MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
3-3

PS. ik had op KRS en GZA gestemt geen 5-0's dan hehe

3-4 Maar dat was nog nipt

Hypno
4-4

Relax
5-4

Rock vs. Buckshot

1-0

Social_Mask
2-0

3-0

kArIzMa_TuRk
Dat Tupac bijna van Ice Cube had verloren..

4-0

Social_Mask
Zou toch niks uitmaken. Ice Cube is een erg goede rapper, en als hij had verloren, wat dan? Daardoor ga jij hem toch niet minder vinden ofzo.

kArIzMa_TuRk
Nee. Ice Cube is goed maar Tupac is zeker wel beter.. komaan We are talkin about Tupac Amaru Shakur! Iemand die de Hip-Hop vrij heeft gemaakt! (voor mij tenminste) Hij is The King!

Social_Mask
Het is al goed Karizma.

raffael77
Rock zeker gewonnen van Buck lachen zijn jullie maar ok laat gaan.

Maar Tupac hiphop vrijgelaten.
Hiphop was al vrij toen wij er niet eens waren.
Hij heeft ervoor gezorgd dat alles pophop werd. Hij heeft na Me Against The World geen zinnig ding meer op papier gezet. Hij heeft zijn ziel verkocht voor geld. Alles wat uitkomt van hem nu nog is allemaal onzin. Karizma jij reageerd net als velen anderen die denken dat als je veel geld maakt het bent maar zo werkt het niet in hiphop wereld. Hij is wel de bekenste rapper geweest denk ik maar ook de domste want anders was hij nu niet dood.

Social_Mask
Waarom gaat het altijd richting Tupac...

Nas vs. GZA

Ben hier benieuwd naar.

1-0

Vind beide niet heel erg sterk. GZA heeft me nooit kunnen interesseren. En Nas heeft vooral erg goede losse nummers, zijn albums vind ik niet echt boven natuurlijk (ook niet Illmatic) ook is hij niet erg constant. Maar wel beter dan GZA.

Nasty Nas!

2-0

eazyfan
3-0

4 - 0
maar dit is oneerlijk

rico-bballer
4-0

rico-bballer
5-0 andre 3000 vs big boi

kArIzMa_TuRk
raffael77 schreef:
Lees effe goed wat je allemaal zegt.. Iedereen wilt rapper worden dankzij hem.

'hip-hop was al vrij toen wij er niet waren'
raffael77 schreef:
Karizma jij reageerd net als velen anderen die denken dat als je veel geld maakt het bent maar zo werkt het niet in hiphop wereld. Hij is wel de bekenste rapper geweest denk ik maar ook de domste want anders was hij nu niet dood.
dat denk ik helemaal niet! hij is idd de bekendste rapper aller tijden geweest en hij is zeker slimmer dan jou! En wat heeft domheid nou met dood te maken? als je met een hartaanval doodgaat betekend dat toch niet dat je dom bent? laat staan geschoten... maar hij is niet dood. Dus opletten wat je allemaal zegt...

kArIzMa_TuRk
Nas 6-0

2-0 bij deze..

Social_Mask
Raffael heeft wel een punt. Als je een beetje nadenkt Karizma...

3-0 nipt.

Hypno
raffael77 schreef:
Rock zeker gewonnen van Buck lachen zijn jullie maar ok laat gaan.

Maar Tupac hiphop vrijgelaten.
Hiphop was al vrij toen wij er niet eens waren.
Hij heeft ervoor gezorgd dat alles pophop werd. Hij heeft na Me Against The World geen zinnig ding meer op papier gezet. Hij heeft zijn ziel verkocht voor geld. Alles wat uitkomt van hem nu nog is allemaal onzin. Karizma jij reageerd net als velen anderen die denken dat als je veel geld maakt het bent maar zo werkt het niet in hiphop wereld. Hij is wel de bekenste rapper geweest denk ik maar ook de domste want anders was hij nu niet dood.

Tupac heeft er voor gezorgd dat alles pophop werd ? jongen dat heb je Helemaal verkeerd Tupac was echt Tupac legde z,n hart en ziel in Z,n tracks en hij deed het echt niet voor het geld hij had een gewoon Een message in z,n teksten die die aan de wereld wou laten horen. En hoezo heeft ie na Me Against The World niks zinnigs meer op Papier gezet ? ik vind All Eyez On Me en The 7the Day Theory echt Hele dope albums All Eyez On Me is ongeveer van hetzelfde niveau Als Me Against The World. en wat er na Tupac z,n dood is Uitgekomen is inderdaad vrij triest maar daar kan Tupac zelf toch Niks aan doen het zijn die bitch mothefuckers als bijvoorbeeld T.I Die z,n shit uitmelken en geld proberen te verdienen ( ik vind het Stelen ) van een Overleden artiest. en daar kan je moeilijk Tupac Zelf de schuld van geven want ik weet zeker dat als Tupac de scene Van nu had gezien zich spontaan had omgedraaid in z,n graf. en Hoezo is Tupac de domste rapper ooit want anders was ie nu niet Dood ? dat slaat werkelijk nergens op dus waarschijnlijk is die Opmerking van jou de domste opmerking ooit.

