Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
rico-bballer
geplaatst: 27 juli 2007, 00:18 uur
3-0 Iedereen vind canibus stem zo erg maar ik vind hem juist vet.
0
geplaatst: 27 juli 2007, 00:26 uur
Lastige, ga toch maar net voor canibus. Vind Rip the Jacker ook beter dan the Sun Rises In The East.
3-1
3-1
0
raffael77
geplaatst: 27 juli 2007, 08:45 uur
4-3
Iedereen heeft het te hoog gegrepen met Canibus. Hij is bekend met een leuke battle tegen LL maar eigenlijk is hij helemaal niet zooooooooo goed. Vage prducties en gemiddelde raps.
Iedereen heeft het te hoog gegrepen met Canibus. Hij is bekend met een leuke battle tegen LL maar eigenlijk is hij helemaal niet zooooooooo goed. Vage prducties en gemiddelde raps.
0
geplaatst: 27 juli 2007, 09:22 uur
Tsja, Canibus heeft dan misschien wel Rip The Jacker, maar hij heeft ook helaas bagger van de eerste plank.
5-3
Black Thought Vs. Brother Ali
5-3
Black Thought Vs. Brother Ali
0
eazyfan
geplaatst: 27 juli 2007, 11:07 uur
1-0
En om op de vorige te komen: ik had ook Jeru gekozen, niemand brengt zoveel rotzooi uit als Canibus...
En om op de vorige te komen: ik had ook Jeru gekozen, niemand brengt zoveel rotzooi uit als Canibus...
0
Hypno
geplaatst: 27 juli 2007, 16:30 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
waar moet ik Agallah van kennen?
waar moet ik Agallah van kennen?
Agallah schreef o.a teksten voor Busta Rhymes en produceerde o.a tracks voor Sean Price, GURU en andere grote namen alleen Is ie zelf als rapper niet zoveel soeps.
0
raffael77
geplaatst: 27 juli 2007, 18:49 uur
Ik ken wel een Ayatolla die wat maakte voor Guru maar hem niet trouwens. Kan je me zeggen welke album want kan het op geen vinden van hem.
0
Relax
geplaatst: 27 juli 2007, 20:37 uur
Ja sorry ik vind Agallah een fijnere rapper, Buckshot komt me te aggresief over op die rustige beats van 9th Wonder, zijn teksten zijn ook te "gangster" achtig.. past niet goed bij een BCC Member.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.