MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Wel knap dat hij dezelfde lege fles twee keer weggooit.

timWTF schreef:
(quote)

Inderdaad! Alleen vind ik het een beetje vaag dat Jay Reapers scène zich op een Amerikaanse straat afspeelt...

Hij speelt Hancock dus lijkt mij vrij logisch . Die andere Terminator en Sean P.. Sean P?

Sjaakspeare schreef:
Wel knap dat hij dezelfde lege fles twee keer weggooit.

Hahaha nu je het zegt

nedbed

Captain Murphy & Earl Sweatshirt voor het eerst live:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pXimz4LIkYc[/embed]

Improvision

Vet nummer, mooie clip ook.

Improvision

Een intro die langer dan een halve minuut duurt is sowieso al klessik .

Best wel lekker nummer.

Hij was oorspronkelijk geloof ik bedoeld voor Loyalty Is Royalty, maar verschijnt nu dus op Soul & Substance/Selling My Soul. Track was eigenlijk al 3 jaar geleden gelekt

Best Chill nummer. Wel een beetje jammer van die clip. Als je vroeger stoer deed in een clip ging je gewoon met je hele crew voor een muurtje staan en boos kijken. Dat is gewoon gangster. Een buschauffeur vermoorden en chicks een overdosis drugs geven gaat een beetje te ver.

Raffael1977
@He$$el

Als je hier al raar van opkijkt moet je maar eens een necro clip kijken dat veel harder is dan dit.

Dope beat dat wel maar ben niet onder de indruk van hun harde rap skils

Ja ik weet het hoor, ik ken necro. Ik zie er alleen niet echt de toegevoegde waarde van in. Maar blijkbaar is er publiek voor, wat op zich ook niet heel raar is als je bedenkt wat je allemaal voor gekke shit kan kopen en zo.

Die Mage Mortician, heeft een goeie flow . Heb nog meer tracks van hem . Ben wel benieuwd naar zijn nieuwe CD .

Hessel het is ook een Free will video daarom gaat het ook ver.

Raffael1977
Een van de beste mc's uit NL is zo'n rapper He$$el en zijn naam is Spinal. Het onderwerp mag jou dan niet aanspreken lyrisch gezien is het geniaal alleen jammer dat hij te veel met matige Steen samenwerkte.

Ik kan niet elke dag naar Necro of verwanten luisteren en hun onderwerpen zijn altijd in een thema van horror of geweld. Toch moet ik bekennen liever naar horrorcore luister dan naar matig flowende rappers als Danny Brown en meer van dat soort ongein.

Raffael1977

Bang out staat ook op het album van Sean Strange - Street Urchin.

Ze hebben de track opnieuw opgenomen, in een ander jasje gedaan

Raffael1977

Improvision
Dday One is dope.

Eerste keer dat ik een Odd Future track echt kan waarderen (hij is van OF toch?)

Gewoon een dope track.

The Legion is wat jammer... Zelfde sample als Mobb Deep - Still Shinin' en zo'n track van Masta Ace - A Long Hot Summer.

Die van Sadistik gaat over Eyedea toch?

Raffael1977
Improvision schreef:
Dday One is dope.

Ik krijg drie albums binnenkort

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.