MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Ik had wel tof gevonden als Digable Planets met Da Bush Babees zouden battlen, past ook wel in dat rijtje thuis

Social_Mask
Ik wijzig mijn stem:

3-2

5-2 gewoon betere MC

Kurious (Jorge) vs. A.G.

0-1

0-3, A.G. vind ik samen met Big L de beste MC van D.I.T.C.

Harco
0-4.

0-5
AZ vs. Cormega

Harco
0-1.

Een van mijn favoriete emcees.

Social_Mask
1-1
Vind hem een irritante stem hebben..

Idd, AZ klinkt in mijn ogen veel aangenamer; en kan makkelijker zn flow aanpassen. Cormega klinkt vaak wat loom. Maar ook wel een goeie mc.
2-1

FunkyMonk schreef:
Idd, AZ klinkt in mijn ogen veel aangenamer; en kan makkelijker zn flow aanpassen. Cormega klinkt vaak wat loom. Maar ook wel een goeie mc.
2-1

2-2, vind The Realness beter dan Doe Or Die, zijn de enige 2 albums die ik van beiden ken, en die van Cormega is toch wel een stukje sterker.

Productie op The Realness is sterker ja...

Dr.Greenthump
2-3

Alweer een goed gekozen battle. Toch maar voor Cormega dan. Hoewel ik AZ altijd sterk als gastartiest heb gehoort zie ik hem niet zo snel een heel album dragen. Hij heeft een lekker flow, maar Cormega's flow en rap skills zijn misschien nét van een wat hoger nivea. Ook een iets aangenamer mc als het om een heel album gaat.

Dr.Greenthump schreef:
2-3

...maar Cormega's flow en rap skills zijn misschien nét van een wat hoger nivea. Ook een iets aangenamer mc als het om een heel album gaat.

Vind ik nou ook; maar dan omgekeerd

3-3

4-3

Vind Cormega een irritante rapper (niet slecht dus, maar hij wekt bij mij irritatie op, kan dr niks aan doen). Bovendien ben ik AZ eeuwig dankbaar voor zijn vers in Life's A Bitch. Zoiets heeft Cormega nooit gepresteerd.

rico-bballer
5-3 vind ze beide wle goed maar az pakt mij meer en inderdaad de verse in life's a bitch heeft cormega niet evenaard.

NEXT!

eazyfan
Scarface vs. Freddie Foxxx
1-0

2-0 geen freddy-fan. En Mr Scarface is Back is een vette plaat

3-0 dan maar

5-0

C.L. Smooth vs. Jeru the Damaja

ik moet nog even nadenken.

Harco
1-0.

1-1

Harco
Niek schreef:
4-3

Vind Cormega een irritante rapper (niet slecht dus, maar hij wekt bij mij irritatie op, kan dr niks aan doen). Bovendien ben ik AZ eeuwig dankbaar voor zijn vers in Life's A Bitch. Zoiets heeft Cormega nooit gepresteerd.

Jawel, hij heeft heel The Realness. Beter dan heel Illmatic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.