Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2007, 20:58 uur
Heb je Enta Da Stage van Black Moon wel eens beluistert? Want daar rapt ie anders. Minder ''gevaarlijk'' zeg maar.
0
raffael77
geplaatst: 27 juli 2007, 22:04 uur
Buckshot rapt geen gangsta.
Bcc heeft soort gelijke stijl
Bcc heeft soort gelijke stijl
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 27 juli 2007, 23:47 uur
Hypno schreef:
Hier gaat het toch om de rapper zelf? en niet om wat hij/zij schreef of produceerde.(quote)
Agallah schreef o.a teksten voor Busta Rhymes en produceerde o.a tracks voor Sean Price, GURU en andere grote namen alleen Is ie zelf als rapper niet zoveel soeps.
0
Relax
geplaatst: 28 juli 2007, 00:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Heb je Enta Da Stage van Black Moon wel eens beluistert? Want daar rapt ie anders. Minder ''gevaarlijk'' zeg maar.
Nee "eigenlijk" niet, heb m wel op de PC staan.
Dan ga ik binnenkort eens "beluisteren"

0
geplaatst: 28 juli 2007, 03:58 uur
1-5
Agallah doet me weinig als MC, heb laatst New York ryder Music weer eens geluisterd en vind de beat van Premier best goed maar Agallah doet me niet echt wat. Buckshot is geqweldig op Enta Da Stage
Agallah doet me weinig als MC, heb laatst New York ryder Music weer eens geluisterd en vind de beat van Premier best goed maar Agallah doet me niet echt wat. Buckshot is geqweldig op Enta Da Stage
0
geplaatst: 28 juli 2007, 04:06 uur
Lord Finesse vs Big L
Master vs student.
0-1 hoewel ik wel even wil zeggen dat Lord Finesse wel wat meer aandacht verdient dan wat hij over het algemeen verkrijgt (of ik loop het veelal mis, hoewel het commentaar en de recensies wel altijd lovend zijn wat ik mee krijg). Hij heeft met Return of the Funky Man en The Awakening 2 geweldige albums. Big L heeft officieel maar 1 album. Dat ik toch op hem stem is gewoon een gevoelskwestie. Hij doet me toch iets meer. Zijn stijl is behoorlijk geinspireerd op die van Finesse hoewel ik L vaak toch iets scherper vind en zijn flow me iets beter ligt.
Master vs student.
0-1 hoewel ik wel even wil zeggen dat Lord Finesse wel wat meer aandacht verdient dan wat hij over het algemeen verkrijgt (of ik loop het veelal mis, hoewel het commentaar en de recensies wel altijd lovend zijn wat ik mee krijg). Hij heeft met Return of the Funky Man en The Awakening 2 geweldige albums. Big L heeft officieel maar 1 album. Dat ik toch op hem stem is gewoon een gevoelskwestie. Hij doet me toch iets meer. Zijn stijl is behoorlijk geinspireerd op die van Finesse hoewel ik L vaak toch iets scherper vind en zijn flow me iets beter ligt.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 10:41 uur
0-2
Duidelijk geval van de leerling overtreft zijn meester. Vind Big L gewoon beter dan Lord Finesse. Lord Finesse is gewoon een hele goede rapper, maar niets meer. Big L is een klasse apart. De punchlinekoning.
Duidelijk geval van de leerling overtreft zijn meester. Vind Big L gewoon beter dan Lord Finesse. Lord Finesse is gewoon een hele goede rapper, maar niets meer. Big L is een klasse apart. De punchlinekoning.
0
eazyfan
geplaatst: 28 juli 2007, 11:13 uur
0-3
LF vind ik ook uiterst vet, maar tekstueel is L meer m'n ding en qua stem en flow ook.
LF vind ik ook uiterst vet, maar tekstueel is L meer m'n ding en qua stem en flow ook.
0
raffael77
geplaatst: 28 juli 2007, 11:31 uur
Weer een slechte battlle wat een crap gasten hier soms
Ok volgende maar
ken Asamov niet is hij niet een solo artiest.
Ok volgende maar
ken Asamov niet is hij niet een solo artiest.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 13:25 uur
raffael77 schreef:
En jij vind het nog steeds gek dat je commentaar krijgt?
Maar heb zelf ook geen idee wie Asamov zijn eigenlijk.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 14:06 uur
Dan moet je daar maar verandering in brengen. 'And now' vind ik een erg goed album.
1-1
Little Brother komt over 2 maanden met een nieuw album. Ik denk zonder 9th Wonder, want die is eruit gestapt.
http://www.myspace.com/littlebrother
edit: Op wiki staat 9th Wonder er niet is uitgestapt. Maar Big Pooh zegt dat ze wel hun eigen weg zijn gegaan. 9th heeft 1 nummer geproduceerd voor het nieuwe album.
1-1
Little Brother komt over 2 maanden met een nieuw album. Ik denk zonder 9th Wonder, want die is eruit gestapt.
edit: Op wiki staat 9th Wonder er niet is uitgestapt. Maar Big Pooh zegt dat ze wel hun eigen weg zijn gegaan. 9th heeft 1 nummer geproduceerd voor het nieuwe album.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 14:08 uur
Osiris Apis schreef:
Interessant

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 28 juli 2007, 14:53 uur
Maar heb zelf ook geen idee wie Asamov zijn eigenlijk.
Same Here.
0
raffael77
geplaatst: 28 juli 2007, 15:08 uur
Osiris Apis schreef:
Dan moet je daar maar verandering in brengen. 'And now' vind ik een erg goed album.
1-1
1-1
We zullen zien hoe hun album wordt.
0
Hypno
geplaatst: 28 juli 2007, 15:21 uur
1-3
Asamov is een groep dat ook wel bekend staat als The Alias Brothers
Asamov is een groep dat ook wel bekend staat als The Alias Brothers
0
geplaatst: 28 juli 2007, 18:45 uur
Ja, ze moesten hun naam veranderen, na een geding met een schrijver die Asimov heet, de schrijver van I-Robot.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 19:04 uur
Zielig zeg, dat je namen, kleuren, letters en nummers kunt kopen.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 28 juli 2007, 19:06 uur
Ik zou de naam waxs maar snel gaan aanschaffen voor iemand je voor is! 

0
geplaatst: 29 juli 2007, 20:54 uur
Trouwens is ook niet al een artiest die Reakwon heet? Ik zou maar oppassen dat hij niet ziet dat jij gebruik maakt van zijn naam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.