MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

Social_Mask
2 sterke rappers..maar ik ga toch voor Vast Aire. Illogic vind ik soms om een vreemde reden..saai.

2-4

Gekkenhuis
2-5

MF DOOM vs Murs

2-0

Social_Mask
2-1

Relax
Ik vind Murs in alle dingen beter dan Murs, behalve beats natuurlijk maar daar gaat het hier niet om.

2-2

eazyfan
3-2

Dit is een moeilijke voor mij. Ben groot fan van beide, en ze zijn ook erg verschillend van elkaar. Uhm, toch maar Doom.

4-2

rico-bballer
4-3 Vind ze beide inderdaad heel goed maar puur op smaak kies ik Murs.

kArIzMa_TuRk
5-3

kArIzMa_TuRk
AZ - MC Ren

1-0

eazyfan
Pff, dit is lastig.
2-0 dan omdat hij wat betere verzen heeft gekend.

rico-bballer
3-0

Relax
4-0

raffael77
Jammer dat iedereen weer voor een zwakkere rapper is. Ren heeft een veel betere flow. Az was alleen leuk met zijn eerste solo plaat. Net als Jay-Z. Beide een goed begin daarna een slap gedoe.
Ren een punt voor jou voor de eer.

4-1

Social_Mask
5-2

Nas vs. Talib Kweli

0-1

eazyfan
1-1

Jamaican
2-1

2-2

2-2

3-3 dus...

rico-bballer
4-3 Met de k.o had NaS gewonnen.

raffael77
4-4 omdat Kwali het op dit moment veel beter doet. Liberation is kort maar krachtig en Eardrum is ook heel lekker om naar te luisteren. Het heeft een beetje weg van Jazzmatazz ook met jazz artiesten en muzikanten erbij.

2Pac vs. Slug

0-1

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.