Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
1
geplaatst: 18 december 2018, 16:54 uur
Is dit nou echt een redelijk vers van Riff Raff? Daar lijkt het wel op.
0
geplaatst: 19 december 2018, 11:44 uur
Die Clear Soul Forces track is erg fijn trouwens! Lekkere drums.
0
geplaatst: 10 januari 2019, 00:34 uur
GarnalenPeller schreef:
DJ Muggs x Meyhem Lauren - Balance
DJ Muggs x Meyhem Lauren - Balance
Strakke flows en een fijne minimalistische productie: goede track.
0
geplaatst: 1 februari 2019, 18:41 uur
Hij ziet eruit als een knettersnonede mompelrapper, maar klinkt haast als een Britcore-MC.
3
geplaatst: 6 februari 2019, 13:08 uur
Eto, de man die het eerste vers levert naar mijn weten, is een no-nonsense rapper die ik toch begin te waarderen. Fijn, rauw stemgeluid en een sterke flow zorgen ervoor dat ie erg gemakkelijk in het gehoor ligt.
0
geplaatst: 10 februari 2019, 23:11 uur
De flow van die Eto vind ik juist matig. Hij neemt bij elke regel een adempauze. Toch klinkt het niet slecht omdat 'ie charisma en een toffe stem heeft. Beetje het Roc Marciano-recept. Alleen heeft die toffere teksten.
Heerlijk nummer van Benny the Butcher. Uitermate geslaagde beat van een Wu-Tang-achtige minimalistische doeltreffendheid. Daarnaast is dit de eerste keer dat Benny me vocaal weet te boeien. Zonder die puntjes loopt het vloeiender blijkbaar. Vooral het refrein bevalt me.
Heerlijk nummer van Benny the Butcher. Uitermate geslaagde beat van een Wu-Tang-achtige minimalistische doeltreffendheid. Daarnaast is dit de eerste keer dat Benny me vocaal weet te boeien. Zonder die puntjes loopt het vloeiender blijkbaar. Vooral het refrein bevalt me.
0
geplaatst: 12 februari 2019, 11:04 uur
Ik kan maar niet in Benny the Butcher komen. Het refrein flowt enigszins, maar in de verzen is hij totaal niet overtuigend. Ik merk nu dat hij een vergelijkbare flow heeft als Eto, met redelijk veel pauzes, maar bij Eto werkt het (waarschijnlijk de stem en het charisma inderdaad), en hier stoor ik me eraan.
Die beat daarentegen... Pfoe. Alchemist doet het al zo lang, maar hij blijft telkens weer keiharde beats afleveren.
Die beat daarentegen... Pfoe. Alchemist doet het al zo lang, maar hij blijft telkens weer keiharde beats afleveren.
2
geplaatst: 23 februari 2019, 11:55 uur
Zeer toffe track met voornamelijk een dope verse van Daveed Diggs (van Clipping.). Deel van de soundtrack van de film Blindspotting, waarin beide heren de hoofdrol hebben - zeer aan te raden.
0
geplaatst: 25 februari 2019, 21:49 uur
Heb me nooit echt verdiept in Clipping, maar Daveed Diggs heeft zeker skills!
2
geplaatst: 26 februari 2019, 14:07 uur
Die Fatal track klinkt echt als een Cypress Hill track uit die tijd. Er is zoveel kwaliteitsspul in die tijd uitgekomen, zeg.
En Madlib met Gibbs is altijd genieten, maar toch vind ik het wat tegenvallen. Was misschien ook iets te enthousiast. xD
I feel peace of mind when I'm dreaming of a life I ain't living.
En Madlib met Gibbs is altijd genieten, maar toch vind ik het wat tegenvallen. Was misschien ook iets te enthousiast. xD
I feel peace of mind when I'm dreaming of a life I ain't living.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 16:05 uur
Oh snap. Die Smiff N Wessun is wel lekker zeg! Het nieuwe album eens op Spotify beluisteren. Heerlijke beat, zeg.
* denotes required fields.