Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2012, 18:50 uur
Kwam deze tegen op de Snowgoons site, misschien al wel gedropt. Keihard issie wel
0
geplaatst: 18 november 2012, 13:50 uur
MJ hij komt weer hard die virtuoso vet nummer
YouTube - Sean Strange - Video Compilation
Heb een compilatie gemaakt
YouTube - Sean Strange - Video Compilation
Heb een compilatie gemaakt

0
geplaatst: 21 november 2012, 13:35 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y9NXQNftqQw#![/embed]
erg lekkere 'AOTP' achtige muziek uit Nijmegen.
erg lekkere 'AOTP' achtige muziek uit Nijmegen.
0
geplaatst: 21 november 2012, 17:31 uur
MJ was me weer te snel af... Wel een heel dope track van Bill!
@Justification, dit topic is voornamelijk bedoeld voor daadwerkelijke video's, niet tracks met slechts een afbeelding, daar zijn wel andere topics voor.
Verder vind ik de beat best dope, alleen de drums wat typisch en niet passend bij het sample. En de rappers zijn grotendeels matig.
@Justification, dit topic is voornamelijk bedoeld voor daadwerkelijke video's, niet tracks met slechts een afbeelding, daar zijn wel andere topics voor.
Verder vind ik de beat best dope, alleen de drums wat typisch en niet passend bij het sample. En de rappers zijn grotendeels matig.
0
geplaatst: 22 november 2012, 02:02 uur
@ Justification
Vette sample, maar hele slechte drums. Ze storen enorm en dus kan ik niet vaak naar dat soort muziek luisteren.
Vette sample, maar hele slechte drums. Ze storen enorm en dus kan ik niet vaak naar dat soort muziek luisteren.
0
geplaatst: 22 november 2012, 11:31 uur
Nummer van Ill Bill is inderdaad vet. Ill Bill rapte ook al redelijk sterk op het Coka Nostra album, hoewel het natuurlijk nooit een hele indrukwekkende rapper wordt. Maar toch, met een paar goede gastartiesten en beats kan het album van hem zeker niet tegenvallen. De teksten van dit nummer zijn ook mooi. Niet super, maar wel met een emotionele ondertoon die het wat aangrijpender maken. Dat heeft Ill Bill denk ik wel een aantal keer nodig om het album ook echt als geheel sterk te maken. Meer nummers a la Malverde Market en My Universe, en minder Coka Kings.
Complicatie van Sean is ook wel leuk gedaan Raafmau. Toch wel een van de beste rappers van dit moment.
Complicatie van Sean is ook wel leuk gedaan Raafmau. Toch wel een van de beste rappers van dit moment.
0
geplaatst: 28 november 2012, 00:23 uur
Verdomme, die RA's flow blijft maar beter en beter worden. Wat een breathcontrol 

0
geplaatst: 28 november 2012, 09:58 uur
Al'Tarba is toch wel een kapot dope producer...
En dan een niet geniale, maar altijd prettige MC als Lord Lhus erover is NIET erg!
0
geplaatst: 29 november 2012, 20:45 uur
Goed om Lord Lhus weer eens te horen. Dat was toch een van de beste rappers van 2011.
En Freddie Gibbs heeft gewoon een van de vetste stemmen in 'the rapgame'.
En Freddie Gibbs heeft gewoon een van de vetste stemmen in 'the rapgame'.
0
geplaatst: 29 november 2012, 21:28 uur
En Raiden en Reptile van Mortal Kombat doen mee in de video...
0
geplaatst: 30 november 2012, 14:53 uur
Dope D.O.D. - Psychosis f. Sean Price
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KVS4FrLsybs[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KVS4FrLsybs[/embed]
0
geplaatst: 30 november 2012, 22:06 uur
Heb een hekel gekregen aan Lord lhus door zn rare acties . Toch slaat dit nummer weer in . Goeie flow .
0
geplaatst: 1 december 2012, 19:19 uur
Inderdaad! Alleen vind ik het een beetje vaag dat Jay Reapers scène zich op een Amerikaanse straat afspeelt...
* denotes required fields.