Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 08:54 uur
Harco schreef:
De nummers met de artiesten die jij opnoemt hebben er echt niet voor gezorgd dat zij zoveel geld verdiend hebben (okay, voor die hit met Tiësto zullen ze misschien wel flink gecasht hebben). Dan nog eerder door nummers als Stay Fly of Poppin' My Collar. Bovendien hebben zij zo'n beetje alles geproduceerd wat uitkwam op hun eigen label en hebben ze talloze tv-optredens gedaan, waaronder een eigen realityshow op MTV. Three 6 is zelfs de enige rapgroep ooit die opgetreden heeft tijdens de Oscars en tevens zo'n beeldje mee naar huis mocht nemen voor beste titelsong.
Juicy J is sowieso een keiharde rapper. Combinatie van flow, stem, humor en charisma in unfuckwithable.Die tapes en low-budget videoclips met Lex Luger maakt 'ie gewoon voor de lol. Je ziet ook gewoon dat die man plezier heeft in wat 'ie doet. Backpackers moeten hiphop niet zo serieus nemen.
Ja ach, backpacker of niet, ik vind het niks. Smaken verschillen.De nummers met de artiesten die jij opnoemt hebben er echt niet voor gezorgd dat zij zoveel geld verdiend hebben (okay, voor die hit met Tiësto zullen ze misschien wel flink gecasht hebben). Dan nog eerder door nummers als Stay Fly of Poppin' My Collar. Bovendien hebben zij zo'n beetje alles geproduceerd wat uitkwam op hun eigen label en hebben ze talloze tv-optredens gedaan, waaronder een eigen realityshow op MTV. Three 6 is zelfs de enige rapgroep ooit die opgetreden heeft tijdens de Oscars en tevens zo'n beeldje mee naar huis mocht nemen voor beste titelsong.
Juicy J is sowieso een keiharde rapper. Combinatie van flow, stem, humor en charisma in unfuckwithable.Die tapes en low-budget videoclips met Lex Luger maakt 'ie gewoon voor de lol. Je ziet ook gewoon dat die man plezier heeft in wat 'ie doet. Backpackers moeten hiphop niet zo serieus nemen.
Als ik wat minder serieuze hiphop wil horen, dan luister ik naar Celph Titled, Tonedeff of Louis Logic ofzo.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 8 augustus 2011, 10:18 uur
Twee telefoons want de boi is bekend.
Je kan me groeten, maar ik weet niet wie je ben(t)!
BLOAHW!!!
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 8 augustus 2011, 11:31 uur
Mellamell eet die jochies op. Met of zonder z'n twee telefoons.
0
Harco
geplaatst: 8 augustus 2011, 11:57 uur
Elohim schreef:
Als ik wat minder serieuze hiphop wil horen, dan luister ik naar Celph Titled, Tonedeff of Louis Logic ofzo.
(quote)
Ja ach, backpacker of niet, ik vind het niks. Smaken verschillen.Als ik wat minder serieuze hiphop wil horen, dan luister ik naar Celph Titled, Tonedeff of Louis Logic ofzo.
Tonedeff is toch vrij serieus, of niet? Maar goed, de artiesten die jij opnoemt blijven qua geluid natuurlijk veel trouwer aan de traditionele hiphop die je zelf al luistert. Het enige wat misschien echt anders is bij deze artiesten, zijn hun teksten, al zijn die nog vaak (vrij) serieus in mijn ervaring.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 12:29 uur
Jaah klopt, soms wel, soms niet.
Als je luistert naar Tonedeff - Disappointed, hoor je toch duidelijk humor. Ook Louis Logic weet vaak heel grappige tracks te maken, Celph heeft ook heel grappige lines. Allemaal inderdaad wel met een serieuze ondertoon, maar ook grappig.
Maarjah, zoals ik al zei, smaken verschillen.
Als je luistert naar Tonedeff - Disappointed, hoor je toch duidelijk humor. Ook Louis Logic weet vaak heel grappige tracks te maken, Celph heeft ook heel grappige lines. Allemaal inderdaad wel met een serieuze ondertoon, maar ook grappig.
Maarjah, zoals ik al zei, smaken verschillen.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 17:38 uur
Je hoeft ook niet te bewijzen dat je niet backpack bent. Luister gewoon wat je vet vind.
0
Harco
geplaatst: 8 augustus 2011, 17:46 uur
Hij "bewijst" toch ook nergens dat hij geen backpacker is?
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 18:01 uur
Was me al aan het voorbereiden op de reactie die ik zou krijgen als ik zeg dat die track van Juicy J crap is.
