menu

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Dr.Greenthump
Dit topic is bestemt om nieuwe hiphop projecten zoals albums of samenwerkingen aan te kondigen. Anders krijg je steeds aparte topics zoals ''Albums 2006'' en dat kan beter worden samengevoegt tot één algemeen topic. Zodra er speculaties zijn kan er hier gerust over gepraat worden zolang er maar een bron wordt vermeld. De rest spreekt voor zich ...

Pharoahe Monch is onder andere bezig met een nieuw album, namelijk Desire. Het is niet niks dat een (goede) 7 jaar lang niks van zich laat horen, maar hij is terug en dat belooft veel goeds!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img131.imageshack.us/img131/130/220pxmightypharoahebp5.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Die afwezigheid kwam door een probleem met het label MCA waar hij aan vast zat. Maar sinds hij daar niet meer onder contract staat is hij zijn eigen weg in geslagen met SRC Records. Eminem (Shady Records) en zelfs Diddy (Bad Boy) hadden interesse, maar Troy Jamerson heeft dus uiteindelijk voor SRC Records getekend. Ach lees het allemaal zelf maar op deze site. Kan eerlijk gezegt niet wachten op Pharoahe's nieuwe plaat. Niet dat ik zo kappot was van zijn vorige plaat, maar ik weet dat hij de skills heeft om wat moois uit te brengen

Op 4 december zie ik Pharoahe Monch live met Mobb Deep en Alchemist .

Pauper
Die single Push heb ik al een tijdje geleden (maand) op MTV Base zien langskomen. Wordt nu niet meer zoveel aandacht aan besteed. Het lijkt erop dat het wel een heel ander album wordt dan zijn debuut, maargoed, zeker niet verkeerd na mijn mening.

Dr.Greenthump
MJ_DA_MAN schreef:
Op 4 december zie ik Pharoahe Monch live met Mobb Deep en Alchemist .

Dat zou ik ook wel in m'n schoen willen krijgen of heb het soms zelf gefinancierd

Nee just kidding, maar is dit zijn eerste optreden sinds zijn debuut plaat of tourt hij alweer een langere tijd rond. Had het in ieder geval al gelezen bij de agenda van statemagazine. Vraag me af waarom Pharoahe uitgerekend met Mobb Deep gaat optreden. Hij moet uiteraard zelf weten wel pad hij inslaat, maar ik wil toch nog een aantal jaartjes van de man genieten

Pauper schreef:
Die single Push heb ik al een tijdje geleden (maand) op MTV Base zien langskomen.

Toevallig ook een link naar die videoclip ...

http://www.accesshiphop.com/store/?page=releasedates

Ik kijk uit naar de albums van:
El-P, Brother Ali, Dangermouse & Jemini, GhostDOOM, RJD2, Akrobatik en OneBeLo.
En ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe Busdriver zal klinken.

Pauper
Osiris Apis schreef:
El-P, Brother Ali, Dangermouse & Jemini, GhostDOOM, RJD2, Akrobatik en OneBeLo.

Hehe, ik hou de zelfde projecten in de gaten, hoge verwachtingen...

Osiris Apis schreef:
En ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe Busdriver zal klinken.

Zal wel weer extreem bizar en druk zijn. Temporary Forever vond ik een bijzondere, experimentele CD, wist niet dat er alweer een nieuwe in de planning stond, hou hem in de gaten

Dr.Greenthump

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img457.imageshack.us/img457/4670/youngjeezyface200rz2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Young Jeezy is bezig geweest met een nieuw album, The Inspiration. Het zal uitkomen op 12 december 2006 en de ''Snowman-fans'' hier zullen daar blij mee zijn. Er is ook al een single van uit die je hier kunt vinden. Niet dat ik er zo kappot van ben, maar het klinkt wel aardig.

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img243.imageshack.us/img243/9217/200pxtheinspirationhd0.jpg

Ondanks dat Young Jeezy een eigen label (Corporate Thugz Entertainment) heeft zal zijn nieuwe album uitkomen onder Def Jam. Nee deze keer helaas geen Jay-Z, maar wel een aantal anderen gastartiesten zoals Kanye West, Slick Pulla, Bloodraw & T.I.

Dit zal wellicht de tracklist zijn:

1 Hypnotiz - produced by Shawty Redd
2 Still On It - produced by Midnite Black
3 You Know What It Is - produced by Shawty Redd
4 J.E.E.Z.Y. - produced by Redd
5 I Luv It - produced by DJ Toomp
6 Go Getta - produced by The Runners
7 3 A.M. - produced by Timbaland
8 I'm The Realest - produced by Drumma Boy
9 Streets on Lock - produced by Cool and Dre
10 Bury Me a G - produced by J.U.S.T.I.C.E. League
11 Dreamin' - produced by The Runners
12 Wha You Talkin' About - produced by Mr. Collipark
13 Keep It Gangsta - produced by Key Pushas
14 Mr. 15 - produced by Don Cannon
15 I Got Money - produced by DJ Toomp
16 The Inspiration - produced by Anthony Dent

|Joël|
Goed topic
Een soort plek om Hip-Hop nieuws in te plaatsen

Ik zit op een hele hoop nieuwe projecten te wachten, maar Young Jeezy hoort daar niet bij. Ik kan me interesantere albums indenken die eraan zitten te komen.

Dr.Greenthump
Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over het GhostDOOM project. Van de naam uitgaand een album van Ghostface Killah en MF DOOM ... ? Mocht dat zo zijn dan ben ik a) verbaast! en b) zie ik daar een must-have voor de Hip-Hop fan! Een link of iets dergelijks zou handig zijn

Jordy (admin)

RJD2 ging toch afstappen van de hiphop en pop-achtige dingen maken?

