MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Heb je Enta Da Stage van Black Moon wel eens beluistert? Want daar rapt ie anders. Minder ''gevaarlijk'' zeg maar.

raffael77
Buckshot rapt geen gangsta.
Bcc heeft soort gelijke stijl

kArIzMa_TuRk
Hypno schreef:
(quote)
Agallah schreef o.a teksten voor Busta Rhymes en produceerde o.a tracks voor Sean Price, GURU en andere grote namen alleen Is ie zelf als rapper niet zoveel soeps.
Hier gaat het toch om de rapper zelf? en niet om wat hij/zij schreef of produceerde.

Die solo CD van Agallah

1-4

Relax
MJ_DA_MAN schreef:
Heb je Enta Da Stage van Black Moon wel eens beluistert? Want daar rapt ie anders. Minder ''gevaarlijk'' zeg maar.

Nee "eigenlijk" niet, heb m wel op de PC staan.
Dan ga ik binnenkort eens "beluisteren"

Raekwon the chef
"Doe" dat

1-5

Agallah doet me weinig als MC, heb laatst New York ryder Music weer eens geluisterd en vind de beat van Premier best goed maar Agallah doet me niet echt wat. Buckshot is geqweldig op Enta Da Stage

Lord Finesse vs Big L

Master vs student.

0-1 hoewel ik wel even wil zeggen dat Lord Finesse wel wat meer aandacht verdient dan wat hij over het algemeen verkrijgt (of ik loop het veelal mis, hoewel het commentaar en de recensies wel altijd lovend zijn wat ik mee krijg). Hij heeft met Return of the Funky Man en The Awakening 2 geweldige albums. Big L heeft officieel maar 1 album. Dat ik toch op hem stem is gewoon een gevoelskwestie. Hij doet me toch iets meer. Zijn stijl is behoorlijk geinspireerd op die van Finesse hoewel ik L vaak toch iets scherper vind en zijn flow me iets beter ligt.

0-2

Duidelijk geval van de leerling overtreft zijn meester. Vind Big L gewoon beter dan Lord Finesse. Lord Finesse is gewoon een hele goede rapper, maar niets meer. Big L is een klasse apart. De punchlinekoning.

eazyfan
0-3
LF vind ik ook uiterst vet, maar tekstueel is L meer m'n ding en qua stem en flow ook.

Hypno
0-4

Maar Lord Finesse word zeker onderschat.

0-5

Little Brother vs. Asamov

raffael77
Weer een slechte battlle wat een crap gasten hier soms

Ok volgende maar

ken Asamov niet is hij niet een solo artiest.

Ut zijn 2 groepen.

1-0 deze twee zijn toch wel bekend?

raffael77 schreef:
Weer een slechte battlle wat een crap gasten hier soms

En jij vind het nog steeds gek dat je commentaar krijgt?

Maar heb zelf ook geen idee wie Asamov zijn eigenlijk.

Dan moet je daar maar verandering in brengen. 'And now' vind ik een erg goed album.

1-1

Little Brother komt over 2 maanden met een nieuw album. Ik denk zonder 9th Wonder, want die is eruit gestapt.
http://www.myspace.com/littlebrother

edit: Op wiki staat 9th Wonder er niet is uitgestapt. Maar Big Pooh zegt dat ze wel hun eigen weg zijn gegaan. 9th heeft 1 nummer geproduceerd voor het nieuwe album.

Osiris Apis schreef:
Little Brother komt over 2 maanden met een nieuw album. Ik denk zonder 9th Wonder, want die is eruit gestapt.

Interessant

1-2

kArIzMa_TuRk
Maar heb zelf ook geen idee wie Asamov zijn eigenlijk.
Same Here.

Heb jij even pech.

raffael77
Osiris Apis schreef:
Dan moet je daar maar verandering in brengen. 'And now' vind ik een erg goed album.

1-1

edit: Op wiki staat 9th Wonder er niet is uitgestapt. Maar Big Pooh zegt dat ze wel hun eigen weg zijn gegaan. 9th heeft 1 nummer geproduceerd voor het nieuwe album.

We zullen zien hoe hun album wordt.

Hypno
1-3

Asamov is een groep dat ook wel bekend staat als The Alias Brothers

Ja, ze moesten hun naam veranderen, na een geding met een schrijver die Asimov heet, de schrijver van I-Robot.

Zielig zeg, dat je namen, kleuren, letters en nummers kunt kopen.

Raekwon the chef
Ik zou de naam waxs maar snel gaan aanschaffen voor iemand je voor is!

Trouwens is ook niet al een artiest die Reakwon heet? Ik zou maar oppassen dat hij niet ziet dat jij gebruik maakt van zijn naam.

Harco
2-3.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:12 uur

geplaatst: vandaag om 14:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.