Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 3 juni 2007, 23:36 uur
jij (ik mocht jij zeggen) zei dat Phonte 1000x beter was dan Lil Wayne. Dat is totaal niet zo namelijk!
had geyoutubed om te kijken of het klopte (wat jij zegt klopt meestal wel, weetjewel) en mijn eerste woorden waren damn, noo, get the hell....
hoe kan de grote Daniël dat nou vinden?? Weezy is wat mij betreft zeker beter dan hem...
had geyoutubed om te kijken of het klopte (wat jij zegt klopt meestal wel, weetjewel) en mijn eerste woorden waren damn, noo, get the hell....
hoe kan de grote Daniël dat nou vinden?? Weezy is wat mij betreft zeker beter dan hem...
0
geplaatst: 3 juni 2007, 23:49 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
jij (ik mocht jij zeggen) zei dat Phonte 1000x beter was dan Lil Wayne. Dat is totaal niet zo namelijk!
weezy =

phonte=

0
raffael77
geplaatst: 4 juni 2007, 08:07 uur
Ik ben het met P Jay & Reijersen eens. Weezy is wack en Phonte gewoon goed en daarnaast kan Phonte nog iets wat vele andere rappers ook niet kunnen en dat is heeeeeeeeeel goed zingen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 4 juni 2007, 12:12 uur
raffael77 schreef:
Ik ben het met P Jay & Reijersen eens. Weezy is wack en Phonte gewoon goed en daarnaast kan Phonte nog iets wat vele andere rappers ook niet kunnen en dat is heeeeeeeeeel goed zingen.
Als jullie dat vinden... ik ga maar eens meer video's van hem bekijken Ik ben het met P Jay & Reijersen eens. Weezy is wack en Phonte gewoon goed en daarnaast kan Phonte nog iets wat vele andere rappers ook niet kunnen en dat is heeeeeeeeeel goed zingen.
goed?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 4 juni 2007, 12:23 uur
Het staat nu:
Vast Aire vs Vordul Mega (beiden Cannibal Ox)
4-0
Vast Aire vs Vordul Mega (beiden Cannibal Ox)
4-0
0
geplaatst: 4 juni 2007, 18:20 uur
Berichten verwijderd. Kissebissen doen jullie maar ergens anders. 

0
geplaatst: 4 juni 2007, 18:35 uur
0-1 Ik denk dat weinig mensen beide kennen.
Von Pea is van Tanya Morgan.
Von Pea is van Tanya Morgan.
0
Relax
geplaatst: 4 juni 2007, 21:37 uur
Niet TE onbekend doen om te laten zien dat je er zogenaamd verstand van hebt please... behoorlijk vervelend MFPascal.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:00 uur
Relax schreef:
Niet TE onbekend doen om te laten zien dat je er zogenaamd verstand van hebt please... behoorlijk vervelend MFPascal.
Zeg, Relax, dit lag al lang eens op mijn lever... Jouw avatar is dat Rock van Heltah Skeltah? Zo niet, lijkt hij er toch (op dit formaat) wel redelijk op.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 22:21 uur
Nou nou nou, wilde weer eens wat anders op de plank leggen. Lange tenen zijn nergens voor nodig. Als ze echt zo onbekend zijn dan trekt iemand anders maar een mooie versus uit zn hoge hoed.
Weet je wat, anders veranderen we het in Slug vs. Murs. Al zal die ongetwijfeld al eens langs zijn gekomen, maar goed.
Weet je wat, anders veranderen we het in Slug vs. Murs. Al zal die ongetwijfeld al eens langs zijn gekomen, maar goed.
0
Relax
geplaatst: 4 juni 2007, 22:49 uur
P Jay schreef:
Zeg, Relax, dit lag al lang eens op mijn lever... Jouw avatar is dat Rock van Heltah Skeltah? Zo niet, lijkt hij er toch (op dit formaat) wel redelijk op.
(quote)
Idd dat is Rock van Heltah Skeltah

MFPascal schreef:
Nou nou nou, wilde weer eens wat anders op de plank leggen. Lange tenen zijn nergens voor nodig. Als ze echt zo onbekend zijn dan trekt iemand anders maar een mooie versus uit zn hoge hoed.
Het spijt me van me "aggresieve" typtoon
was beetje chagerijnig dat moment.Maar gewoon niet te onbekend A.U.B. want anders duurt het weer dagen en dagen.
0
geplaatst: 5 juni 2007, 16:33 uur
3-3
omwille van zijn grotere bijdrage aan hiphop en vele klassiekers, maar persoonlijk luister ik liever naar de grappige lines van Sean PPP
omwille van zijn grotere bijdrage aan hiphop en vele klassiekers, maar persoonlijk luister ik liever naar de grappige lines van Sean PPP
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.