Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2011, 06:43 uur
Die Eigen Makelij-track klinkt wel goed, Impro. Deze kende ik nog niet. Wel jammer dat de verzen wat kort zijn.
0
Improvision
geplaatst: 29 november 2011, 12:17 uur
Sjaakspeare schreef:
Die Eigen Makelij-track klinkt wel goed, Impro. Deze kende ik nog niet. Wel jammer dat de verzen wat kort zijn.
Haha, ik was nog aan het twijfelen om er 'voor Sjaakspeare' bij te zetten, maar ik wist niet zeker of je mume nog bezocht. Die Eigen Makelij-track klinkt wel goed, Impro. Deze kende ik nog niet. Wel jammer dat de verzen wat kort zijn.

0
geplaatst: 29 november 2011, 19:05 uur
Jah klopt, klinkt wel lekker. MCs liggen goed in het gehoor, maar zijn tekstueel niet erg interessant. De verzen zijn kort, maar ik weet niet of ik ze langer uit had kunnen houden, vind de afwisseling wel prettig eigenlijk.
0
geplaatst: 1 december 2011, 12:15 uur
Die van Arsonists en Non Phixion is echt hard! Ken het nummer al een paar jaar maar hij blijft echt hard
Full Clip is natuurlijk ook een klassieker!
Full Clip is natuurlijk ook een klassieker!
0
geplaatst: 1 december 2011, 13:48 uur
Sjaakspeare schreef:
Een van die jongens is een kameraad van mij, grappig om dat hier gepost te zien

0
geplaatst: 2 december 2011, 00:24 uur
Lekkerhoor! Wat is dit precies? Maak deze vent beats om over te reppen of gewoon zo of wat?
0
Harco
geplaatst: 5 december 2011, 01:22 uur
Afgelopen dagen helemaal kapot gedraaid. Wat een track, wat een beat. Die flow van Scarface in het begin van zijn verse is zó classic southern, niet normaal. Die beat ook. Iemand die weet van wie die is? Klinkt als een Legendary Traxster-beat; de man die ook Do U? en Po Pimp van Do or Die heeft gedaan.
0
geplaatst: 5 december 2011, 01:47 uur
Harco schreef:
Afgelopen dagen helemaal kapot gedraaid. Wat een track, wat een beat. Die flow van Scarface in het begin van zijn verse is zó classic southern, niet normaal. Die beat ook.
Afgelopen dagen helemaal kapot gedraaid. Wat een track, wat een beat. Die flow van Scarface in het begin van zijn verse is zó classic southern, niet normaal. Die beat ook.
Meen je dat

0
Harco
geplaatst: 5 december 2011, 18:10 uur
Scarface
Hier outshinet 'ie Adje ook nog even. KV klaart iedereen hier, dat dan weer wel. Alle vier kunnen echter lang, lang, lang niet tippen aan Lloyd Banks' eigen versie. Die 101 Barz-cyphers vind ik sowieso allemaal niet goed bij de beat passen. Lijkt ook wel alsof die beat er later onder is geplakt (bij al die filmpjes).
Sowieso wel één van de tracks van het jaar.
Hier outshinet 'ie Adje ook nog even. KV klaart iedereen hier, dat dan weer wel. Alle vier kunnen echter lang, lang, lang niet tippen aan Lloyd Banks' eigen versie. Die 101 Barz-cyphers vind ik sowieso allemaal niet goed bij de beat passen. Lijkt ook wel alsof die beat er later onder is geplakt (bij al die filmpjes).
Sowieso wel één van de tracks van het jaar.
0
geplaatst: 6 december 2011, 17:32 uur
Sorry hoor maar ik vind dat nummer van Hydroboyz echt dramatisch slecht.
Ik snap niet wat je daar zo vet aan vind. En nee ik ben geen backpacker.
Ik snap niet wat je daar zo vet aan vind. En nee ik ben geen backpacker.
0
Harco
geplaatst: 6 december 2011, 20:03 uur
Als je mijn post had gelezen, dan snapte je wat ik er zo vet aan vond.
Geen backpacker? Je stemmenlijst zegt wat anders (sorry, maar je haalt de term zelf aan).
Geen backpacker? Je stemmenlijst zegt wat anders (sorry, maar je haalt de term zelf aan).

0
geplaatst: 7 december 2011, 18:07 uur
Harco schreef:
Een echte Woody Backpecker luistert niet naar Kanjé.
Ik vond je motivatie intrigerend. Het blijft me verwonderen dat er mensen zijn die serieuze muzikale waardering hebben voor durrty south, ook al ben je niet de eerste bij wie ik dat bemerk. Het idee dat het alleen inspeelt op simplistische, oppervlakkige, muzikaal laagbegaafde dopamineluilakken, is kennelijk erg sterk. Maar goed, ik luister ook niet naar Kanjé.
0
Harco
geplaatst: 7 december 2011, 20:44 uur
Knap: een Nederlandse "durrty south" noemen. Ik ben benieuwd wanneer de eerste Amerikaanse artiest een Nederhoptrack maakt.
Wat mij blijft verwonderen is dat hiphoppuristen altijd zo denigrerend moeten doen over dergelijke muziek. Leid je eigen leven; we hoeven namelijk niet elke keer te horen dat diezelfde persoon een hekel heeft aan iets wat afwijkt van het patroon Nas - Atmosphere - Cannibal Ox. Ik word er zo moe van.
Wat mij blijft verwonderen is dat hiphoppuristen altijd zo denigrerend moeten doen over dergelijke muziek. Leid je eigen leven; we hoeven namelijk niet elke keer te horen dat diezelfde persoon een hekel heeft aan iets wat afwijkt van het patroon Nas - Atmosphere - Cannibal Ox. Ik word er zo moe van.
0
geplaatst: 7 december 2011, 21:27 uur
Sommigen blijven me verbazen op het vlak van oogkleppen...
It's some trash in the South but I promise you
From the East to the West, some of y'all garbage too
As long as the beat knock and the lyrics hot, son
I can give a rat's ass where a rap is from
It's some trash in the South but I promise you
From the East to the West, some of y'all garbage too
As long as the beat knock and the lyrics hot, son
I can give a rat's ass where a rap is from
* denotes required fields.