Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2007, 11:43 uur
Op the infamous: Prodigy, duidelijk. zn stem klinkt daar ook nog jong, heel aangenaam. Prodigy zn teksten zitten mooier in elkaar hier, niet zo simpel als die van Havoc. Gooi er een leuke flow bovenop en je hebt Prodigy op topniveau.
Nu: Havoc: heeft aan zn lyrics gewerkt en klinkt nog steeds leuk in de oren (wat je niet kan zeggen van Prodigy; stem is helemaal upgefucked)
Ik pas
Nu: Havoc: heeft aan zn lyrics gewerkt en klinkt nog steeds leuk in de oren (wat je niet kan zeggen van Prodigy; stem is helemaal upgefucked)
Ik pas

0
Raekwon the chef
geplaatst: 10 februari 2007, 11:45 uur
op dit moment; 0-1
infamous/hell on earth-tijd; 1-0
denk dat het dan toch maar 0-1 word.
infamous/hell on earth-tijd; 1-0
denk dat het dan toch maar 0-1 word.
0
eazyfan
geplaatst: 10 februari 2007, 12:29 uur
Best moeilijk voor mij, Prodigy heeft betere teksten en die vette solo, Havoc is een van mijn favoriete producers en als rapper bijna even goed als Prodigy, Prodigy is beetje serieus afgezwakt, Havoc minder:
2-3 Dan maar.
2-3 Dan maar.
0
|Joël|
geplaatst: 10 februari 2007, 19:39 uur
0-1
Als MC is Ice Cube duidelijk de betere. Dre heeft natuurlijk wel heel veel goede beats geproduceerd maar ik beoordeel het hier toch op rap kwaliteiten.
Als MC is Ice Cube duidelijk de betere. Dre heeft natuurlijk wel heel veel goede beats geproduceerd maar ik beoordeel het hier toch op rap kwaliteiten.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 10 februari 2007, 20:47 uur
RZA vs. Dr. Dre (en dan een battle om rapskills)
0
|Joël|
geplaatst: 10 februari 2007, 21:29 uur
4-0
Die Dr. Dre heeft mij nooit zo kunnen verassen met zijn rapskills hij moet het echt van zijn beats en gastartiesten hebben vind ik.
Die Dr. Dre heeft mij nooit zo kunnen verassen met zijn rapskills hij moet het echt van zijn beats en gastartiesten hebben vind ik.
0
geplaatst: 10 februari 2007, 21:37 uur
Behalve op The Watcher, daar vind ik Dre toch wel heerlijk klinken.
0
eazyfan
geplaatst: 10 februari 2007, 21:49 uur
Cath schreef:
Behalve op The Watcher, daar vind ik Dre toch wel heerlijk klinken.
Op Forgot About Dre staat hij op zijn toppunt qua skills vind ik.Behalve op The Watcher, daar vind ik Dre toch wel heerlijk klinken.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 01:18 uur
Ja alleen jammer dat Dre toch ook teksten door anderen heeft laten schrijven. Dat vind ik best gaar eigenlijk
0
Relax
geplaatst: 11 februari 2007, 01:36 uur
5-0 Dre schrijft niet zelf en RZA heeft vaak geweldige teksten en een fijne stem..
0
geplaatst: 11 februari 2007, 01:43 uur
zijn er buiten Diddy (die alles door anderen laat schrijven) en Dre eigenlijk nog meer rapartiesten die dat doen?
0
Relax
geplaatst: 11 februari 2007, 01:48 uur
herbertwest schreef:
zijn er buiten Diddy (die alles door anderen laat schrijven) en Dre eigenlijk nog meer rapartiesten die dat doen?
Eazy-E

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.