MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Social_Mask
Ik dacht...

Tupac - Eminem

Of is die ook al geweest?

Akonner
Social_Mask schreef:
Ik dacht...

Tupac - Eminem

Of is die ook al geweest?

Die strijd is dnk ik zo ook al beslist, wat dacht je van 5-0 voor tupac?

Akonner
Kun je beter Benzino tegen Eminem doen.

Social_Mask
Akonner schreef:
(quote)

Die strijd is dnk ik zo ook al beslist, wat dacht je van 5-0 voor tupac?

Er zijn zat mensen die Eminem beter vinden dan Tupac of wel even goed. Ik zou zelf gaan voor Tupac.

Harco
1-4.

Lil' Jon die wint van E-40? ;_;

|Joël|
Harco schreef:
1-4.

Lil' Jon die wint van E-40? ;_;
Ze doen niet veel voor elkaar onder dus echt zo verassend kan het toch niet zijn?
Ze zijn gewoon allebij als MC helemaal niet mijn stijl en dan kan ik om die Lil Jon nog wel lachen en die E-40 is dan wat minder.

Idd, yiieaaaaaiih! Whooaaaaat!!

Kunnen we weer een serieuzere battle doen?

Blaxtar vs. Typhoon

Van beide nog niet veel bekend maar ik vond Typhoon live veel beter:

0-1

Edit: Zijn album komt deze zomer (zei Sticks iig)

Oe, overduidelijk 1-2! Blaxtar heeft echt een geniale CD neergezet met Ozmoses, wordt wel heel lastig voor Typhoon om daar overheen te komen!

raffael77
Beide wack

Akonner schreef:
of om je er goedkoop van af te maken en krs-one niet kent...

Kerel, jij kent Pharoahe Monch zelfs nog niet (wat op zich niet erg is) maar dan moet je niet een grote mond op zetten tegen mensen die veel meer kennis over hip-hop hebben dan jij ooit binnen 4 jaar zou hebben; alsof er mensen die dit forum geregeld frequenteren KRS One niet zouden kennen...?!

Akonner schreef:
Ryan Babel en Urby Emanuelson dan maar?

Maak je echt een grapje van dit topic?!

Akonner schreef:
De twee foutste rappers dan maar? e-40 tegen Lil' Jon?

dan kies ik voor lil' jon alleen al omdat hij zo geweldig word nagedaan door Chapelle.

Het gaat hier nog steeds om de skills van een MC en niet of hij al dan niet goed is nagedaan door iemand.

Daarbij Lil' Jon heb ik nog nooit horen rappen, die SCHREEUWT alleen maar...

Mijn haar komt soms recht bij het lezen van sommige berichten van jou...

Waarom?

raffael77
Ik heb blakstarr live gezien en hij bakt er niets van. Zeer onduidelijke uitspraak alleen een beetje wild gescheeuw.
Typhoon is redelijk betre te verstaan iedergeval maar dat ik nou moet zeggen dat ze goed zijn nee.
Luister dan naar de jongens van D.A.C., Kas of stropstrikkers das pas goede nl hiphop. Oja vergat er nog 1 Risskant is ook zeker de moeite waard.

raffael77 schreef:
Ik heb blakstarr live gezien en hij bakt er niets van. Zeer onduidelijke uitspraak alleen een beetje wild gescheeuw.
Typhoon is redelijk betre te verstaan iedergeval maar dat ik nou moet zeggen dat ze goed zijn nee.
Luister dan naar de jongens van D.A.C., Kas of stropstrikkers das pas goede nl hiphop. Oja vergat er nog 1 Risskant is ook zeker de moeite waard.
Ik heb ze beiden ook live gezien en Blaxtar was inderdaad niet super, maar ook niet echt slecht ofso. Typhoon was gewoon echt heel goed. Vond hem stiekem de beste van het hele optreden. Daarnaast heb ik DAC ook live gezien, waren erg vet, maar om nou te zeggen vele malen beter. Vond het Opgezwolle-optreden ook erg vet. Veel verschil zit er naar mijn mening niet in qua liveperformance. Daarnaast denk ik dat Typhoon een betere plaat gaat droppen gezien de producers waar hij waarschijnlijk mee gaat werken (Delic, Kubus..)

raffael77 schreef:

Ik heb Blaxtar en Typhoon ook beide live gezien (net als ik misschien tijdens Opgezwolle in het Burgerweeshuis of elders?). Hoe dan ook luister naar zijn album, het is echt een hele aparte plaat met een hele vreemde kriptische boodschap, het is echt een soort puzzel.

Staat nog steeds 1-2

2-2, maar beiden heel erg goed

2-4 blaxtar doet me echt nix, kan het publeik ook HELEMAAL NIET meekrijgen...

2-5

Omdat Typhoon live veel beter is

Akonner
e-40 tegen lil jon is nog niet beslist wie is de minst slechte rapper? tussenstand 1-4

eazyfan
1-5 nu?
En nu doe ik de volgende i guess:
Snoop Dogg vs. The D.O.C.
0-1

Social_Mask
1-1

Snoop kan soms erug lekker klinken. Maar ik moet hem niet te vaak luisteren. Ik vind The D.O.C niet echt goed, maar zker niet slecht. The Grand Finale is een geweldig nr.

KSPR
1-2

Zonde dat ie de oude niet meer is.

1-3

Beiden overschat

eazyfan
Niek schreef:
Beiden overschat
The D.O.C. echt niet..., Snoop duidelijk, maakt laatste 11 jaar op 1 Cd na alleen rotalbums, DOC verloor jammer genoeg zijn stem, maar zijn teksten blijven erg goed, waarom vind jij van The D.O.C. overschat?

Vind er allebei geen zak aan maar als ik dan toch een keuze moet maken zou ik voor de D.O.C. gaan, kortweg omdat Snoop sinds zijn debuut niets meer heeft gepresteerd, hierbij de genadeklap...

1-5

NEXT: Das EFX vs. Smiff-N-Wessun

Harco
0-1.

Wie? Beste waxs. Wie?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.