Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2007, 20:34 uur
Braille wint deze makkelijk naar mijn mening, maar was te laat met stemmen
maar
5-3, staat mooier
maar
5-3, staat mooier
0
raffael77
geplaatst: 31 juli 2007, 10:33 uur
Waarom kiest iedereen grandmaster die rapt niet eens.
Over hiphop kennis gesproken.
Hij was een dj die alleen produceerde. Alle raps kwamen of van Melle Mel of Furious Five of Duke Bootie.
Wel leuke battle maar is overduidelijk dat Kool Moe Dee wint
Hij heeft met LL een battle gehad die jaren duurde en uiteindelijk eindigde in gelijke stand.
Over hiphop kennis gesproken.
Hij was een dj die alleen produceerde. Alle raps kwamen of van Melle Mel of Furious Five of Duke Bootie.
Wel leuke battle maar is overduidelijk dat Kool Moe Dee wint
Hij heeft met LL een battle gehad die jaren duurde en uiteindelijk eindigde in gelijke stand.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 12:22 uur
Soms heb ik ook het gevoel dat we het beter Artist vs. Artist kunnen noemen, want dit is wel beetje verwarrend zoals raffael77 zegt.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 12:23 uur
Op nummers als The Message en White Lines rapt GMF toch gewoon?
0
geplaatst: 31 juli 2007, 13:20 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Melle mel rapt op beide nummers ook Duke Bootee op eerste nummer. Hij was een van de Furious Five samen met Raheem, Kidd creole, Chief Cowboy en natuurlijk Scorpio.
Later kreeg Melle Mel oneenigheid over credits e.d en ging solo. Hij had daarna vooral succes met Beat Street (titlesong van film)
Flash is Dj en nooit rapper geweest. Hij heeft DJ Grand Wizard Theodore geleerd om te scratchen.
De groep is de eerste rapgroep die in de rock en roll hall of fame wordt ge-eerd.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 13:30 uur
Dat wist ik niet eens
. Da's lang geleden dat ik weer echt iets ''geleerd'' heb. My apologies for this. Dan verzin zelf maar een nieuwe, ewalk
.
. Da's lang geleden dat ik weer echt iets ''geleerd'' heb. My apologies for this. Dan verzin zelf maar een nieuwe, ewalk
.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 13:44 uur
Maargoed, zoals ik al zei, misschien kunnen we de topic beter omdopen tot "Artist vs. Artist" dan kunnen ook gewoon dus producers, MC's en dergelijke tegen elkaar battlen, want daar ging ik ook hierbij automatisch vanuit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.