Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2007, 23:44 uur
Reijersen schreef:
Wie? Beste waxs. Wie?
Wie? Beste waxs. Wie?
Wat? Beste Reijersen. Wat?
0
Social_Mask
geplaatst: 29 maart 2007, 10:02 uur
0-4
Bucktown! Home of the origino gun clapperz. Bucktown!!
Bucktown! Home of the origino gun clapperz. Bucktown!!
0
geplaatst: 29 maart 2007, 12:28 uur
eazyfan schreef:
Vind hem qua flow niet bijster bijzonder. Zijn teksten zijn goed, maar ook niet uitzonderlijk. Gewoon een hele degelijke rapper zonder iets extra's. Voor hem wat mij betreft 10 anderen..(quote)
The D.O.C. echt niet..., Snoop duidelijk, maakt laatste 11 jaar op 1 Cd na alleen rotalbums, DOC verloor jammer genoeg zijn stem, maar zijn teksten blijven erg goed, waarom vind jij van The D.O.C. overschat?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 12:30 uur
0-5
Met de aantekening dat Das EFX eigenlijk geen 5-0 nederlaag verdient.
The Roots vs. A Tribe Called Quest
Moet zelf nog even nadenken.
Met de aantekening dat Das EFX eigenlijk geen 5-0 nederlaag verdient.
The Roots vs. A Tribe Called Quest
Moet zelf nog even nadenken.
0
|Joël|
geplaatst: 29 maart 2007, 12:56 uur
Ah dat is lastig ik heb sinds kort Midnight Marauders van A Tribe Called Quest en Illadelph Halflife van The Roots. Ik heb allebij de albums nog niet veel geluisterd maar wat ik er al van heb gehoord vind ik het allebij heel mooi 
Maar helaas ken ik dus nog te weinig van deze Hip-Hop groepen om nu een keuze te maken welke ik beter vind.

Maar helaas ken ik dus nog te weinig van deze Hip-Hop groepen om nu een keuze te maken welke ik beter vind.
0
geplaatst: 29 maart 2007, 13:54 uur
A Tribe Called Quest is een van de grote grondleggers geweest in de alternatieve Hip-Hop, maar na het succes van de eerste 3 albums zijn alle drie leden (met in mindere mate Q-Tip) een beetje in de vergetenheid geraakt. Daar in tegen hebben The Roots bewezen hun niveau constant te houden en toch telkens weer een heel ander geluid voor te brengen, alhoewel hun juist in tegenstelling tot ATCQ langzaam op gang kwamen en pas vanaf Illadelph Halflife echt waardig niveau bereikten.
Mijn stem was zonder twijvel naar The Roots gegaan, wat zijn de volgende?
Mijn stem was zonder twijvel naar The Roots gegaan, wat zijn de volgende?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 15:29 uur
waxs schreef:
Mijn stem was zonder twijvel naar The Roots gegaan,
De mijne ook denk ik. Dus 3-5 geworden Mijn stem was zonder twijvel naar The Roots gegaan,
. Niet slecht... MJ moet de volgende kiezen..
0
geplaatst: 29 maart 2007, 15:37 uur
Kool Keith vs. Talib Kweli
Ken van beiden nog te weinig (tot mijn schaamte) om te beoordelen. Maar dit kan zeker interessant worden.
Ken van beiden nog te weinig (tot mijn schaamte) om te beoordelen. Maar dit kan zeker interessant worden.
0
geplaatst: 29 maart 2007, 15:52 uur
Kool Keith heeft al veel gexperimenteerd; soms met leuke resultaten (Diese Power! woeeeha!), vaak ook net iets te excentriek voor mij; ten tijde van de Ultramagnetic Mc's wassie heerlijk.
Talib uiteraard heel leuke MC met heel wat potentieel, ideaal op relaxe beats, maar zn commerciele successen (Get By, I try) vind ik maar niets. Toch blijf ik hem leuk vinden, zn laatste album met Madlib is best goed. Ik ga voor Talib
0-1
Talib uiteraard heel leuke MC met heel wat potentieel, ideaal op relaxe beats, maar zn commerciele successen (Get By, I try) vind ik maar niets. Toch blijf ik hem leuk vinden, zn laatste album met Madlib is best goed. Ik ga voor Talib
0-1
0
geplaatst: 29 maart 2007, 16:07 uur
1-1 Zoals Funky Monk ook al opmerkt heeft Kool Keith echt geexperimenteerd en dat is toch wel een gemis bij Talib Kweli. Reflection Eternal was een instant classic maar na het Black Star project met Mos Def wist hij me solo niet meer te boeien, 2 redelijke CD's kwamen er uit voort en dit jaar moet de 3de verschijnen. Kool Keith daar in tegen heeft een heleboel matige CD's op z'n naam staan maar daar in tegen wel een aantal van de meest vreemde, aparte, creatieve nummers op zijn naam staan en twee geniale CD's in groepsverband met de Ultramagnetic MC's en als Dr. Octagon. Kortom Kool Keith.
0
Social_Mask
geplaatst: 29 maart 2007, 17:01 uur
1-3
Geweldige rapper.
Zowat perfectie combinatie Talib & Hi-Tek.
Geweldige rapper.
Zowat perfectie combinatie Talib & Hi-Tek.
0
Akonner
geplaatst: 29 maart 2007, 17:06 uur
Ken alleen Talib Kweli, dus ik zal niet stemmen maar ik vind hem wel erg sterk.
0
geplaatst: 29 maart 2007, 18:04 uur
0
eazyfan
geplaatst: 29 maart 2007, 18:12 uur
Ze waren allebei top, nu allebei toch wat minder? Ik bedoel Raekwon's laatste Cd's waren niet al te goed en zelfde voor Eminem, en allebei 1 vette classic.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.