MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Hypno
3-1

Jamaican
4-1

rico-bballer
5-1

Hypno
Dat meen je niet Chino XL verliest van GURU sorry hoor maar dat Kan toch niet GURU is een hele goede lyricist maar kan gewoon Niet bij Chino komen

eazyfan
Ik plaats weer nieuwe dan maar, gun me deze echte rotdag vandaag en niemand reageert toch.

MF DOOM vs. Immortal Technique
0-1

Hypno
0-2

rico-bballer
0-2
@hypno Qua punchlines is chino inderdaad beter, maar guru's flow is gewoon laidback en super vet verder is hij ook een superlyricist en zijn status alleen al is bijna genoeg om hem te laten winnen.

Hypno
rico-bballer schreef:
0-2
@hypno Qua punchlines is chino inderdaad beter, maar guru's flow is gewoon laidback en super vet verder is hij ook een superlyricist en zijn status alleen al is bijna genoeg om hem te laten winnen.
Ik haat een laidback flow ik heb liever iemand die energie Erin stopt en ja GURU heeft meer status en heeft meer betekent Voor hiphop maar Chino heeft gewoon meer skill en pakt me Gewoon meer en trouwens het is: 0-3

2-3

raffael77
4-3 Hoe kan een nieuwkomer nou winnen van een rap veteraan.

5-3

Joell Ortiz Vs. Killah Priest

raffael77
Kwa Punchline wint Chino zeker, omdat hij meer battles op zijn naam heeft staan. Guru heeft een hele dope stem. Guru staat bekend om zijn teksten die een goede boodschap bevat en hij ligt lekker in het gehoor mede omdat zijn stem duidelijk is.

Er worden soms in deze topic en ook in die van Track vs Track dingen vergeleken dat gewoon niet kan. Te verschillende nummers of Mc's. Ik heb het al vaker gezegd maar de meesten willen het niet begrijpen. Vandaar dat je ook constant dezelfde mc's worden gebruikt en dat geld ook voor de tracks van dezlfde artiesten elke keer weer.

Het blijkt wel weer dat weinig mensen veel kennis hebben van hiphop omdat bijna iedereen elke keer hetzelfde kiest en niet met iets vernieuwend komt.

Doe je dat wel gaan mensen zeuren ken ik niet en dat in een tijd dat iedereen download en eigenlijk van elke artiest wel wat te vinden is.
Dus stop nou een keer met die onzin en ga eens wat vernieuwends doen.

rico-bballer
0-1

eazyfan
0-2

Hypno
0-3

kArIzMa_TuRk
1-4

Relax
raffael77 schreef:
Kwa Punchline wint Chino zeker, omdat hij meer battles op zijn naam heeft staan. Guru heeft een hele dope stem. Guru staat bekend om zijn teksten die een goede boodschap bevat en hij ligt lekker in het gehoor mede omdat zijn stem duidelijk is.

Er worden soms in deze topic en ook in die van Track vs Track dingen vergeleken dat gewoon niet kan. Te verschillende nummers of Mc's. Ik heb het al vaker gezegd maar de meesten willen het niet begrijpen. Vandaar dat je ook constant dezelfde mc's worden gebruikt en dat geld ook voor de tracks van dezlfde artiesten elke keer weer.

Het blijkt wel weer dat weinig mensen veel kennis hebben van hiphop omdat bijna iedereen elke keer hetzelfde kiest en niet met iets vernieuwend komt.

Doe je dat wel gaan mensen zeuren ken ik niet en dat in een tijd dat iedereen download en eigenlijk van elke artiest wel wat te vinden is.
Dus stop nou een keer met die onzin en ga eens wat vernieuwends doen.

Jij stemt zelf ook niet als je een onbekende VS. kiest valt me op.. en dan durven te zeggen dat andere minder verstand hebben.
Kansloze opmerkinging weer van Raffael77 dames en heren.

Heb jij zelf gelukkig nooit last van.

Gekkenhuis
raffael77 schreef:
Er worden soms in deze topic en ook in die van Track vs Track dingen vergeleken dat gewoon niet kan. Te verschillende nummers of Mc's. Ik heb het al vaker gezegd maar de meesten willen het niet begrijpen.

Wat een onzin. Als je alleen maar MC's gaat vergelijken die veel met elkaar gemeen (qua flow, rijm etc.) hebben ben je snel klaar. Ik vind het zelf veel interessanter om 2 verschillende en gewaarde MC's te vergelijken, omdat zo voorkeuren aan het licht komen.

Relax
waxs schreef:
Heb jij zelf gelukkig nooit last van.

Ik doe Raffael77 graag na, kijk nu doe ik het weer.

1-5

Bizzy Bone vs. Krayzie Bone

1-0

eazyfan
3-0
Ken beide van paar BTNH-tracks, Krayzie's stem en flow vind ik echt niks. van Bizzy had Relax lang geleden nog paar tracks gezonden.

rico-bballer
3-0

rico-bballer
4-0 dan

Relax schreef:
Ik doe Raffael77 graag na, kijk nu doe ik het weer.

Raffael komt niet altijd even briljant uit de hoek, maar hij weet wel waar hij over praat. Als jij niet begrijpt moet je het nog maar keer lezen.

raffael77
Relax schreef:
(quote)

Jij stemt zelf ook niet als je een onbekende VS. kiest valt me op.. en dan durven te zeggen dat andere minder verstand hebben.
Kansloze opmerkinging weer van Raffael77 dames en heren.

Ik stem niet op elke mc omdat de helft crap is vergeleken met veel anderen waar ik wel op stem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:05 uur

geplaatst: vandaag om 03:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.