MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

Niet mijn favoriete rappers, maar als ik moet kiezen dan toch voor canibus; zijn lyrics zijn soms gewoon om U tegen te zeggen. Overigens vind ik ze beiden vaak irritant klinken, waardoor ik nooit de tijd kan nemen om hun LP's volledig door te nemen. (spijtig?)
1-1 aldus

Exact hetzelfde als FunkyMonk

1-2

Canibus mag Aesops schoenen nog niet eens poetsen. Niet dat Canibus slecht is maar niemand is als Aesop Rock. Uniek op meerdere vlakken. Pure poezië wat hij elke keer weer in zijn teksten stopt.

2-2

De bijna heiligverklaring van Canibus op MuM heb ik trouwens nooit begrepen, zeker niet na twee erg matige eerste albums.

Improvision
3-2

Harco
4-2.

4-3 alhoewel Aesop ook goed is. Canibus' teksten zijn anders ook poezie, BA. Verdiep je maar is in zijn teksten .

5-3

Vind Canibus irritante stem hebben en soms heb ik het idee dat hij echt de moeilijke teksten maakt om het moeilijk doen.

Ok, next...

AZ vs. Mos Def

eazyfan
1-2

Harco
Pffffft. Nee, ik stem toch maar niet.

Kan iemand mij Mos Def uitleggen? Ik heb dus net zijn slechte 2e album, snap niet helemaal de hype..

Dan heb je zijn laatste nog niet gehoord . Maar Mos is gewoon een unieke MC. AZ is ook zeker goed, maar toch heeft Mos een stapje voor.

2-4!
AZ is 1 van de meest ondergewaardeerde MC's. Mos Def vind ik ook goed, heeft veel talenten, maar AZ heeft IMO de beste flow. Heel leuk om naar te luisteren.

Kos
2-5 uiteraard.

Raekwon the chef
nas vs. ghostface killah

CaliLove
0-2 !

|Joël|
0-3

2-4

Nas is geweldig sure. Maar Ghostface is undefeated. Ik hou van die man. He never fall off, nog steeds vette albums aan het maken, 2 in een jaar zelfs:) Respect. En daarbij helpt het feit ook wel dat ik met hem gedanst heb en zijn geweldige optreden heb bijgewoond;)

3-4

Check Verbal Intercourse

Raekwon the chef
daar is nas inderdaad wel de betere, maar over het algemeen vind ik toch ghost

3-5

Cath schreef:
Kan iemand mij Mos Def uitleggen? Ik heb dus net zijn slechte 2e album, snap niet helemaal de hype..

Check zijn eerste album en de track Oh No met Pharoahe Monch en Nate Dogg, mocht je die nog niet kennen.

Bij de weg: als de hiphop albums KO is afgelopen maar een MC KO doen?

Vinnie Paz vs Jus Allah

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.