MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Jamaican
Chino XL vs Braille

raffael77
Ik kan niet kiezen

Hypno
1-0

raffael77
1-1

Harco
3-1.

Social_Mask
3-2

Braille wint deze makkelijk naar mijn mening, maar was te laat met stemmen

maar

5-3, staat mooier

Q-tip vs Jeru de Damaja

1 - 0

rico-bballer
3-0

Social_Mask
3-1

Raekwon the chef
4-1

Hypno
4-2

kArIzMa_TuRk
4-3

Grandmaster Flash vs. Kool Moe Dee

1-0

raffael77
Waarom kiest iedereen grandmaster die rapt niet eens.
Over hiphop kennis gesproken.
Hij was een dj die alleen produceerde. Alle raps kwamen of van Melle Mel of Furious Five of Duke Bootie.

Wel leuke battle maar is overduidelijk dat Kool Moe Dee wint

Hij heeft met LL een battle gehad die jaren duurde en uiteindelijk eindigde in gelijke stand.

Ben het voor de verandering een keer met raffael77 eens.

raffael77
Hee terug van vakantie Niek

Soms heb ik ook het gevoel dat we het beter Artist vs. Artist kunnen noemen, want dit is wel beetje verwarrend zoals raffael77 zegt.

Op nummers als The Message en White Lines rapt GMF toch gewoon?

MJ_DA_MAN schreef:
Op nummers als The Message en White Lines rapt GMF toch gewoon?

Melle mel rapt op beide nummers ook Duke Bootee op eerste nummer. Hij was een van de Furious Five samen met Raheem, Kidd creole, Chief Cowboy en natuurlijk Scorpio.
Later kreeg Melle Mel oneenigheid over credits e.d en ging solo. Hij had daarna vooral succes met Beat Street (titlesong van film)
Flash is Dj en nooit rapper geweest. Hij heeft DJ Grand Wizard Theodore geleerd om te scratchen.
De groep is de eerste rapgroep die in de rock en roll hall of fame wordt ge-eerd.

Dat wist ik niet eens . Da's lang geleden dat ik weer echt iets ''geleerd'' heb. My apologies for this. Dan verzin zelf maar een nieuwe, ewalk .

Maargoed, zoals ik al zei, misschien kunnen we de topic beter omdopen tot "Artist vs. Artist" dan kunnen ook gewoon dus producers, MC's en dergelijke tegen elkaar battlen, want daar ging ik ook hierbij automatisch vanuit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:30 uur

geplaatst: vandaag om 12:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.