Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2007, 17:51 uur
Ik vind Black Thought qua skills meer hebben dan Masta Ace. 1-1
0
geplaatst: 24 januari 2007, 17:55 uur
2-1
Zijn laatste 2 albums mogen er toch zeker ook wezen hoor Cath
Zijn laatste 2 albums mogen er toch zeker ook wezen hoor Cath
0
geplaatst: 24 januari 2007, 18:13 uur
Tellen de skills nou, of de goedheid van de gemaakte albums? Qua rapper zeg ik nl. Black Thought, maar qua albums zeg ik Masta. Dus, graag even antwoord (sorry als het al gezegd is, maar ik ben eventjes lui op dit moment).
0
geplaatst: 24 januari 2007, 21:55 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Tellen de skills nou, of de goedheid van de gemaakte albums? Qua rapper zeg ik nl. Black Thought, maar qua albums zeg ik Masta. Dus, graag even antwoord (sorry als het al gezegd is, maar ik ben eventjes lui op dit moment).
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Gewoon de eigenschappen die jij het beste vindt. Mij spreekt Masta Ace als MC meer aan dus dan kies ik automatisch voor hem. Het belangrijkste is toch hetgeen dat een MC bij je losbrengt in mijn ogen (oren).
0
geplaatst: 25 januari 2007, 12:25 uur
5-2
Ik vind zijn flow erg apart en leuk. Maar ik kan me perfect inbeelden dat heel wat mensen er zich net aan kunnen storen.
Black Thought is echter ook erg goed...maar springt minder uit de band qua flow vind ik persoonlijk.
Ik baseer me trouwens eerder op de eerste 3 solo-cd's van Masta Ace (ik ken zijn laatste werken niet).
Ik vind zijn flow erg apart en leuk. Maar ik kan me perfect inbeelden dat heel wat mensen er zich net aan kunnen storen.
Black Thought is echter ook erg goed...maar springt minder uit de band qua flow vind ik persoonlijk.
Ik baseer me trouwens eerder op de eerste 3 solo-cd's van Masta Ace (ik ken zijn laatste werken niet).
0
geplaatst: 25 januari 2007, 12:41 uur
2-0
Ik vind Talib een erg goede MC, maar hij wil vaak te veel zeggen in één line en propt zijn zinnen dan vol...
Dat vind ik het enige negatieve kantje aan Talib.
Ik vind Talib een erg goede MC, maar hij wil vaak te veel zeggen in één line en propt zijn zinnen dan vol...
Dat vind ik het enige negatieve kantje aan Talib.
0
geplaatst: 25 januari 2007, 12:42 uur
Bovendien heb Talib nooit een vers horen droppen als Common in The Corner.
0
geplaatst: 25 januari 2007, 13:44 uur
volgende maar doen?
Gift of Gab (Blackalicious) [vs.] Guru (Gangstarr)
Gift of Gab (Blackalicious) [vs.] Guru (Gangstarr)
0
geplaatst: 25 januari 2007, 13:45 uur
0-1
I self Lord and Master, shall bring disaster to equal factor,
demonic chapters, they should be captured by kings
I self Lord and Master, shall bring disaster to equal factor,
demonic chapters, they should be captured by kings
0
geplaatst: 25 januari 2007, 17:39 uur
Ik wil zo graag voor Guru stemmen (want ik ben grote fan van hem), maar ga dat toch niet doen, want het zou niet fair zijn, aangezien ik maar 2 liedjes van Blackalicious ken (iets te nieuw voor mij, remember...
)
)
0
geplaatst: 25 januari 2007, 17:40 uur
Gift of Gab is gewoon een briljante MC, one of the best living.
0
|Joël|
geplaatst: 25 januari 2007, 17:52 uur
P Jay schreef:
Ik wil zo graag voor Guru stemmen (want ik ben grote fan van hem), maar ga dat toch niet doen, want het zou niet fair zijn, aangezien ik maar 2 liedjes van Blackalicious ken (iets te nieuw voor mij, remember...
)
Zelfde hier.Ik wil zo graag voor Guru stemmen (want ik ben grote fan van hem), maar ga dat toch niet doen, want het zou niet fair zijn, aangezien ik maar 2 liedjes van Blackalicious ken (iets te nieuw voor mij, remember...
)
0
geplaatst: 25 januari 2007, 19:19 uur
Vrijwel niemand komt in de buurt van Gift of Gab. Ziekelijk wat hij er rijmend in één adem uitstoot.
5-3
5-3
0
geplaatst: 25 januari 2007, 19:36 uur
A craze you crave? but work today's the day that in a major way
I'll make you say oh look he saved the day and also paved the way (hooray)
I'll make you say oh look he saved the day and also paved the way (hooray)
0
geplaatst: 25 januari 2007, 22:09 uur
BoordAppel schreef:
Vrijwel niemand komt in de buurt van Gift of Gab. Ziekelijk wat hij er rijmend in één adem uitstoot.
Can't agree more.
0
Improvision
geplaatst: 25 januari 2007, 22:24 uur
De twee volgende MC moeten een vooral hebben van hun lyrics, maar wie vinden jullie nu de beste van:
Aesop Rock vs Canibus
Aesop Rock vs Canibus
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.