Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 27 mei 2007, 18:28 uur
Social_Mask schreef:
denk dat mensen vooral op Nas gaan stemmen door Illmatic.
Ik koos Pac, maar ik vind Illmatic wel beter dan Me Against The World.denk dat mensen vooral op Nas gaan stemmen door Illmatic.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:09 uur
3-3
(Overigens GZA - Nas 0-5 ?????? Voor mij toch echt GZA > Nas en Canibus > Immortal Technique maargoed....)
(Overigens GZA - Nas 0-5 ?????? Voor mij toch echt GZA > Nas en Canibus > Immortal Technique maargoed....)
0
Social_Mask
geplaatst: 27 mei 2007, 19:32 uur
Hey, Pac heeft gewonnen.
Wat is er toch met je gebeurd?
eazyfan schreef:
(quote)
Ik koos Pac, maar ik vind Illmatic wel beter dan Me Against The World.Wat is er toch met je gebeurd?

0
raffael77
geplaatst: 28 mei 2007, 01:42 uur
Vind ze even goed alleen hun flow is anders. Greg meer east en Smooth meer west dus.......
2-2
2-2
0
raffael77
geplaatst: 29 mei 2007, 08:29 uur
1-1 Biz is goed maar ik vind dat Ice-T heel erg wordt onderschat en daarom voor mij gelijke stand. Het zou eigenlijk aan het eind gelijk moeten zijn omdat ze beide goed zijn en beide iets unique hebben.
0
Hypno
geplaatst: 29 mei 2007, 13:59 uur
3-2
Ze zijn allebei een beetje te oldskool voor mij maar ik vind Ice T Betere lyrics hebben en een betere flow.
Ze zijn allebei een beetje te oldskool voor mij maar ik vind Ice T Betere lyrics hebben en een betere flow.
0
Hypno
geplaatst: 29 mei 2007, 15:57 uur
3-1
Virtuoso is echt 1 van de ziekste mc,s als je Man Of The Hour luistert weet je genoeg. maar ook probs voor Slug want Atmosphere Is ook dope alleen niet tegen Virtuoso opgewassen.
Virtuoso is echt 1 van de ziekste mc,s als je Man Of The Hour luistert weet je genoeg. maar ook probs voor Slug want Atmosphere Is ook dope alleen niet tegen Virtuoso opgewassen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.