MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Harco schreef:
(quote)

Jawel, hij heeft heel The Realness. Beter dan heel Illmatic.
Meen je dat serieus??? Ik geloof je gewoon bijna echt niet. Wat kun je beter vinden? Toch niet de raps, flow, productie en sfeer neem ik aan? De cover dan misschien?

Harco
Raps en productie sowieso. Op Illmatic staan een aantal tracks die mij niet echt kunnen boeien qua productie, op The Realness niet.

Illmatic is sowieso overrated.

Harco schreef:
Raps en productie sowieso. Op Illmatic staan een aantal tracks die mij niet echt kunnen boeien qua productie, op The Realness niet.

Neem je me nou in de zeik?

Als dat niet het geval is zal ik je mening (uiteraard) respecteren, maar NOOIT en dan ook NOOIT begrijpen.

Harco
Is echt mijn mening, ja.

Maar ja, jij geeft A Healthy Distrust ook een 1 en Monkey Barz een 2,5. Kan ik ook totaal niet begrijpen. Zo zijn er wel meer dingen, maar dat heb je vast al vaak genoeg van me gehoord.

raffael77
Harco schreef:

Dat ben jij ook want als je The Realness beter vind dan Illmatic ben je echt wappie en denk ik dat je meer nieuwschool luisteraar bent dan oldschool, want Cormega heeft nooit een klassieker gedropt en Nas wel.

2-2

Als CL Smooth deze battle wint van Jeru ....

Jeru is een gruwelijk goede MC, zit waarschijnlijk in mijn Top 10 van MC's.

De cd's van Pete Rock & CL Smooth vind ik vooral goed vanwege de topproducties en CL is meer dan een standaard MC, erg goed zelfs, maar tipt niet aan Jeru in mijn ogen dan....

Improvision
2-3

2-4 natuurlijk.

Harco schreef:

OMG

Harco schreef:
Is echt mijn mening, ja.

Maar ja, jij geeft A Healthy Distrust ook een 1 en Monkey Barz een 2,5. Kan ik ook totaal niet begrijpen. Zo zijn er wel meer dingen, maar dat heb je vast al vaak genoeg van me gehoord.

OMG

Relax
raffael77 schreef:
(quote)

Dat ben jij ook want als je The Realness beter vind dan Illmatic ben je echt wappie en denk ik dat je meer nieuwschool luisteraar bent dan oldschool, want Cormega heeft nooit een klassieker gedropt en Nas wel.

ga toch weg jij.
The Realness heeft ook oldschool beats... en heeft niets met oldschool / newschool te maken want die teksten op The Realness zijn zo goed dat het bijna perfect is.
Maar mensen blijken teksten hier niet te waarderen maar alleen flows en beats

waxs schreef:
(quote)

OMG

(quote)

OMG

Illmatic, overrated? What a joke.

2-5

Iemand anders mag de volgende kiezen, deze was ook al van mij.

Dr.Greenthump
Mos Def - Common

Wat een discussie hier . Harco vind dat album van Cormega gewoon beter dan Illmatic, klaar. En rafaell77 weer met zo'n typische reactie . Echt lachwekkend.

1-0 trouwens.

0-1!!

Een (of twee als je Black Star meetelt) leuk album van Mos kan niet op tegen Can I Borrow A Dollar, Resurrection, One Day It'll All Make Sense, Like Water for Chocolate én Be. Naast de platen vind ik Common ook vele malen beter op elk van die platen dan Mos op Black On Both Sides. Heb en zal Mos nooit iets horen droppen als I Used to Love HER, Book of Life of The Corner.

Hmm, ik stem trouwens toch maar niet gezien ik eigenlijk te weinig van Mos Def heb om te kunnen stemmen. 0-1 is het dus.

0-2

En volgens mij is deze K.O. al een keer geweest .

1-3

Heb zwak voor Mos Def

Definition !!!

1-5

Talib Kweli - Brother Ali

2-0 Nogal wiedus

2-1 zo wiedus vind ik dat niet hoor

Kga denk ik ook nipt voor Brother Ali, Kvind hem gewoon een super flow hebben met goede teksten.

2-2

Harco
3-2.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:28 uur

geplaatst: vandaag om 12:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.