MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Improvision
Als Lil Wayne die eerste verse van Jay-Z had gedaan, was die hard geweest. Maar Jay-Z klinkt niet zo overtuigend met die pauzes in zijn verse. Clip is wel mooi, hij leidt de aandacht af van de track. Overigens de eerste keer dat ik die track uitzit.

Om verder te gaan met teleurstellende tracks:

Zeg, geniet jij ook weleens van muziek? Waarom besteed je meer aandacht aan wat voor jou slechte muziek is?

Harco
Is dit afkomstig van dat Ski Beatz-project? Klinkt wel zo, in ieder geval. Murs past er in ieder geval niet echt op thuis en tabi Bonney (hippe spelling) heb ik ook nooit iets aan gevonden.

Eens, refrein is ook wel heel erg cliche overigens.
Hoop dat deze niet teleurstelt.

2e viddy bang.

Rhythm & Poetry schreef:
Zeg, geniet jij ook weleens van muziek? Waarom besteed je meer aandacht aan wat voor jou slechte muziek is?

Murs heeft toch genoeg goede muziek gemaakt (waar ik ook hoog op heb gestemd)? Dan blijf ik zo'n artiest volgen. Het is niet mijn fout dat ze plots even origineel worden als 50 Cent. Ik zie ook niet in waarom al het negatieve hier verzwegen zou moeten worden. Als je één groot hoera-gebeuren wil zien moet je maar naar de fanfora gaan van die artiesten.

Harco
Was Murs ooit "origineel"?

Toch wel. Misschien geen artiest die zich echt bezig houdt (hield) met experimenteren maar zijn tracks klonken tenminste nog uniek, itt deze laatste eenheidsworst.

Harco
Even deze keiharde eind-90's Brand Nubian-klassieker posten:

Stond een paar dagen geleden op 2dopeboyz omdat hij in een recente Entourage-aflevering zat.

Mac Lethal is mijn nieuwe held.

chrisc10

Nieuwe hit in America

De man heeft een goede uitstraling en ik denk dat het zeker wat kan worden, dit nummer bevalt me echter niet zo. Wel een leuke clip.

Wat een schijtnummer zeg

Brand Nubian is nice, de rest staat me niet erg aan.
De nieuwe OS video al gedropt trouwens?

Het AOTP kamp gaat hard de laatste tijd.

Heb trouwens wel altijd gevonden dat Demoz bij Outerspace had moeten zitten. Vind hem er op een één of andere manier perfect bij passen.

Demoz? Meh... Ik snap je wel hoor, maar OuterSpace vind ik zo dope omdat Planet en Crypt perfect met elkaar zijn en erg dope elkaar kunnen afwisselen, dat hebben ze niet met Demoz, denk ik.

edit: in '96 merkte je niet zo goed dat hij geen talent heeft, eigenlijk.

Alsof hij een beginner is met freestylen, maar dit is gewoon geschreven...

Sicke video!
Er zijn niet zoveel mensen die zo'n kinderachtige video kunnen maken en ook nog dope spitten. xD

Haha geniale video

Ik mis bij Wiley toch wel de harde Grime beats... Dit klinkt wat te blij en poppy voor een track die met een lekkere grimey beat echt vet had kunnen zijn. Zijn flow is wel erg lekker.

Rhythm & Poetry schreef:
-gif uit just a joke topic-

Dat is idd Wiley .NOT

Braille

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.