MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Reijersen schreef:
0-4 Phonte is de topper van Little Brother
jij (ik mocht jij zeggen) zei dat Phonte 1000x beter was dan Lil Wayne. Dat is totaal niet zo namelijk! had geyoutubed om te kijken of het klopte (wat jij zegt klopt meestal wel, weetjewel) en mijn eerste woorden waren damn, noo, get the hell.... hoe kan de grote Daniël dat nou vinden?? Weezy is wat mij betreft zeker beter dan hem...

kArIzMa_TuRk
4-0 btw

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
jij (ik mocht jij zeggen) zei dat Phonte 1000x beter was dan Lil Wayne. Dat is totaal niet zo namelijk! had geyoutubed om te kijken of het klopte (wat jij zegt klopt meestal wel, weetjewel) en mijn eerste woorden waren damn, noo, get the hell.... hoe kan de grote Daniël dat nou vinden?? Weezy is wat mij betreft zeker beter dan hem...

weezy =
phonte=

raffael77
Ik ben het met P Jay & Reijersen eens. Weezy is wack en Phonte gewoon goed en daarnaast kan Phonte nog iets wat vele andere rappers ook niet kunnen en dat is heeeeeeeeeel goed zingen.

kArIzMa_TuRk
raffael77 schreef:
Ik ben het met P Jay & Reijersen eens. Weezy is wack en Phonte gewoon goed en daarnaast kan Phonte nog iets wat vele andere rappers ook niet kunnen en dat is heeeeeeeeeel goed zingen.
Als jullie dat vinden... ik ga maar eens meer video's van hem bekijken goed?

kArIzMa_TuRk
Het staat nu:
Vast Aire vs Vordul Mega (beiden Cannibal Ox)
4-0

5-0

Blu VS. Von Pea

Berichten verwijderd. Kissebissen doen jullie maar ergens anders.

0-1 Ik denk dat weinig mensen beide kennen.
Von Pea is van Tanya Morgan.

Relax
Niet TE onbekend doen om te laten zien dat je er zogenaamd verstand van hebt please... behoorlijk vervelend MFPascal.

Relax schreef:
Niet TE onbekend doen om te laten zien dat je er zogenaamd verstand van hebt please... behoorlijk vervelend MFPascal.

Zeg, Relax, dit lag al lang eens op mijn lever... Jouw avatar is dat Rock van Heltah Skeltah? Zo niet, lijkt hij er toch (op dit formaat) wel redelijk op.

Nou nou nou, wilde weer eens wat anders op de plank leggen. Lange tenen zijn nergens voor nodig. Als ze echt zo onbekend zijn dan trekt iemand anders maar een mooie versus uit zn hoge hoed.

Weet je wat, anders veranderen we het in Slug vs. Murs. Al zal die ongetwijfeld al eens langs zijn gekomen, maar goed.

Relax
P Jay schreef:
(quote)

Zeg, Relax, dit lag al lang eens op mijn lever... Jouw avatar is dat Rock van Heltah Skeltah? Zo niet, lijkt hij er toch (op dit formaat) wel redelijk op.

Idd dat is Rock van Heltah Skeltah

MFPascal schreef:
Nou nou nou, wilde weer eens wat anders op de plank leggen. Lange tenen zijn nergens voor nodig. Als ze echt zo onbekend zijn dan trekt iemand anders maar een mooie versus uit zn hoge hoed.

Weet je wat, anders veranderen we het in Slug vs. Murs. Al zal die ongetwijfeld al eens langs zijn gekomen, maar goed.

Het spijt me van me "aggresieve" typtoon was beetje chagerijnig dat moment.
Maar gewoon niet te onbekend A.U.B. want anders duurt het weer dagen en dagen.

rico-bballer
murs vs slug ? dan zeg ik 0-1

raffael77
2-1

4-2

5-2

Sean Price Vs. Ice Cube

Gekkenhuis
2-0

2-1 natuurlijk.

2-2 !!!!!!!!

3-3

omwille van zijn grotere bijdrage aan hiphop en vele klassiekers, maar persoonlijk luister ik liever naar de grappige lines van Sean PPP

Relax
4-3

Social_Mask
4-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.