Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2012, 22:45 uur
timWTF schreef:
Inderdaad! Alleen vind ik het een beetje vaag dat Jay Reapers scène zich op een Amerikaanse straat afspeelt...
(quote)
Inderdaad! Alleen vind ik het een beetje vaag dat Jay Reapers scène zich op een Amerikaanse straat afspeelt...
Hij speelt Hancock dus lijkt mij vrij logisch
. Die andere Terminator en Sean P.. Sean P? 
0
geplaatst: 2 december 2012, 01:36 uur
0
geplaatst: 2 december 2012, 23:40 uur
Captain Murphy & Earl Sweatshirt voor het eerst live:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pXimz4LIkYc[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pXimz4LIkYc[/embed]
0
geplaatst: 9 december 2012, 03:17 uur
Een intro die langer dan een halve minuut duurt is sowieso al klessik
.
.
0
geplaatst: 11 december 2012, 16:58 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QZ5Rbla6jJA[/embed]
Van Masta Killa's album 'Selling My Soul'
Van Masta Killa's album 'Selling My Soul'
0
geplaatst: 11 december 2012, 23:08 uur
Hij was oorspronkelijk geloof ik bedoeld voor Loyalty Is Royalty, maar verschijnt nu dus op Soul & Substance/Selling My Soul. Track was eigenlijk al 3 jaar geleden gelekt 

0
geplaatst: 14 december 2012, 09:44 uur
Best Chill nummer. Wel een beetje jammer van die clip. Als je vroeger stoer deed in een clip ging je gewoon met je hele crew voor een muurtje staan en boos kijken. Dat is gewoon gangster. Een buschauffeur vermoorden en chicks een overdosis drugs geven gaat een beetje te ver. 

0
Raffael1977
geplaatst: 14 december 2012, 09:51 uur
@He$$el
Als je hier al raar van opkijkt moet je maar eens een necro clip kijken dat veel harder is dan dit.
Dope beat dat wel maar ben niet onder de indruk van hun harde rap skils
Als je hier al raar van opkijkt moet je maar eens een necro clip kijken dat veel harder is dan dit.
Dope beat dat wel maar ben niet onder de indruk van hun harde rap skils
0
geplaatst: 14 december 2012, 09:56 uur
Ja ik weet het hoor, ik ken necro. Ik zie er alleen niet echt de toegevoegde waarde van in. Maar blijkbaar is er publiek voor, wat op zich ook niet heel raar is als je bedenkt wat je allemaal voor gekke shit kan kopen en zo. 

0
geplaatst: 14 december 2012, 10:19 uur
Die Mage Mortician, heeft een goeie flow . Heb nog meer tracks van hem . Ben wel benieuwd naar zijn nieuwe CD .
Hessel het is ook een Free will video
daarom gaat het ook ver.
Hessel het is ook een Free will video
daarom gaat het ook ver.
0
Raffael1977
geplaatst: 14 december 2012, 11:02 uur
Een van de beste mc's uit NL is zo'n rapper He$$el en zijn naam is Spinal. Het onderwerp mag jou dan niet aanspreken lyrisch gezien is het geniaal alleen jammer dat hij te veel met matige Steen samenwerkte.
Ik kan niet elke dag naar Necro of verwanten luisteren en hun onderwerpen zijn altijd in een thema van horror of geweld. Toch moet ik bekennen liever naar horrorcore luister dan naar matig flowende rappers als Danny Brown en meer van dat soort ongein.
Ik kan niet elke dag naar Necro of verwanten luisteren en hun onderwerpen zijn altijd in een thema van horror of geweld. Toch moet ik bekennen liever naar horrorcore luister dan naar matig flowende rappers als Danny Brown en meer van dat soort ongein.
0
geplaatst: 16 december 2012, 23:14 uur
Bang out staat ook op het album van Sean Strange - Street Urchin.
Ze hebben de track opnieuw opgenomen, in een ander jasje gedaan

0
geplaatst: 17 december 2012, 13:38 uur
Bedorvenkebab schreef:
(embed)
(embed)
Eerste keer dat ik een Odd Future track echt kan waarderen (hij is van OF toch?)
Gewoon een dope track.
The Legion is wat jammer... Zelfde sample als Mobb Deep - Still Shinin' en zo'n track van Masta Ace - A Long Hot Summer.
Die van Sadistik gaat over Eyedea toch?
* denotes required fields.