Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 29 mei 2007, 17:27 uur
Tupac verslaat Nasir Jones, my world turns dark now ...
0
geplaatst: 29 mei 2007, 17:32 uur
Dr.Greenthump schreef:
Hehe maar Tupac wordt denk ik ook meer op status gekozen. Hij is natuurlijk een stuk charismatischer. Nas heeft met Illmatic, Lost Tapes, Stillmatic, God's Son en It Was Written een indrukwekkendere cv dan Tupac met Me Against The World, All Eyez On Me, Makaveli, 2pacalypse Now imo.
Ook qua klassiekers en toptracks staat Nas boven Tupac denk ik.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 12:42 uur
Even als toelichting, Blueprint vind ik gewoon sterk op zowel vocaal als muzikaal gebied, hij is niet de allerbeste MC maar heeft altijd wel een toffe boodschap en iets te vertellen, wat ik net zo belangrijk vind.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 14:08 uur
herbertwest schreef:
Hehe maar Tupac wordt denk ik ook meer op status gekozen. Hij is natuurlijk een stuk charismatischer. Nas heeft met Illmatic, Lost Tapes, Stillmatic, God's Son en It Was Written een indrukwekkendere cv dan Tupac met Me Against The World, All Eyez On Me, Makaveli, 2pacalypse Now imo.
(quote)
Qua klassiekers en toptracks vind ik het net andersom, maar dat is iets persoonlijks waarschijnlijk. Wel kan ik zeggen dat ik Tupac nooit kies voor zijn status ofzo.
0
Social_Mask
geplaatst: 31 mei 2007, 14:41 uur
En trouwens vergeet hij Volume 1 samen met Thug Life van 'Pac.
0
Improvision
geplaatst: 3 juni 2007, 21:14 uur
0-5
Vast Aire vs Vordul Mega (beiden Cannibal Ox)
1-0
Vast Aire vs Vordul Mega (beiden Cannibal Ox)
1-0
0
raffael77
geplaatst: 3 juni 2007, 21:39 uur
Vast Aire is diegene met harde scherpe stem en Vordul heeft een beetje een droge stem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.