MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Ik ken ze in ieder geval wel, maar niet goed genoeg om een stem uit te brengen. Dus zou me er even in moeten verdiepen.

Del Tha Funky Homosapien en Souls of Misschief is het enige materiaal van die crew waar ik genoeg van heb gehoord om tot een goed oordeel te kunnen komen.

Harco
0-1.

Ik weet niet wie wie is.

Osiris Apis schreef:
Ik weet niet wie wie is.

Social_Mask
Dat probleem heb ik soms ook ja...

Ken vrijwel niets van Pep Love. Casual is alleszins dope. Ook een érg goede producer by the way!

Fijne MC-keuze weer .

Is het topic verandert naar wie de moeilikste MC kan noemen die niemand kent

Laten we gewoon wat meer bekende artiesten doen, kan tenminste iedereen meedoen.

Idd, word er kóts-misselijk van.

En ik word kots-misselijk van het feit dat het altijd weer een battle Rakim - Guru om maar een voorbeeld te geven, moet zijn OFwel een battle met moderne MC's.... Zoals ik al eens zei in het Track-KO-topic... er moet afwisseling zijn.

En als je eens iemand niet kent... tja, sla die dan toch over en wacht de nieuwe af in plaats van te zeuren omdat er geen MC's in staan die jij wel kent.

Ik ken Casual, maar Pep Love niet goed genoeg....mij een zorg, dan wacht ik wel even... Toch geen probleem, niet?

rico-bballer
Ik ken ze ook niet maar ben het eens met P jay ook al begint het er soms wel op te lijken dat je even de meest onbekende mc's moet noemen om te laten zien hoeveel jij weet. Daarintegen onbekende mc's kan je opzoeken en dan doe je zelf meer kennis op.

Nee maar als men de laatste 4 pagina's al bezig is met de meest 'underground' artiest te noemen die 4 hardcore tracks gemaakt heeft spreek je (denk ik) ook niet veel mensen aan.

Misschien ken ik dan te weinig underground acts, kan ook dan zal ik me verder afzijdig houden.

Ik vind het echt bullshit. Maar blijkbaar luister ik naar andere albums als jullie ofzo? Net alsof de freakin Hieroglyphics crew zo onbekend is in de underground scene. Ik snap het gewoon niet. Casual heeft meerdere albums zelf gemaakt, en ook samen met de Hieroglyphics 2 albums. Dus beetje onzin om te zeggen dat er weinig materiaal is. Zelfde geld voor Pep Love, al heeft die uit mijn hoofd "maar" 1 echt album zelf gemaakt. Sterk album is dat trouwens wel, aanradertje.

Verdomme hé, ik kan ook 6th Sense vs. Spoken Nerd doen, maar ik snap ook wel dat dat soort artiesten niet bij iedereen bekend zijn. Daarom een aantal artiesten uit een crew met een aantal toch wel flink bekende namen uit de underground scene. Ik noem een Del, of een Souls Of Mischief. Pff. Zullen we dan maar weer gaan naar Kool G Rap vs Masta Ace, werkt dat als een pilletje voor je misselijkheid, MJ?

raffael77
Ben het met je eens MFP, Dat heb ik ook altijd. De helft van de battles gaan nergens over maar doe je een keer mee kennen ze het niet en beginnen ze te janken. MJ is daar 1 van maar wil ook nooit ophouden.

Als iemand Souls Of Misschief kent kent diegene ook Casual of Pep Love want ze doen regelmatig mee (Features).

Zoals P Jay het zegt: DOE NIET MEE EN WACHT TOT DE VOLGENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was er al moe van maar wordt het opnieuw.

raffael77
Steez schreef:
Is het topic verandert naar wie de moeilikste MC kan noemen die niemand kent

Laten we gewoon wat meer bekende artiesten doen, kan tenminste iedereen meedoen.

Als je niet veel hiphoppers kent ga dan weg uit dit forum of zoek ze op om te checken dat lijkt me niet zo moeilijk aangezien toch iedereen download.

raffael77
0-2 omdat Casual het iest beter doet. Het is ook moeilijk omdat Pep Love maar 1 album heeft.

Hahahahah sorry mensen, niet gelijk gaan huilen als hiphop niet het belangrijkste in mijn leven is.........

omfg.......

Ik pas verder wel, rustig aan, denk aan je bloeddruk. Niet iedereen heeft dezelfde kennis......

Liever janken dan kotsen.

MFPascal schreef:
werkt dat als een pilletje voor je misselijkheid, MJ?

Hij begon te werken, totdat raffael weer begon te zeveren. Ga weer ff terug naar de wc om te nekken, brb!

Maar ik vind het soms ook wel fijn dat er onbekende artiesten komen, omdat ik dan tenminste weer iets heb om te downloaden en achter nieuwe (goede) hip hop te komen.

Downloaden?

Legaal downloaden '

raffael77
J.M. schreef:
Legaal downloaden '

Dat zou ik ook zeggen lol

rico-bballer
Schiet niet echt op he?

Social_Mask
We moeten geduldig wachten...

Pep Love Vs. Casual

En het staat 0-2.

0-3

Schiet al op.

Als er nou voor vanavond 8 uur nog geen uitslag is, dan plaatst iemand anders maar weer een vs om het niet helemaal dood te laten bloeden.

0-4

kArIzMa_TuRk
nog een keer:

Nas - Tupac

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.