MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
mes-one
3-2

Hoewel Waxs ook een punt heeft.

Neee, jongens, vooral Reijersen zou beter moeten weten. Het sample werk van Kanye is zeer gemakkelijk.

raffael77
4-3 Kanye vind ik een Wack Sound a like van 9th wonder.

Moet wel toegeven dat hij soms leuke dingen doet maar over het algemeen slechte producties maakt.

raffael77
Vind het trouwens slecht dat er zoveel voor Kanye zijn. Maarja zij hebben ook slechte hiphop aller tijden lijstjes dus dat is te verwachten

waxs schreef:
Neee, jongens, vooral Reijersen zou beter moeten weten.

Relax
raffael77 schreef:
Vind het trouwens slecht dat er zoveel voor Kanye zijn. Maarja zij hebben ook slechte hiphop aller tijden lijstjes dus dat is te verwachten

Dus jij vind Nas - Illmatic, Wu-Tang etc. slechtste hiphop aller tijden ?

Jij als Soul/RnB fan kent vast wel minstens 50% van de samples die Kanye heeft gebruikt voor zijn producties. Dan merk je hoe weinig er aan gedaan is.

raffael77 schreef:

Ik blijf bij mijn mening dat je echt uber-triest bent . Echt héél erg triest. Ik vind je echt de Louis van Gaal van hiphop op MuMe, en dan ik negatieve zin ja.

waxs schreef:
(quote)

Jij als Soul/RnB fan kent vast wel minstens 50% van de samples die Kanye heeft gebruikt voor zijn producties. Dan merk je hoe weinig er aan gedaan is.

Over het algemeen meer dan 50% Maar dat betekent niet dat ik het slecht vindt. J Rawls en Kanye maken beide soulvolle beats, het spreek me allebei aan. Maar Kanye vind ik net wat lekkerder in het gehoor liggen. En daar gaat het mij bij hiphop vooral om.

raffael77
Reijersen schreef:
(quote)

Over het algemeen meer dan 50% Maar dat betekent niet dat ik het slecht vindt. J Rawls en Kanye maken beide soulvolle beats, het spreek me allebei aan. Maar Kanye vind ik net wat lekkerder in het gehoor liggen. En daar gaat het mij bij hiphop vooral om.

Meer dan 50% van Kanye wordt door iemand anders ingespeeld lol.
Dat heb ik gezien bij een wacke Kanye special toen ik aan het zappen was.

Hij gebruikt wel veel soul maar hij bewerkt het heel slecht. Dat staat los van dat ik Rawls beter vind. Hij is ook meer jazz.

Het gaat om de manier van bewerken en eigen creaties.
Over het algemeen vind ik hem slecht met soms een leuke beat.
J Dilla, Madlib, Pete Rock, Premier gaan hem ook ver voorbij.

rico-bballer
Daar noem je er ook een paar zeg, als je half zo goed ben als premier ben je nog steeds een goede producer verder vind ik kanye altijd wel aardige producties hebben.

Social_Mask
Kanye is een veeeel betere producer dan rapper. ZIjn beats zijn altijd wel leuk, maar jah..al die samples maken het wel simpel. Ik ga dan ook voor

5-3

Nieuwe..

Aceyalone vs. Tonedeff

0-1

kArIzMa_TuRk
1-1

Relax
2-1

rico-bballer
1-2 Maar ken van beide niet super veel vind alleen dat er bijna geen mc's zijn die aan de flow van tonedeff kunnen tippen.

Relax
Rico-bballer het is 2-2

(altijd zo'n geklooi als ik stem hehe)

5-2

Aesop Rock - Buck 65

Harco
1-0.

rico-bballer
Laatst wat buck 65 gecheckt vind eht niet zo geweldig aesop rock wel. 2-0

Relax
3-0

raffael77
4-0 Hij is veeeeeeel beter dan Buck 65

Improvision
Hoewel ik de producties van Buck 65 beter vind dan die van Aesop Rock voor Labor Days toch

5-0

Tekstueel is Aesop Rock gewoon veel beter.

Improvision
Vast Aire vs Illogic

mes-one
0-1

Heel moeilijk, aan elkaar gewaagd, persoonlijke voorkeur gaat uit naar Vast Aire.

1-1

kArIzMa_TuRk
Ik ga effe heel snel een paar tracks van Vast Aire luisteren. I'll Be Back!

edit: 1-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.