MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Improvision
raffael77 schreef:
Dat komt omdat jij mee gaat met de menigte die alleen 50 shit ass niggaz laten zien en horen. Jij dent dat wat je ziet op tv hiphop is maar dat is niet zo. Big L heeft ervoor gezorgd dat Jay-Z ging rappen en dat deed hij ook voor Diddy vriendje Mase die toen ook underground was en wat gebeurdt Het beste album van Jay is ook altijd zijn eerste cd en mase heeft er niets van gebakt. 50 ct is niet ondekt door Eminem of aftermath maar door Onyx en toen hij bekend werd heeft hij hun de rug toegekeerd net als 2Pac, Biggy, Jay-Z, Dre, Fat Joe en Snoop om er wat zo te noemen.

Gewoon omdat ik een andere mening heb dan jou wil nog niet zeggen dat ik "meega met de menigte die alleen 50 shit ass niggaz laten zien en horen".
Big L spit ook over wapens en geweld zonder dat het een diepere betekenis heeft. Is hij daarom slecht? Neen.
En ik ben geen 50 Cent fan. Wat kan het mij nu schelen wie 50 Cent ontdekt heeft? Daar gaat deze discussie helemaal niet over.
En waarom haal je nu ineens Diddy en Mase boven? Ik begrijp je punt over Diddy en Mase trouwens ook niet. Wat heeft wie ze heeft ontdekt nu in hemelsnaam met deze discussie te maken?

Dr.Greenthump schreef:
Jay-Z is gewoon dope

Correctie: Jay-Z WAS dope. Nu klinktie als een tamme lama.

raffael77
[quote]Improvision schreef:
(quote)

hun zijn net zo wack als jay-z, dat bedoelde ik ermee.

Louis Logic vs. Cage nog altijd...

4-4

5-4

NEXT:

Diamond D vs. Buckwild (Producing skills)

Harco
0-2.

Mijn favo producer. Wat heeft die man een classics geproduceerd: O.C. - Time's Up, Kool G Rap - Blowin' Up in the World, Ill Biskits - A Better Day, etc.

1-2

Nog steeds erg onder de indruk wat hij liet zien op Stunts, Blunts & Hip-Hop.

1-3

cortez
1-4

2-5

Saigon - Papoose

(1-0)

Binnenkort staan Rahzel en Supernatural tegenover elkaar, natuurlijk niet allebei Mc's maar ben toch benieuwd, wie gaat er winne?

Akonner
1-1

Akonner
http://www.youtube.com/watch?v=TdwDWHTtHls

en ook bekend van de musical Miss...

Heeft ookal een nummer met Nas.

Dr.Greenthump schreef:
Who the fuck is Saigon .. ?!

http://www.datpiff.com/tapes_artist.php?l=S&orderby=
^ hier kun je saigon mixtapes vinden, luisteren en downloaden ^

Relax
raffael77 schreef:
(quote)

lap tekst.

Als je moet poepen moet je naar de WC gaan, je bent te boos, je denkt dat wij dom zijn en niets weten, dat maakt jou boos... doe vrolijk en leer wat inplaats van stompzinnig gedoe te mekkeren en boos te doen... poepen laat je stress los.

raffael77
Relax schreef:
(quote)

Als je moet poepen moet je naar de WC gaan, je bent te boos, je denkt dat wij dom zijn en niets weten, dat maakt jou boos... doe vrolijk en leer wat inplaats van stompzinnig gedoe te mekkeren en boos te doen... poepen laat je stress los.

Lul toch niet zo dom man. en ik ben niet boos en al zeker niet van tjappies zoals jij en die andere die dom lullen.
Ondersteun ff waar je het over hebt. Of bedoel je dat van Jay-Z en de rest.

Dr.Greenthump schreef:
Who the fuck is Saigon .. ?!

De man die zegt dat zijn komende album beter word dan Illmatic. Hij heeft ook beef met Prodigy van Mobb Deep. Heb eerlijk gezegd nooit de moeite genomen om iets van hem te luisteren, moet ik mss maar eens doen.

stand is 1-1...

vote or die lol!

kArIzMa_TuRk
2-2

rico-bballer
2-3 ik vidn saigon een matige mc en papoose daar net iets boven zitten

Zo he Saigon was gisteren bij URBNN, hahaha!

raffael77
Ik vind ze beide niets dus wacht wel ff op volgende.

deze komt niet meer tot leven? volgende dan maar...

Special Ed vs. Chubb Rock (2 Crooklyn Dodgers)

1-0 Speciall Eddddd got it made

Erg 'overlooked' rapper. Kwam in '89 on the scene me die hit ' I Got It Made' en werd toen van alle hoeken geroemd om zijn technisch goede rijmen. Hij heeft dan nog één goed album gehad en daarna beetje in de vergetelheid geraakt.

Ik zie ook dat er zelfs geen enkele stem op MuMe staat bij een Special Ed-album. Typische artiest die hier op MuMe beetje onbekend is.

Let op: ik heb ook geen album van hem, hoor, maar zijn hoogtepunten ken ik wel

Raekwon the chef schreef:
Jay-Z is één van de meest overgewaardeerde rappers

jay is eerder 1 van de meest onderschatte albums. Hij wordt door critici alleen beoordeeld op zn latere albums.
Tuurlijk moet je een artiest beoordelen op zn werk, maar je kan niet zeggen dat Jay geen skills heeft. Zijn debuutalbum is 1 van de beste ooit imo, en dat ie daarna voor het geld doet geen afbreuk aan zn skills.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.