:
Hoop dat jullie het diggen:
wel op 720 p he jongens
(embed)

Ik dig het. Mooie clip, mooie nummer, allebei erg sfeervol. Top!

Ik heb geen verstand van clips, dus daar laat ik me niet over uit. Om door mij genegeerde redenen voel ik me wel geroepen hier te gaan etaleren wat ik van het nummer vind. Zie hieronder.