Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2007, 16:56 uur
4-3,
kan veel kritiek op de man hebben, maar op hem in bloedvorm gaat lastig worden.
kan veel kritiek op de man hebben, maar op hem in bloedvorm gaat lastig worden.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:20 uur
4-6 KRS-One is toch wel een tikkeltje anders...
Volgende
Chuck D. vs. GZA
1-0
Volgende
Chuck D. vs. GZA
1-0
0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:36 uur
1-1, duidelijk.
Chuck D is niet bepaald mijn favo MC. GZA daarentegen mijn favo Wu-Tang-member
.
Chuck D is niet bepaald mijn favo MC. GZA daarentegen mijn favo Wu-Tang-member
.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:50 uur
1-3
Maar alleen omdat ik meer met WT heb dan met PE, want vind ze beiden super.
Maar alleen omdat ik meer met WT heb dan met PE, want vind ze beiden super.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 19:33 uur
2-0.
Tech N9ne is een van de meest veelzijdige en creatieve emcees die rondlopen.
Tech N9ne is een van de meest veelzijdige en creatieve emcees die rondlopen.
0
raffael77
geplaatst: 7 februari 2007, 20:37 uur
er is er maar 1 die zeer creatief is en ook nooit mee mag doen aan battles is Supernatural
0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:40 uur
raffael77 schreef:
er is er maar 1 die zeer creatief is en ook nooit mee mag doen aan battles is Supernatural
Ja? Is er maar 1 creatieve rapper op de hele wereld? (quote)

0
geplaatst: 7 februari 2007, 20:50 uur
3-1
Tech N9ne is erg dope en ken ik langer dan Tonedeff maar Tonedeff is echt 1 van mijn favo mc's en erg ondergewaardeerd vind ik
Tech N9ne is erg dope en ken ik langer dan Tonedeff maar Tonedeff is echt 1 van mijn favo mc's en erg ondergewaardeerd vind ik
0
Harco
geplaatst: 7 februari 2007, 22:32 uur
Relax schreef:
Iedere rapper heeft een flow......... of het is wat minder of geweldig... simpel, dus het is verantwoord een top tekst te hebben en Harco, A.U.B. niet zo reageren daar raak ik geiriteerd van..
Iedere rapper heeft een flow......... of het is wat minder of geweldig... simpel, dus het is verantwoord een top tekst te hebben en Harco, A.U.B. niet zo reageren daar raak ik geiriteerd van..
50 Cent scoort daarom ook een voldoende bij jou.
0
Relax
geplaatst: 7 februari 2007, 22:38 uur
50 Cent heeft vermakelijke teksten, het is niet echt, maar hij heeft het niet alleen over bitches en rims voor als je het niet weet 
4-2

4-2
0
geplaatst: 7 februari 2007, 22:54 uur
Relax schreef:
50 Cent heeft vermakelijke teksten, het is niet echt, maar hij heeft het niet alleen over bitches en rims voor als je het niet weet
Relax, je kan me veel wijsmaken. Maar dat 50's teksten iets waard zijn? Kom op, dat geloof je zelf toch niet? 50's teksten zijn echt niet beter dan die van T.I. (waar deze discussie mee begon).50 Cent heeft vermakelijke teksten, het is niet echt, maar hij heeft het niet alleen over bitches en rims voor als je het niet weet

0
geplaatst: 8 februari 2007, 01:58 uur
Op The Chronic of Doggystyle zijn de teksten lyrically gezien ook niet zoveel hoogstaander dan het werk van T.I. of Young Jeezy. Soms zijn die pompende beats gewoon lekker, even verstand op nul en gewoon bangen. Als het dope is is het dope. Hoeft geen standaard formule aan vast te zitten van zus moet oke zijn en zo mag minder zijn.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 8 februari 2007, 08:40 uur
2-2
puur omdat ik in mijn vroegere tijden best veel naar hem heb geluisterd, heb er nu geen behoefte meer aan, en TI heeft ook niet meer dan een paar leuke tracks.
puur omdat ik in mijn vroegere tijden best veel naar hem heb geluisterd, heb er nu geen behoefte meer aan, en TI heeft ook niet meer dan een paar leuke tracks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.