MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Relax schreef:
(quote)

Eazy-E
Echt waar!?!?

Eazyfan, verklaar...

eazyfan
Euhm dat was zo op zijn eerste Cd, omdat hij eigenlijk niet wou rappen. Eazy-E wou nooit rappen, maar hij moest van Ice Cube en Dr. Dre Boys-N-The Hood opnemen omdat zijn stem het beste klinkte. Die track is deels geschreven door Ice Cube en door Dre, EazyE producde deels zijn teksten, dus als ze geschreven waren veranderde hij ze effe. (Daarom dat er ook Executive Producers staat op zijn Cd's.), hij deed ook hetzelfde met zijn beats. Na Eazy-Duz-It schreef hij wel een groot stuk van zijn teksten maar ook niet alles. Maar hij heeft ze wel altijd beetje verandert. Maar alles werd niet voor hem geschreven, veel tracks heeft hij gewoon zelf gedaan.

eazyfan
Aesop Rock vs. Tonedeff

eazyfan
0-1

raffael77
Het zijn bijde wel toffe gasten maar dat ik nou kan zeggen dat de 1 beter is dan de ander nee sorry.
Voor mij is dit een gelijke stand

1-3, Tonedeff is een van de meest veelzijdige MC's op aarde. Die man kan echt alles en bevat bovendien een wereldflow.

Raekwon the chef
eazyfan schreef:
Euhm dat was zo op zijn eerste Cd, omdat hij eigenlijk niet wou rappen. Eazy-E wou nooit rappen, maar hij moest van Ice Cube en Dr. Dre Boys-N-The Hood opnemen omdat zijn stem het beste klinkte. Die track is deels geschreven door Ice Cube en door Dre, EazyE producde deels zijn teksten, dus als ze geschreven waren veranderde hij ze effe. (Daarom dat er ook Executive Producers staat op zijn Cd's.), hij deed ook hetzelfde met zijn beats. Na Eazy-Duz-It schreef hij wel een groot stuk van zijn teksten maar ook niet alles. Maar hij heeft ze wel altijd beetje verandert. Maar alles werd niet voor hem geschreven, veel tracks heeft hij gewoon zelf gedaan.

The D.O.C. schreef ook veel teksten voor Eazy-E. maar je kunt ook wel horen op It's On, dat het kereltje geen briljante lyricist was

Improvision
Tonedeff gaat hier niet winnen van Aesop!

2-3!

Harco
4-3.

Aceyalone vs J-Live

Marcel²
0-4

Sage Francis - Josh Martinez

Harco
3-0.

raffael77
4-0

Relax
5-0

Harco
K-Os vs. Saul Williams.

1-0

Maar allebei niet echt mijn ding..

raffael77
Niek schreef:
1-0

Maar allebei niet echt mijn ding..

Ik ben het met je eens ook niet mijn soort zeker k-os niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:10 uur

geplaatst: vandaag om 09:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.