Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2007, 03:10 uur
Relax schreef:
Eazy-E
Echt waar!?!?(quote)
Eazy-E

Eazyfan, verklaar...
0
eazyfan
geplaatst: 11 februari 2007, 11:05 uur
Euhm dat was zo op zijn eerste Cd, omdat hij eigenlijk niet wou rappen. Eazy-E wou nooit rappen, maar hij moest van Ice Cube en Dr. Dre Boys-N-The Hood opnemen omdat zijn stem het beste klinkte. Die track is deels geschreven door Ice Cube en door Dre, EazyE producde deels zijn teksten, dus als ze geschreven waren veranderde hij ze effe. (Daarom dat er ook Executive Producers staat op zijn Cd's.), hij deed ook hetzelfde met zijn beats. Na Eazy-Duz-It schreef hij wel een groot stuk van zijn teksten maar ook niet alles. Maar hij heeft ze wel altijd beetje verandert. Maar alles werd niet voor hem geschreven, veel tracks heeft hij gewoon zelf gedaan.
0
raffael77
geplaatst: 11 februari 2007, 11:50 uur
Het zijn bijde wel toffe gasten maar dat ik nou kan zeggen dat de 1 beter is dan de ander nee sorry.
Voor mij is dit een gelijke stand
Voor mij is dit een gelijke stand
0
geplaatst: 11 februari 2007, 12:47 uur
1-3, Tonedeff is een van de meest veelzijdige MC's op aarde. Die man kan echt alles en bevat bovendien een wereldflow.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 11 februari 2007, 13:04 uur
eazyfan schreef:
Euhm dat was zo op zijn eerste Cd, omdat hij eigenlijk niet wou rappen. Eazy-E wou nooit rappen, maar hij moest van Ice Cube en Dr. Dre Boys-N-The Hood opnemen omdat zijn stem het beste klinkte. Die track is deels geschreven door Ice Cube en door Dre, EazyE producde deels zijn teksten, dus als ze geschreven waren veranderde hij ze effe. (Daarom dat er ook Executive Producers staat op zijn Cd's.), hij deed ook hetzelfde met zijn beats. Na Eazy-Duz-It schreef hij wel een groot stuk van zijn teksten maar ook niet alles. Maar hij heeft ze wel altijd beetje verandert. Maar alles werd niet voor hem geschreven, veel tracks heeft hij gewoon zelf gedaan.
The D.O.C. schreef ook veel teksten voor Eazy-E. maar je kunt ook wel horen op It's On, dat het kereltje geen briljante lyricist was
0
raffael77
geplaatst: 12 februari 2007, 20:58 uur
Ik ben het met je eens ook niet mijn soort zeker k-os niet
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.