Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2011, 19:56 uur
Haha echt de smerigste clip die ik ooit heb gezien, erger dan Belachelijk van Gikkels.
0
geplaatst: 13 november 2011, 20:33 uur
RedVII: De productie is saai, irritant en gewoon niet goed. Engels rappen kunnen daarnaast maar heel weinig Nederlanders goed en ook hier ligt het accent er weer te dik op en komt het gewoon heel onnatuurlijk over. Sorry man, maar ik hoor zowel bij RedVII als Jawnson gewoon totaal geen talent en dan druk ik me nog erg zacht uit. Voor de rest zijn jullie trouwens baas en heb ik helemaal niks op jullie skills.
Waar kan ik dat G-Unit vest halen?
Waar kan ik dat G-Unit vest halen?
0
geplaatst: 13 november 2011, 20:43 uur
@Dakduivel
Thx voor je comment ik ben gewoon benieuwd wat mensen hier ervan vinden en uitgebreid kritiek ben ik altijd blij mee.
en euhm ik denk dat hij het bij een britain vandaan heeft aha:P
Thx voor je comment ik ben gewoon benieuwd wat mensen hier ervan vinden en uitgebreid kritiek ben ik altijd blij mee.
en euhm ik denk dat hij het bij een britain vandaan heeft aha:P
0
geplaatst: 13 november 2011, 20:56 uur
Ik heb eigenlijk weinig aan te merken op dat nummer. Het voelt allemaal heel erg amateuristisch aan (wat logisch is), maar het is best wel lekker.
0
geplaatst: 14 november 2011, 20:12 uur
Eligh track is erg vet!
Jammer dat ik hem vanwege geld niet kan pre-orderen...
@RedVII, het klinkt nog niet vet, maar het heeft zeker potentieel!
Ik zou zeggen, drop met regelmaat wat in de topics:
Genres >> R&B en Hip-Hop >> Samplen/Beats maken
Genres >> R&B en Hip-Hop >> Wie van jullie doet aan eigen raps?
Ik ben meestal wel bereid om feedback te geven, en sommige anderen ook wel.
Jammer dat ik hem vanwege geld niet kan pre-orderen...

@RedVII, het klinkt nog niet vet, maar het heeft zeker potentieel!
Ik zou zeggen, drop met regelmaat wat in de topics:
Genres >> R&B en Hip-Hop >> Samplen/Beats maken
Genres >> R&B en Hip-Hop >> Wie van jullie doet aan eigen raps?
Ik ben meestal wel bereid om feedback te geven, en sommige anderen ook wel.

0
geplaatst: 14 november 2011, 20:16 uur
RedVII: Wat een slechte video, waar zijn de half naakte hoeren? Noem je dat een hip hop clip? Dikke waggies mogen ontbreken maar zonder wijven kom je nergens.
0
geplaatst: 16 november 2011, 18:05 uur
Track was al bekend. Nu hoort er ook een auto-piloot video bij die ordinaire beat.
0
geplaatst: 17 november 2011, 10:30 uur
Lol voor jou kan dat common album echt alleen maar meevallen (of zo slecht zijn als je had gedacht). Ik vind deze track wel ok, beetje makkelijke beat inderdaad, maar ik vind het wel lekker klinken. Ik kijk toch wel uit naar het album. Maar ik moet je gelijk geven als ik de drie tracks van de nieuwe common naast de drie tracks van de nieuwe roots leg, ben ik ook enthousiaster over het roots album. De clip is inderdaad een beetje standaard. Productie op stomp klinkt toch weer vet al hoor ik p.o.r.n. ook niet graag, hij klinkt zo zagerig. Ik denk dat the roots weer een erg dik album gaan droppen.
0
geplaatst: 17 november 2011, 11:47 uur
Als ik heel eerlijk ben vind ik Common de zwakke schakel op dat nummer. Clip is inderdaad standaard, maar ach.
0
geplaatst: 17 november 2011, 13:15 uur
Common is (was) goed in experimenteren. Dat zal er dit album duidelijk niet bij zijn.
0
geplaatst: 17 november 2011, 19:07 uur
Een onbekende producer uit California die ik al een tijdje volg. Ik vind dit echt verschrikkelijk vet:
0
Harco
geplaatst: 19 november 2011, 17:03 uur
Eindelijk weer eens een beat waar Jeezy's stemgeluid op past:
0
geplaatst: 19 november 2011, 17:31 uur
Die track viel mij zeer positief op bij Puna, heerlijk nummer.
0
Harco
geplaatst: 24 november 2011, 10:52 uur
Wales nieuwe video is kei- en keihard. Er is ook geen enkele producer die zoveel shoutouts maakt naar zichzelf als Southside.
Keiharde beat, dat wel. Nummer staat dan ook niet op Ambition; dit geweld had er ook voor geen meter tussen gepast.
Die Meek Mill-track op het eind is wel weer een regelrecht drama. Maar dat zijn we van 'm gewend.
Keiharde beat, dat wel. Nummer staat dan ook niet op Ambition; dit geweld had er ook voor geen meter tussen gepast.Die Meek Mill-track op het eind is wel weer een regelrecht drama. Maar dat zijn we van 'm gewend.
* denotes required fields.