Chamillionaire begint aan een 2de album lees
hier meer

Trick Daddy komt met zijn 7de album Back by Thug Demand

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.chartattack.com/pics/2006/11/06-trickdaddy.jpg

Zijn eerste single Bet That Ft Chamillionaire kan je hier bekijken

Lees hier meer

Dr.Greenthump schreef:
Van de naam uitgaand een album van Ghostface Killah en MF DOOM ... ? Mocht dat zo zijn dan ben ik a) verbaast!

Waarom verbaasd?

Dr.Greenthump
Nou omdat dit een beetje uit de lucht komt vallen, althans voor mij komt dat zo over. Ik weet niet hoelang dit project al bekend is en of dit uberhaupt wel bekend is. Mocht dat wel zo zijn dan is het op de een of andere manier niet opgevallen. Ben eigenlijk ook niet echt zo bekend met nieuwe Hip-Hop projecten. Vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt. Kan de link ook niet echt leggen tussen MF DOOM en Ghostface Killah. Verder wel master natuurlijk

edit: whoops! i'm so stupid hehe ... hoe kon ik nou de collabo op The Mouse and The Mask vergeten

Dr.Greenthump
Hoe zat het trouwens met dat Kubus meets Ghostface project ?

Pauper
Dr.Greenthump schreef:
Hoe zat het trouwens met dat Kubus meets Ghostface project ?

Is een track van, genaamd Astro.. opzich wel aardig maar niet geheel wat ik ervan had verwacht na de hele hype er omheen. Op de MySpace van Kubus kun je het nummer beluisteren.

Over Ghostface en Doom, die zijn wel aan elkaar te koppelen, die hebben al eerder samengewerkt op The Mouse & The Mask, het album van Doom en Danger Mouse. Het nummer, The Mask, zal wel wederzijds respect hebben opgeleverd dat ze hebben besloten samen een plaat op te nemen.

In 2006, Ghostface teamed up with underground favorite MF DOOM for an upcoming collaborative release entitled Swift and Changeable.

Doom heeft trouwens ook 4 producties van het album Fishscale album opzich genomen dus daaruit mag ook wel blijken dat de twee het goed met elkaar kunnen vinden.

Wat dan wel weer jammer is, is dat deze beats al verschenen waren. Dat geldt ook voor de J Dilla productie van dat album (Fishscale) dat van Donuts afkwam. Hoe dan ook, je kan ze linken

Detox, als die ooit nog uitkomt. Denk niet dat Dré daar een prioriteit van maakt, hoe spijtig het ook mag klinken...

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images.amazon.com/images/P/B000BLI4V0.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Styles P komt met een nieuwe album aan die 19 december uit moet komen de eerste single kan je hier bekijken

Dit is de tracklijst

01. "I'm Black" (featuring Marsha of Floetry) (Produced by The Alchemist)
02. "All My Life (Can You Believe It)" (featuring Akon) (Produced by Lil' Jon)
03. "Trying to Get Rich Holmes" (Produced by Coco Channell)
04. "S.P. Ghost" (Produced by Havoc)
05. "The Ghost" (Produced by The Neptunes)
06. "Message" (Produced by Dame Grease)
07. "One Cup, Two Cup" (Produced by Scott Storch)
08. "Who Want a Problem" (featuring Swizz Beatz & Jadakiss) (Produced by Neo Da Matrix)
09. "Favorite Drug" (featuring Rashad)
10. "Day You Die" (featuring Sheek Louch) (Produced by Scott Storch)
11. "Testify" (featuring Talib Kweli) (Produced by Hi-Tek)
12. "Fire & Pain" (featuring Sizzla) (Produced by Vinny Idol)
13. "First In Line" (featuring Mario Winans) (Produced by Mario Winans)
14. "Watch Ya Self" (featuring Sleepy Brown) (Produced by Bink)
15. "So Serious" (Produced by Lil' Jon)
16. "Shots Fired" (featuring Jadakiss)
17. "This Is For Real" (featuring Gerald Levert (Produced by Scott Storch)

Jordy schreef:
RJD2 ging toch afstappen van de hiphop en pop-achtige dingen maken?

Idd, dat las ik (een hele tijd geleden al) ook.

ja die had ik er niet tussen moeten zetten. maar ik ben er wel benieuwd naar.

Pauper
Ook wel erg benieuwd naar het album van Percee P.

Pauper
Na-aper

Mja ik ga de nieuwe van Mos Def maar eens checken die is net uit. Verder wacht ik nog op het nieuwe album van Nas (hopelijk niet zo'n afknapper als dat Jay-Z album) en ik ben benieuwd waar Opgeduveld II blijft.

Ojwa en Zion I & The Grouch hebben samen albumpje uitgebracht, ook maar eens bekijken.

Opgeduveld 2 komt niet. DuvelDuvel is niet meer.

Wel waar, want ze hebben een korte tijd geleden aangekondigd niet definitief gestopt te zijn.

Niet waar, Duvel heeft dat aangekonigd. Maar rapformatie DuvelDuvel is niet meer, Rein de Vos, Duvel en Supah zijn uit elkaar.

Pauper
Gelukkig krijgen we Fakkelteit nog... dat werd tijd (en dat album van Typhoon mag ook wel eens komen...)

Relax
Ach Typhoon word gehyped, hij rijmt niet goed en zijn flow is verontrustend...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.