Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
mes-one
geplaatst: 18 juli 2007, 10:30 uur
2-3
Vergelijk je 1 van mijn favoriete muggen met een olifant.
Vergelijk je 1 van mijn favoriete muggen met een olifant.
0
eazyfan
geplaatst: 18 juli 2007, 10:31 uur
3-3
2Pac die zou verliezen van Slug
Dat zou wel alles kloppen.
2Pac die zou verliezen van Slug
Dat zou wel alles kloppen.
0
eazyfan
geplaatst: 18 juli 2007, 10:58 uur
We zijn al verloren hoor, ik plaats nieuwe, ik maak het me goede vriend Reijersen wat moeilijk 
(je 2 favo MC's dacht ik)
Common vs. Gift of Gab
1-0

(je 2 favo MC's dacht ik)
Common vs. Gift of Gab
1-0
0
geplaatst: 18 juli 2007, 10:59 uur
Oeh, ik had Gift of Gab vs. Tonedeff in gedachten.
Najah.. érg moeilijke. Ben de laatste tijd steeds meer 'into' Common, geweldige MC is dat gewoon. Maar toch, wat Gift of Gab kan...
2-1
Najah.. érg moeilijke. Ben de laatste tijd steeds meer 'into' Common, geweldige MC is dat gewoon. Maar toch, wat Gift of Gab kan...
2-1
0
geplaatst: 18 juli 2007, 12:08 uur
Arrg, denk toch dat lyrisch gezien me voorkeur bij Gift of Gab zou liggen maar gevoelsmatig toch voor Common zal gaan omdat zijn niveau over al die jaren zo constant is gebleven, al hoewel Gift of Gab daar totaal niet aan onder doet.
3-3
3-3
0
geplaatst: 18 juli 2007, 12:17 uur
Pfff, mooie vs. Als ik kijk naar al hun albums, en dan nog die flow van Gift of Gab...
3-4
3-4
0
geplaatst: 18 juli 2007, 12:24 uur
MF Doom vs. Viktor Vaughn
Welke personage van deze man is jullie favoriet?
Welke personage van deze man is jullie favoriet?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 juli 2007, 12:40 uur
Tupac die verliest van Slug? Slug is toch Slugger Lee?
Soms krijg ik het gevoel dat Raffael77 met bepaalde dingen gelijk heeft.
2-0
Soms krijg ik het gevoel dat Raffael77 met bepaalde dingen gelijk heeft.2-0
0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:04 uur
Je kent Slug niet eens. Je stemt wel op veel rappers hier en daar maar ik twijfel altijd of je wel bepaalde kent gezien je nooit op albums hebt gestemt van die bepaalde rappers. Niet dat het veel uitmaakt voor mij, maar ik zeg het maar effe.
0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:14 uur
Je hoeft niet te twijvelen hoor MJ, het is gewoon zo, hij gaat naar YouTube, kijkt 2 video's en brengt een stem uit.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 juli 2007, 13:20 uur
Als ik een Rapper niet ken ga ik idd een paar Tracks opzoeken. Zodat ik kan meedoen.
Maar dan wat? Dat doen veel mensen hier. kom niet met 'echt niet' want het is zo. Nu ben ik het met Raffael77 eens. Jullie doen te overdreven en denken dat jullie veel van HipHop afweten. (Daar heb ik het alleen tegen '(M)ichael (J)ackson' en 'waxs'.)
waxs schreef:
Je hoeft niet te twijvelen hoor MJ, het is gewoon zo, hij gaat naar YouTube, kijkt 2 video's en brengt een stem uit.
hoogstens 4, ja.Je hoeft niet te twijvelen hoor MJ, het is gewoon zo, hij gaat naar YouTube, kijkt 2 video's en brengt een stem uit.
Maar dan wat? Dat doen veel mensen hier. kom niet met 'echt niet' want het is zo. Nu ben ik het met Raffael77 eens. Jullie doen te overdreven en denken dat jullie veel van HipHop afweten. (Daar heb ik het alleen tegen '(M)ichael (J)ackson' en 'waxs'.)
0
geplaatst: 18 juli 2007, 13:25 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik vind je echt de Louis van Gaal van hiphop op MuMe.
(quote)
Ik vind je echt de Louis van Gaal van hiphop op MuMe.

0
Social_Mask
geplaatst: 18 juli 2007, 13:51 uur
1-1, lijkt me logisch. Al is DMX zeker geen slechte rapper.
Enuh best jammer dan Pac verloor van Slug, al vind ik Slug
Enuh best jammer dan Pac verloor van Slug, al vind ik Slug

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.