menu

Mijn Updates +
Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Wat aankomende titels voor de komende periode (schrijft u even mee):

- Royce da 5'9" - Book of Ryan (4 mei)
- Pusha T - King Push (25 mei)
- Kanye West - n.n.b. (1 juni)
- Kids See Ghost (Kanye West en Kid Cudi) - Kids See Ghost (8 juni)
- Nas - n.n.b. (15 juni)
- Jedi Mind Tricks - The Bridge and The Abyss (22 juni)

Op 5 oktober komt er een nieuw Ghostface Killah uit genaamd The Lost Tapes. Ondanks dat de titel anders gesuggereerd is het een volledig nieuw album dat geproduceerd is door Big Ghost. Sommige mensen denken dat het een alias is van Ghostface zelf (die idd ook kan produceren), echter zegt de executive producer van de plaat (M80) dat het wel degelijk iemand anders is (mogelijk deze producer). Klik voor de sampler en onderstaand de tracklist:
1. Introduction (feat. Mike Rappaport)
2. Buckingham Palace (feat. KXNG Crooked, Benny The Butcher & .38 Spesh)
3. Majestic Accolades (feat. Planet Asia & Hus Kingpin)
4. Cold Crush (feat. LA The Darkman, Ras Kass, Chris Rivers & Harley)
5. Put The Ghostface on It (Interlude 1)
6. Saigon Velour (feat. Snoop Dogg & E-40)
7. Constant Struggle (feat. Killah Priest & Bishop Lamont)
8. Done It Again (feat. Big Daddy Kane, Cappadonna, Styliztik Jones & Harley)
9. Reflections of C.R.E.A.M. (Interlude 2)
10. Watch ‘Em Holla (feat. Raekwon, Masta Killa, Cappadonna & DJ Grouch)
11. I Think I Saw A Ghost (feat. Sheek Louch, Vic Spencer, Reignwolf & Luke Holland)
12. Outroduction (feat. Mike Rappaport)
13. Saigon Velour (Remix) (feat. Snoop Dogg, E-40 & Tricky) (Bonus Track)

Ik heb de sampler gehoord en had een beetje gemengde gevoelens. Die Saigon Velour track is imho vies. Maar er zitten ook features op om bij te likkebaarden. En de beats waren ook heel wisselend, denk niet dat dit mijn album van het jaar is.

Kijk persoonlijk meer uit naar Full Spectrum Dominance 2, de nieuwe EP van Canibus met daarop ook een feature van Camatta. Die 2 op een track moet fire zijn, Thanos maakt grappige beats. Vond het eerste deel van FSD best dope, maar geen AOTY materiaal. Dat is voor mij tot nu toe Damu & Flex Mathews... Als die tenminste van dit jaar is.

26 oktober:
Homeboy Sandman & Edan - Humble Pie

Homeboy Sandman & Edan - Grim Seasons

Eind '18, begin '19:
Smif-n-Wessun - The All (volledig produced door The Soul Council (9th Wonder, Krysis))

Smif N Wessun "Let It Go" (Official Audio)

Als Edan op de mic gaat, gaat het heel erg interessant worden!

HipHop Fiend schreef:
Als Edan op de mic gaat, gaat het heel erg interessant worden!
Als het goed is produceert Edan alleen.

Edan op de productie-tip is ook nog steeds erg interessant!

151 Rum van J.I.D., van zijn opkomende album 'DiCaprio 2'. Klinkt als een mixtape naam, maar deze track belooft wat.

Nieuw Blockhead project met rappers.
https://pbs.twimg.com/media/Dod8zh_WwAAj7pY.jpg
It's dropping by the end of the year and the art work is is actually kinda done by me. Hard to explain.

Pfoooeee dat ziet er goed uit zeg!!

'Tinder in the Time of Cholera', wat een titel.

Interessante Harlem producer V Don dropped een dezer dagen een tape met interessante Philly rapper
Dark Lo.

⚗️ (@VDONSOUNDZ) on Twitter

Eind deze maand breng ik mijn eerste beat-tape uit via SoundCloud (en mogelijk nog meer platformen). De tape gaat The Destroyer of Worlds heten en bevat 35 tracks die allemaal minder dan twee minuten duren. Ik zal de link hier posten als de tape online staat!

Wordt toch iets later (hopelijk de eerste week van volgend jaar); ik hou jullie op de hoogte!

It's here! Momenteel alleen op YouTube; spoedig ook op SoundCloud!

Klik of check onderstaand:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=pt67BYaL_D4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Cover gemaakt door Silky & Smooth!

Feedback is uiteraard welkom! Enjoy!

Nu ook op SoundCloud!

Netjes man! Toffe, goedklinkende sampleloops die vlekkeloos en hier en daar geestig aan elkaar gemixt zijn. De korte trackduur is een verstandige zet, omdat het anders snel wat te repetitief zou worden. Maar dat heb je haast altijd met beattapes. In ieder geval een deel van deze producties is uiteindelijk bedoeld voor MC's, gok ik? Het Snowgoons-recept!

Thanks voor de feedback Sjaakspeare!
Sjaakspeare schreef:
In ieder geval een deel van deze producties is uiteindelijk bedoeld voor MC's, gok ik?
Mag wel, hoeft niet. Ik produceer eigenlijk niet met het idee dat er per se nog een rap op moet komen o.i.d.

geplaatst:
Spoedig zal ik ook ook mijn tweede beat tape droppen: Lost Identity gaat ie heten (artwork uiteraard door Silky & Smooth. Ook staat er een projectje met een rapper op de planning; daarover later meer!

geplaatst:
En hier is ie dan, mijn nieuwe beat tape genaamd Lost Identity: klik! (via SoundCloud)

Spoedig ook op YouTube. Kritiek, tips en/of suggesties zijn uiteraard welkom. Enjoy!

geplaatst:
Niet echt een aankomend project, want deze is een aantal dagen geleden gedropt. Ik denk dat deze echter niet op de radar stond bij veel mensen. Tenshun van Kohfie Konnekt, James van de brigadiers en Nosa van Zo Moeilijk zijn samen met producer Soulution verantwoordelijk voor dit album.

https://www.youtube.com/watch?v=MCWgTNSjNOU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

MJ_DA_MAN schreef:
En hier is ie dan, mijn nieuwe beat tape genaamd Lost Identity: klik! (via SoundCloud)

Spoedig ook op YouTube. Kritiek, tips en/of suggesties zijn uiteraard welkom. Enjoy!

Ik kan je link helaas niet openen, want ik krijg een melding met dat de pagina niet bestaat. Had ik, als ik het me goed herinner vroeger ook last van met Souncloud.

geplaatst:
Via deze link moet ie het doen!

geplaatst:
Ook op YouTube inmiddels!

https://www.youtube.com/watch?v=ZQKhOkirnPc

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.