0
Harco
geplaatst: 8 augustus 2011, 18:18 uur
Het zuurgehalte op MusicMeter mag wel eens wat minder. "Oh, het is geen Atmosphere, CYNE, CunninLynguists of een ripoff van één van deze artiesten, dan is het wack." Ik ga ook niet bij elke video die jullie posten sarcastische kutberichten plaatsen. Pas wanneer iemand kinderachtig doet, haal ik de term "backpack" weer uit de kast.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 18:25 uur
Het zuurheidsgehalte mag in de hele wereld wel eens wat minder. Mensen drinken azijn bij ontbijt. Ben het met je eens hoor.
Tegenwoordig is het overigens wel een hype (bedoel hier geen viddy's mee) om expres slechte muziek te checken a la zanger Rinus. Wordt daar dan wel weer dol van.
PS; die Juicy J die trek ik echt niet, no homo.
Tegenwoordig is het overigens wel een hype (bedoel hier geen viddy's mee) om expres slechte muziek te checken a la zanger Rinus. Wordt daar dan wel weer dol van.
PS; die Juicy J die trek ik echt niet, no homo.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 16:06 uur
In de doofpot van Gikkels waar die hoort. Ik vind het niet zo'n denderend nummer al rapt Brakko wel lekker en Skinto en Gikkels ook wel ok. Beat vind ik een beetje irritant. Wel een mooie clip
.
.
0
Harco
geplaatst: 9 augustus 2011, 19:26 uur
Weet niet of deze ergens al gepost is, maar heeft deze niet grotendeels (helemaal?) dezelfde tekst als hun 101 Barz-sessie? Die beat onder hun 101 Barz-sessie was in ieder geval harder.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 19:32 uur
Volgens mij spitten internationale rappers altijd al bestaande teksten bij 101 Barz. Killah Priest en GZA deden dat een paar jaar geleden sowieso ook.
Die track komt trouwens niet op het album?
Die track komt trouwens niet op het album?
0
Harco
geplaatst: 9 augustus 2011, 19:43 uur
Ik geloof dat je de audio kan downloaden wanneer je het album nu pre-ordert.
EDIT:
EDIT:
Evidence’s Rhymesayers debut, Cats & Dogs, is available for pre-order now, and those that do so will be able to get the audio version of this track alongside an autographed copy of the album and stickers from Ev, RSE and Fifth Element.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 15:16 uur
Klinkt vetter dan wat we de laatste tijd te hore kregen van blu...
0
Improvision
geplaatst: 10 augustus 2011, 18:17 uur
Echt. Ik draai die track al de hele dag. Heerlijke productie van Shafiq Husayn ook.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 21:32 uur
Harco schreef:
Het zuurgehalte op MusicMeter mag wel eens wat minder. "Oh, het is geen Atmosphere, CYNE, CunninLynguists of een ripoff van één van deze artiesten, dan is het wack." Ik ga ook niet bij elke video die jullie posten sarcastische kutberichten plaatsen. Pas wanneer iemand kinderachtig doet, haal ik de term "backpack" weer uit de kast.
Ik dacht eerlijk gezegd dat je die video voor de grap had gepost, sorry. xDHet zuurgehalte op MusicMeter mag wel eens wat minder. "Oh, het is geen Atmosphere, CYNE, CunninLynguists of een ripoff van één van deze artiesten, dan is het wack." Ik ga ook niet bij elke video die jullie posten sarcastische kutberichten plaatsen. Pas wanneer iemand kinderachtig doet, haal ik de term "backpack" weer uit de kast.
Maarjah... om nou te zeggen dat mijn hiphop ophoudt by (rip offs van) Atmosphere, CYNE en CunninLynguists, gaat wat te ver. Ik vind CunninLynguists niet barveel aan eigenlijk. CYNE en Atmosphere zijn dan wel erg nice. Ik luister meeste hiphop wel, behalve het wat meer poppy hiphop met van die synthesizerbeats.

@Ev-track, erg chill, leuke clip ook.
@Blue-track, ik houd em al moeilijk 15 seconden vol, wat is die drumbreak sloppy gesneden zeg...
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 21:39 uur
Die track van Evidence met Fashawn vind ik werkelijk prachtig. Die beat is zo ongelofeloos relaxt.
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 22:06 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
(embed)
BLOAHW!!!
Gikkels en Brakko komen best vet, de rest... had weg mogen blijven. =](embed)
BLOAHW!!!
Nieuwe video van William Cooper (niet supervette rapper, maar zeker niet verkeerd) met Ill Bill

0
geplaatst: 11 augustus 2011, 09:37 uur
, weer die packback discussie, backpackers luisteren dubstep en d&b en springen gelijk krekels rond op de dansvloer zonder hun bovenlijf te bewegen. Hetgeen jullie packpack noemen is gewoon een voorkeur voor kwalitatieve undeground hip hop...* denotes required fields.