MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Ken Fat Jon alleen van 3582. Ga toch voor J.Rawls dankzij het werk van Lone Catalysts

0-1

0-2

Harco
0-4.

raffael77
J. Rawls Is mijn voorkeur maar omdat iedereen tegen hem is en hij heel goed bezig is kies ik voor hem.

Voor diegene die hem verder niet kennen hij is van de groep:
Five Deez en dat is toch lekkere shit ofniet.

1-4

Social_Mask
Five Deez, vandaar dat ze J. Rawls zo bekend in de oren klonk Had tijdje geleden een album van hun beluisterd. Vind J. toch beter..

1-5

Guru vs. Common

0-1

Improvision
0-2

0-3 Common is the best!!

1-3

heb meer met guru dan met common.

kArIzMa_TuRk
2-3

2-4

Tot nu toe heeft Common mij meer weten te overtuigen, terwijl ik weet dat Guru toch ook wel erg goed.

(off topic:/ wat vinden jullie van Common's single van z'n nieuwe album The Game? Vind 'm best leuk.)

Moeilijk, toch 2-4

kArIzMa_TuRk
volgens mij staat het nu

2-5...

Jup, next:

Kool G Rap vs. Big Daddy Kane

1-0

kArIzMa_TuRk
1-1

rico-bballer
2-1

Hypno
3-1

Kool G Rap is een legende 1 van de beste MC,s ooit hier is Big Daddy Kane gewoon simpelweg kansloos tegen.

raffael77
Ok hier een positieve reactie.

BDK heeft het altijd goed gedaan en is altijd zichzelf gebleven.
Hij heeft classics op zijn naam staan waar je u tegen zegt.
Zijn albums zijn ook veel beter en is altijd solo geweest.
Kool G Rap heeft een vette flow ook en komt heftig over, maar zijn kwaliteiten waren wel het beste in de periode toen hij samen was met DJ Polo en is in zijn solo net als Rakim niet ver gekomen.
Hij maakt wel albums maar zo goed als in de golden age en 80's is hij nooit meer geweest. Uiteindelijk komt hij met albums die totaal floppen omdat het bling blingerig overkomt. Ook komt het omdat hij zijn flow is gaan veranderen en dan denkje huh.
AG heeft dat ook. Zijn latere werk is wel leuk maar als ik hem dan hoor in de tijd van Silence of The Lambs dan klinkt hij nu gewoon veel minder.

4-2 omdat jullie BDK zo geweldig vinden.

Geen proteststemmen a.u.b.

4-3

raffael77
waxs schreef:
Geen proteststemmen a.u.b.

mond houden snot neus lol

BDK is toch indd iets beter dan Kool G... Kool G's flow is zoals een mitrailleur maar hij vervalt toch nogal snel in "guns, murder & homicide"-rhymes. BDK is iets gevarieerder over de ganse lijn!

Hypno
raffael77 schreef:
Ok hier een positieve reactie.

BDK heeft het altijd goed gedaan en is altijd zichzelf gebleven.
Hij heeft classics op zijn naam staan waar je u tegen zegt.
Zijn albums zijn ook veel beter en is altijd solo geweest.
Kool G Rap heeft een vette flow ook en komt heftig over, maar zijn kwaliteiten waren wel het beste in de periode toen hij samen was met DJ Polo en is in zijn solo net als Rakim niet ver gekomen.
Hij maakt wel albums maar zo goed als in de golden age en 80's is hij nooit meer geweest. Uiteindelijk komt hij met albums die totaal floppen omdat het bling blingerig overkomt. Ook komt het omdat hij zijn flow is gaan veranderen en dan denkje huh.
AG heeft dat ook. Zijn latere werk is wel leuk maar als ik hem dan hoor in de tijd van Silence of The Lambs dan klinkt hij nu gewoon veel minder.

4-2 omdat jullie BDK zo geweldig vinden.

Hoezo is Kool G Rap solo minder ik vind 4,5,6 echt een meesterlijk Album ongeveer evengoed als bijv: Illmatic en ik heb nog geen Album van Kool G Rap gehoord die geflopt is want ik vind The Giancana Story echt een heel erg solide album en dat was in 2002 En hoezo komt ie bling bling over dat slaat werkelijk nergens op Kool G Rap is underground en houdt het gewoon nog steeds echt. Dus volgens mij heb je, je research niet goed gedaan.

Hypno schreef:
ik vind 4,5,6 echt een meesterlijk Album ongeveer evengoed als bijv: Illmatic

Even goed als Illmatic? Dat meen je niet... Ik gaf het 4* sterren dus vind het wel een lekker album, maar te weinig variatie in de tracks en ook geen magistrale producties.... Maar ja, smaak, eh....

raffael77
[4-2 omdat jullie BDK zo geweldig vinden.[/quote]
Hoezo is Kool G Rap solo minder ik vind 4,5,6 echt een meesterlijk Album ongeveer evengoed als bijv: Illmatic en ik heb nog geen Album van Kool G Rap gehoord die geflopt is want ik vind The Giancana Story echt een heel erg solide album en dat was in 2002 En hoezo komt ie bling bling over dat slaat werkelijk nergens op Kool G Rap is underground en houdt het gewoon nog steeds echt. Dus volgens mij heb je, je research niet goed gedaan.[/quote]

Ik weet niet uit welk jaar jij komt maar je top 10 ziet er erg nieuw uit.
Wel prima maar als jij dat album goed vind denk ik dat jij niet veel heb gehoord van Kool G Rap vroeger en niet 4,5,6 maar veel eerder.
4,5,6 is namelijk zijn beste solo en meer niet. Ik doe geen research maar heb het geleefd van bijna het het begin tot zover hiphop gaat dus dat is wayback. By the way mag je eerlijk zeggen dat je BDK gewoon niets aan vind, maar ik heb al vaak gezegd dat veel battles nergens op slaan

5-3

Een Hieroglyphics battletje moet wel kunnen, toch?

Pep Love Vs. Casual

Ken ze allebei niet

Je kent de Hieroglyphics crew niet, bestaande uit Del Tha Funky Homosapien, Pep Love, Domino, Casual en de Souls Of Mischief crew?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:11 uur

geplaatst: vandaag om 05:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.