Social_Mask
Dit wou ik dus voorkomen, waarom steeds over Tupac beginnen. Laat het gewoon... Dit gaat over MC vs MC, niet was Tupac dom of pop.

Raekwon the chef
Martin Luther King, Malcolm X en John Lennon waren ook allemaal erg dom

Maar nog even over die battle tussen Nas en GZA. Ik vind GZA dus vele malen beter. Liquid Swords vind ik toch wel iets beter dan Illmatic, en ook lyricaal kan GZA mij meer interesseren.
Nas heeft mij eigenlijk nooit echt heel ongelofelijk kunnen boeien op Lost Tapes, IWW (stonden wel een paar zwakke tracks op) en Illmatic na

rico-bballer
4-0 van mij big boi maakt met de purple ribbon dinges troep de laatste tijd.

Raekwon the chef
5-0

Hypno
Dr Octagon VS Dr Dooom

Zijn de 2 beste alterego,s van Kool Keith ik denk hier zelf nog even Over na.

raffael77
Raekwon the chef schreef:
Martin Luther King, Malcolm X en John Lennon waren ook allemaal erg dom

Maar nog even over die battle tussen Nas en GZA. Ik vind GZA dus vele malen beter. Liquid Swords vind ik toch wel iets beter dan Illmatic, en ook lyricaal kan GZA mij meer interesseren.
Nas heeft mij eigenlijk nooit echt heel ongelofelijk kunnen boeien op Lost Tapes, IWW (stonden wel een paar zwakke tracks op) en Illmatic na

Wat jij zegt slaat nergens op man Martin & Malcolm zijn dood omdat ze opkwamen voor de Afro amerikanen dat heeft niets te maken met een rapper die constant ruzie maakte met verkeerde mensen waaraan hij uiteindelijk dood is gegaan.

raffael77
Hypno schreef:
(quote)

Tupac heeft er voor gezorgd dat alles pophop werd ? jongen dat heb je Helemaal verkeerd Tupac was echt Tupac legde z,n hart en ziel in Z,n tracks en hij deed het echt niet voor het geld hij had een gewoon Een message in z,n teksten die die aan de wereld wou laten horen. En hoezo heeft ie na Me Against The World niks zinnigs meer op Papier gezet ? ik vind All Eyez On Me en The 7the Day Theory echt Hele dope albums All Eyez On Me is ongeveer van hetzelfde niveau Als Me Against The World. en wat er na Tupac z,n dood is Uitgekomen is inderdaad vrij triest maar daar kan Tupac zelf toch Niks aan doen het zijn die bitch mothefuckers als bijvoorbeeld T.I Die z,n shit uitmelken en geld proberen te verdienen ( ik vind het Stelen ) van een Overleden artiest. en daar kan je moeilijk Tupac Zelf de schuld van geven want ik weet zeker dat als Tupac de scene Van nu had gezien zich spontaan had omgedraaid in z,n graf. en Hoezo is Tupac de domste rapper ooit want anders was ie nu niet Dood ? dat slaat werkelijk nergens op dus waarschijnlijk is die Opmerking van jou de domste opmerking ooit.

Zijn sterke naam had hij al voor Me Against The world.
Als je zo fan bent heb je in veel docu's van hem wel gezien dat hij moets stoppen maar hij wilde graag met Suge in zee.
Hij was al een legende voordat hij op tv kwam.
Ik vind wel dat alles wat ze nu maken in zijn naam moeten ze geheel afdragen aan zijn moeder of overige family, T.I. is ook wack ja maar veel gasten hier luisteren naar dat soort shit omdat ze de golden hiphop area niet mee hebben gemaakt. Ik heb wel veel respect voor jonge gaste dat ze zo bezig zijn met diggen waar alles vandaan komt. Maar heb tevens ook hekel aan mensen die zeggen dat ik niets van hiphop begrijp terwijl ik eigenlijk er mee ben opgegroeid. Het is gewoon een feit dat vroeger de hiphop gewoon beter was dan nu. Veel betere producties en betere mc's zowel East als West. Hiphop leefde toen meer omdat alles wat je ziet op tv geen hiphop is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:14 uur

geplaatst: vandaag om 00:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.