MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
ken ze beiden niet

Ik ken 1 album van K-Os. Saul Williams heb ik alleen gehoord als features. Dus die kan ik niet echt goed beoordelen.

K-Os vind ik een erg veelzijdige MC die barst van het talent, maar ik ken heel die Williams niet, dus...

Harco
3-0.

Gaat snel, zo.

kent hier nog iemand ze?? a.u.b stemmen dan, kunnen we naar de volgende

|Joël|
Ik zou wel willen maar ik ken ze amper dus dan kan ik ook geen goede mening geven

Raekwon the chef
ik ken ook niks van beiden

Improvision
Het zou wel écht lachen zijn als er wél iemand stemt maar dan op die Saul Williams.

lol , zullen we de volgende dan maar doen?

ok 5-0
Next: 2 beatbox champs

Doug E Fresh vs. Rahzel

Harco
1-0.

1-1

Niet normaal die gast. Luister je naar een nummer van The Roots. Op zich een normale track. Zie je vervolgens in het boekje dat er amper een instrument aan te pas is gekomen.

The Godfather of Noise

Leuke battle overigens, maar de titel van het forum gaat ondertussen niet echt meer op...

1-2
Heb Knock Out eens gehoord, en zijn tributes aan Aaliyah en Jam Master Jay zijn fantastisch. Doug E fresh is wel lekker oldschool natuurlijk, maar denk niet dattie meer kan als the godfather.

Even tussendoor. Ik vind het altijd leuk als iemand er een kortje toelichting bij zet. Hoeft natuurlijk niet per se. Tis slechts een suggestie .

Relax
2-3

Rahzel is echt goed.. heb hem bij Dave Chapelle live gezien met zijn scratch geluiden.. damn.
Dough-E Fresh kreeg nogal de hulp met zijn beatbox (Lodi Dodi van Slick Rick) via de scratchtables.. zodat hij niet die 5 minuten vol hoeft te beatboxen

Harco
Oh, maar ik stemde niet op Doug E. Fresh vanwege z'n beatbox-skills, maar gewoon omdat ik het een dope rapper vind. Daar draait dit topic toch ook om?

ik heb gewoon een zwak voor Doug E Fresh omdat ik een docu heb gezien over het begin van Def Jam. Daar zag je die jonge Doug E Fresh allerlei verschillende variaties maken op aanvragen van de mensen om hem heen. Ik denk dat Rahzel wel veelzijdiger is maar mijn gevoel zei meteen Doug E Fresh. Heb gewoon een zwak voor hem.

Raekwon the chef
k*t, weer van die gasten waar ik te weinig van ken

raffael77
Doug E Fresh is the man.

Harco
3-4, dus.

raffael77
La-di da-di here comes tha party with the get fresh crew
Doug rules tha nation.

Raekwon the chef schreef:
k*t, weer van die gasten waar ik te weinig van ken
idd, ik wil weer stemmen!

zullen we maar naar de volgende gaan?

Rahzel 3-5

Big Pun - Big L

eazyfan
0-1

1-1 wel moeilijk. Pun heeft net iets meer goede nummers gemaakt.

Improvision
1-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.