Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 5 februari 2007, 15:12 uur
2-4
WAAR GAAT DIT HEEN MET MUME ???
T.I. is tekstelijk NIETS en DJ Quik heeft tenminste nog leuke teksten en af en toe wat goede beats!

WAAR GAAT DIT HEEN MET MUME ???
T.I. is tekstelijk NIETS en DJ Quik heeft tenminste nog leuke teksten en af en toe wat goede beats!

0
geplaatst: 5 februari 2007, 16:21 uur
5-4
2 Dj's, voor de verandering:
Kid Capri vs. Jazzy Jeff
Jazzy Jeff is een paar maanden geleden hier naar Antwerpen gekomen, en dat is me bijgebleven
0-1
2 Dj's, voor de verandering:
Kid Capri vs. Jazzy Jeff
Jazzy Jeff is een paar maanden geleden hier naar Antwerpen gekomen, en dat is me bijgebleven

0-1
0
Harco
geplaatst: 5 februari 2007, 16:31 uur
Relax schreef:
Boeit me geen fuck. Die man z'n flow is gewoon heerlijk. Vooral op pompende beats.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 5 februari 2007, 19:18 uur
T.I. heeft gewonnen?
Oke, de wereld is aan zijn einde
0-2 voor Jazzy Jeff, zeer vette DJ
0
geplaatst: 5 februari 2007, 19:26 uur
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan zo tien mc's opnoemen die nog stukken slechter zijn dan T.I. t Is jouw ding niet, de mijne ook niet, maar zulke opmerkingen komen op een of andere manier arrogant over. Alsof het niet meer over een mening gaat maar over een feit. Wekt irritatie op.
0-3
0-3
0
geplaatst: 5 februari 2007, 19:36 uur
Raekwon the chef schreef:
T.I. heeft gewonnen?
T.I. heeft gewonnen?
5-4 voor Dj Quik, degene met de meeste stemmen wint hoor!
0
geplaatst: 5 februari 2007, 19:51 uur
Niek schreef:
(quote)
Overdrijven is ook een vak hoor...Wekt irritatie op.Neem de dingen afentoe ook eens met een korreltje zout, Niek
Of wasje slecht gezind? 
0
geplaatst: 6 februari 2007, 16:04 uur
Toch ook 0-2 maar zeker geen straatlengte. Vind Kubus bij vlagen vreselijk goed. Maar Delic is een geval apart.
0-2 dus
0-2 dus
0
Relax
geplaatst: 6 februari 2007, 20:12 uur
Harco schreef:
Boeit me geen fuck. Die man z'n flow is gewoon heerlijk. Vooral op pompende beats.
(quote)
Dan weet jij de definitie van hip hop niet.
0
geplaatst: 6 februari 2007, 20:15 uur
Als hij nou gewoon vooral hecht aan de flow en beats dan kan dat toch. Dat heeft niets met definitie te maken maar met smaak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.