MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:

eazyfan
3-3

4-3,
kan veel kritiek op de man hebben, maar op hem in bloedvorm gaat lastig worden.

4-4 dan maar

Kos
4-5 natuurlijk .

4-6 KRS-One is toch wel een tikkeltje anders...

Volgende

Chuck D. vs. GZA

1-0

1-1, duidelijk.

Chuck D is niet bepaald mijn favo MC. GZA daarentegen mijn favo Wu-Tang-member .

Marcel²
1-2

1-3

Maar alleen omdat ik meer met WT heb dan met PE, want vind ze beiden super.

eazyfan
1-5

Tech N9ne - Tonedeff
1-0

2-0.

Tech N9ne is een van de meest veelzijdige en creatieve emcees die rondlopen.

raffael77
Word_Play schreef:
2-0.

Tech N9ne is een van de meest veelzijdige en creatieve emcees die rondlopen.

er is er maar 1 die zeer creatief is en ook nooit mee mag doen aan battles is Supernatural

raffael77 schreef:
(quote)

er is er maar 1 die zeer creatief is en ook nooit mee mag doen aan battles is Supernatural
Ja? Is er maar 1 creatieve rapper op de hele wereld?

3-1

Tech N9ne is erg dope en ken ik langer dan Tonedeff maar Tonedeff is echt 1 van mijn favo mc's en erg ondergewaardeerd vind ik

Raekwon the chef
4-1

Harco
Relax schreef:
Iedere rapper heeft een flow......... of het is wat minder of geweldig... simpel, dus het is verantwoord een top tekst te hebben en Harco, A.U.B. niet zo reageren daar raak ik geiriteerd van..

50 Cent scoort daarom ook een voldoende bij jou.

Relax
50 Cent heeft vermakelijke teksten, het is niet echt, maar hij heeft het niet alleen over bitches en rims voor als je het niet weet

4-2

Relax schreef:
50 Cent heeft vermakelijke teksten, het is niet echt, maar hij heeft het niet alleen over bitches en rims voor als je het niet weet
Relax, je kan me veel wijsmaken. Maar dat 50's teksten iets waard zijn? Kom op, dat geloof je zelf toch niet? 50's teksten zijn echt niet beter dan die van T.I. (waar deze discussie mee begon).

Marcel²
5-2

Raekwon the chef
50 cent vs. T.I.

1-1. T.I.'S flow is lekkerder.

Op The Chronic of Doggystyle zijn de teksten lyrically gezien ook niet zoveel hoogstaander dan het werk van T.I. of Young Jeezy. Soms zijn die pompende beats gewoon lekker, even verstand op nul en gewoon bangen. Als het dope is is het dope. Hoeft geen standaard formule aan vast te zitten van zus moet oke zijn en zo mag minder zijn.

Raekwon the chef
2-2

puur omdat ik in mijn vroegere tijden best veel naar hem heb geluisterd, heb er nu geen behoefte meer aan, en TI heeft ook niet meer dan een paar leuke tracks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.