Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 1 juli 2007, 01:46 uur
Wel moeilijk dit maar Blue Flower is toch wel heel apart lekker.
1-0
1-0
0
Hypno
geplaatst: 1 juli 2007, 01:54 uur
1-1
Ik vind Kool Keith als Dr Dooom toch iets frisser rappen dan bij Dr Octagon Apartment 223 is m,n favorite nummer van hem.
Ik vind Kool Keith als Dr Dooom toch iets frisser rappen dan bij Dr Octagon Apartment 223 is m,n favorite nummer van hem.
0
geplaatst: 1 juli 2007, 15:22 uur
Berichten verwijderd.
Karizma, probeer eens wat minder fanatiek 2Pac te verdedigen. Wat maakt het nou uit of ie er uitvliegt in een spelletje als deze... smaken verschillen nu eenmaal. En aan sommige anderen: speel het wat minder op de man ajb. Publiekelijk vragen om een IP-ban is al helemaal niet netjes.
Nu weer verder met dit spel, maar graag op een wat vriendelijkere manier!
Karizma, probeer eens wat minder fanatiek 2Pac te verdedigen. Wat maakt het nou uit of ie er uitvliegt in een spelletje als deze... smaken verschillen nu eenmaal. En aan sommige anderen: speel het wat minder op de man ajb. Publiekelijk vragen om een IP-ban is al helemaal niet netjes.

Nu weer verder met dit spel, maar graag op een wat vriendelijkere manier!
0
geplaatst: 4 juli 2007, 19:05 uur
5-1
Guru vs. Black Thought
Als deze niet kan, dan weet ik het echt niet meer.
Guru vs. Black Thought
Als deze niet kan, dan weet ik het echt niet meer.
0
geplaatst: 4 juli 2007, 19:45 uur
3-3
Maar dit is zeer nipt. Omdat ik Black Thought gevarieerder vind. Laidback en superfel. Daarnaast denk ik ook dat het meespeelt dat ik het Rootsmateriaal iets beter vind dan het GangStarr materiaal, alhoewel dat natuurlijk eigenlijk niet zou mee mogen spelen..
Maar dit is zeer nipt. Omdat ik Black Thought gevarieerder vind. Laidback en superfel. Daarnaast denk ik ook dat het meespeelt dat ik het Rootsmateriaal iets beter vind dan het GangStarr materiaal, alhoewel dat natuurlijk eigenlijk niet zou mee mogen spelen..
0
raffael77
geplaatst: 4 juli 2007, 23:20 uur
2-4 Omdat Talib nogal veel R&B club hitjes heeft gemaakt en eigenlijk NU pas zijn 2 goede album dropt (Oja en die met Madlib ook dan) maar dat is ook alles.
Masta Ace heeft het tot nu toe het beste gedaan van Juice Crew.
Stuk voor stuke leuke albums om te luisteren.
Masta Ace heeft het tot nu toe het beste gedaan van Juice Crew.
Stuk voor stuke leuke albums om te luisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.