Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 22 juli 2007, 18:13 uur
raffael77 schreef:
Ik stem niet op elke mc omdat de helft crap is vergeleken met veel anderen waar ik wel op stem.
(quote)
Ik stem niet op elke mc omdat de helft crap is vergeleken met veel anderen waar ik wel op stem.
Ik heb het erover als jij een VS. maakt en het dan 2 onbekende MC's zijn voor de meeste, dan stem jij zelf ook niet op 1 van de 2.
0
raffael77
geplaatst: 22 juli 2007, 18:17 uur
raffael77 schreef:
(quote)
moet ik percee als eerste stemmen dan
0
raffael77
geplaatst: 22 juli 2007, 18:20 uur
Gekkenhuis schreef:
Wat een onzin. Als je alleen maar MC's gaat vergelijken die veel met elkaar gemeen (qua flow, rijm etc.) hebben ben je snel klaar. Ik vind het zelf veel interessanter om 2 verschillende en gewaarde MC's te vergelijken, omdat zo voorkeuren aan het licht komen.
(quote)
Wat een onzin. Als je alleen maar MC's gaat vergelijken die veel met elkaar gemeen (qua flow, rijm etc.) hebben ben je snel klaar. Ik vind het zelf veel interessanter om 2 verschillende en gewaarde MC's te vergelijken, omdat zo voorkeuren aan het licht komen.
Lezen! Ik zeg niet die op elkaar lijken. Je gaat toch ook geen appels met peren vergelijken.
Ik heb jou ook nog geen top allertijden zien maken tot 375 zoals mij.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juli 2007, 19:02 uur
Jongens, laat Raffael77 toch eens met rust. Deze man heeft zeker meer verstand van hiphop dan de gemiddelde mensen hier. Wat hij hier zegt:
Maar nu ontopic en het graag hier bij houden!
Krayzie Bone is lang niet zo beter als Bizzy!
5-0
geldt ook soms voor mij! Maar nu ontopic en het graag hier bij houden!
Krayzie Bone is lang niet zo beter als Bizzy!
5-0
0
geplaatst: 22 juli 2007, 19:10 uur
0
Hypno
geplaatst: 22 juli 2007, 19:12 uur
Karizma Turk hoezo doe jij Inspectah Deck in bijna elke battle van je ? dit is volgens mij al de 5de keer ofzo dat je Inspectah Deck Kiest word er echt een beetje moe van heel de tijd diezelfde
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juli 2007, 19:13 uur
Hypno schreef:
Karizma Turk hoezo doe jij Inspectah Deck in bijna elke battle van je ? dit is volgens mij al de 5de keer ofzo dat je Inspectah Deck Kiest word er echt een beetje moe van heel de tijd diezelfde
dit is pas mijn eerste keer... Karizma Turk hoezo doe jij Inspectah Deck in bijna elke battle van je ? dit is volgens mij al de 5de keer ofzo dat je Inspectah Deck Kiest word er echt een beetje moe van heel de tijd diezelfde

0
rico-bballer
geplaatst: 22 juli 2007, 20:22 uur
0-5 C.l smooth vs Guru 2 van jou favo's toch raffael?
0
raffael77
geplaatst: 22 juli 2007, 20:41 uur
0-2
Hoop dat het gelijk wordt maarja.
Guru omdat hij altijd is door gegaan met rappen.
CL is er tussen uit geweest en is nu weer terug
maar vind hem niet zo sterk(American Me)
Had verwacht dat het weer Pete Rock & CL Smooth zou zijn,
maar dat is dus niet het geval.
Hoop dat het gelijk wordt maarja.
Guru omdat hij altijd is door gegaan met rappen.
CL is er tussen uit geweest en is nu weer terug
maar vind hem niet zo sterk(American Me)
Had verwacht dat het weer Pete Rock & CL Smooth zou zijn,
maar dat is dus niet het geval.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.