MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
rico-bballer
3-0 Iedereen vind canibus stem zo erg maar ik vind hem juist vet.

Hypno
3-1

Lastige, ga toch maar net voor canibus. Vind Rip the Jacker ook beter dan the Sun Rises In The East.
3-1

Hypno
3-2 dus

raffael77
4-3

Iedereen heeft het te hoog gegrepen met Canibus. Hij is bekend met een leuke battle tegen LL maar eigenlijk is hij helemaal niet zooooooooo goed. Vage prducties en gemiddelde raps.

Tsja, Canibus heeft dan misschien wel Rip The Jacker, maar hij heeft ook helaas bagger van de eerste plank.

5-3

Black Thought Vs. Brother Ali

eazyfan
1-0

En om op de vorige te komen: ik had ook Jeru gekozen, niemand brengt zoveel rotzooi uit als Canibus...

Hypno
2-0

3-0

4-0 Black Thought

rico-bballer
5-0 genius lyricist

kArIzMa_TuRk
6-0

kArIzMa_TuRk
groep tegen groep?

Public Enemy vs. Wu-Tang Clan

Hypno
0-1

eazyfan
0-2

raffael77 schreef:
Vage prducties en gemiddelde raps.
LOL

Raekwon the chef
0-4

Hypno
1-4 dus

Relax
Agallah vs. Buckshot

1-0

Hypno
1-2

kArIzMa_TuRk
waar moet ik Agallah van kennen?

Hypno
kArIzMa_TuRk schreef:
waar moet ik Agallah van kennen?

Agallah schreef o.a teksten voor Busta Rhymes en produceerde o.a tracks voor Sean Price, GURU en andere grote namen alleen Is ie zelf als rapper niet zoveel soeps.

raffael77
1-3 Die wint echt niet van Buckshot.

raffael77
Ik ken wel een Ayatolla die wat maakte voor Guru maar hem niet trouwens. Kan je me zeggen welke album want kan het op geen vinden van hem.

Relax
Ja sorry ik vind Agallah een fijnere rapper, Buckshot komt me te aggresief over op die rustige beats van 9th Wonder, zijn teksten zijn ook te "gangster" achtig.. past niet goed bij een BCC Member.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.