Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 12 augustus 2011, 23:09 uur
Als Lil Wayne die eerste verse van Jay-Z had gedaan, was die hard geweest. Maar Jay-Z klinkt niet zo overtuigend met die pauzes in zijn verse. Clip is wel mooi, hij leidt de aandacht af van de track. Overigens de eerste keer dat ik die track uitzit.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 11:31 uur
Zeg, geniet jij ook weleens van muziek? Waarom besteed je meer aandacht aan wat voor jou slechte muziek is?
0
Harco
geplaatst: 13 augustus 2011, 11:42 uur
Is dit afkomstig van dat Ski Beatz-project? Klinkt wel zo, in ieder geval. Murs past er in ieder geval niet echt op thuis en tabi Bonney (hippe spelling) heb ik ook nooit iets aan gevonden.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 12:31 uur
Eens, refrein is ook wel heel erg cliche overigens.
Hoop dat deze niet teleurstelt.
2e viddy bang.
Hoop dat deze niet teleurstelt.
2e viddy bang.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 12:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zeg, geniet jij ook weleens van muziek? Waarom besteed je meer aandacht aan wat voor jou slechte muziek is?
Murs heeft toch genoeg goede muziek gemaakt (waar ik ook hoog op heb gestemd)? Dan blijf ik zo'n artiest volgen. Het is niet mijn fout dat ze plots even origineel worden als 50 Cent. Ik zie ook niet in waarom al het negatieve hier verzwegen zou moeten worden. Als je één groot hoera-gebeuren wil zien moet je maar naar de fanfora gaan van die artiesten.
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 12:45 uur
Toch wel. Misschien geen artiest die zich echt bezig houdt (hield) met experimenteren maar zijn tracks klonken tenminste nog uniek, itt deze laatste eenheidsworst.
0
Harco
geplaatst: 16 augustus 2011, 20:45 uur
Even deze keiharde eind-90's Brand Nubian-klassieker posten:
Stond een paar dagen geleden op 2dopeboyz omdat hij in een recente Entourage-aflevering zat.
Stond een paar dagen geleden op 2dopeboyz omdat hij in een recente Entourage-aflevering zat.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 14:04 uur
De man heeft een goede uitstraling en ik denk dat het zeker wat kan worden, dit nummer bevalt me echter niet zo. Wel een leuke clip.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 20:56 uur
Brand Nubian is nice, de rest staat me niet erg aan.
De nieuwe OS video al gedropt trouwens?
De nieuwe OS video al gedropt trouwens?
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 21:57 uur
Het AOTP kamp gaat hard de laatste tijd.
Heb trouwens wel altijd gevonden dat Demoz bij Outerspace had moeten zitten. Vind hem er op een één of andere manier perfect bij passen.
Heb trouwens wel altijd gevonden dat Demoz bij Outerspace had moeten zitten. Vind hem er op een één of andere manier perfect bij passen.
0
geplaatst: 21 augustus 2011, 23:20 uur
Demoz? Meh... Ik snap je wel hoor, maar OuterSpace vind ik zo dope omdat Planet en Crypt perfect met elkaar zijn en erg dope elkaar kunnen afwisselen, dat hebben ze niet met Demoz, denk ik.
edit: in '96 merkte je niet zo goed dat hij geen talent heeft, eigenlijk.
Alsof hij een beginner is met freestylen, maar dit is gewoon geschreven...
edit: in '96 merkte je niet zo goed dat hij geen talent heeft, eigenlijk.
Alsof hij een beginner is met freestylen, maar dit is gewoon geschreven...
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 18:35 uur
Sicke video!
Er zijn niet zoveel mensen die zo'n kinderachtige video kunnen maken en ook nog dope spitten. xD
Er zijn niet zoveel mensen die zo'n kinderachtige video kunnen maken en ook nog dope spitten. xD
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 21:15 uur
Ik mis bij Wiley toch wel de harde Grime beats... Dit klinkt wat te blij en poppy voor een track die met een lekkere grimey beat echt vet had kunnen zijn. Zijn flow is wel erg lekker.
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 23:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
-gif uit just a joke topic-
-gif uit just a joke topic-
Dat is idd Wiley
.NOT* denotes required fields.