MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Relax
4-2

Sadat X is top als hij in een goede bui is.

5-2

ik vind sadat x niet bepaald véél beter, maar heeft ook meer en belangrijker dingen uitgebracht dan Dres en hij is ook gewoon erg goed

dan is het nog eens aan mij, zeker?! sorry jongens...

Keith Murray (Def Squad) vs. AZ (the Visualiza)

0-1

Ben die man eeuwig dankbaar voor Life's A Bitch en Affirmative Action. Zijn soloplaten vallen tegen, maar dat ligt niet aan zijn rapkwaliteiten.

0-2 idd zeer leuk, die AZ.

Marcel²
0-3

KSPR
0-4

Geweldig hoe die man op Life's A Bitch komt.

eazyfan
0-5
en ik mag de volgende:
Vinnie Paz vs Kool G. Rap
0-1

Harco
0-2.

Pff moeilijk. Kool is wel een betere rapper, maar gezien JMT mijn favoriete hiphop-duo is en zonder Vinnie er geen JMT-sound is:

1-2

eazyfan
MJ_DA_MAN schreef:
Pff moeilijk.

Overduidelijk

1-3

Vinnie Paz is goed, maar Kool G Rap is gewoon 'out of his league'.

Raekwon the chef
1-5

Q-Tip vs. BIG

beiden gekernmerkt vanwege hun waanzinnige flow..

ik wil achteraf er toch ZEKER 1-6 van maken! KoolG Rap is zoooo underrated en hij is één van de meest vormgevende figuren in de hip-hop geweest en had in zijn glorietijd één van de meest originele flows!

Wat Q Tip vs. BIG betreft...

ik pas

pfoe ik denk dat vele hier willen passen. dan toch maar BIG hoewel het morgen anders kan zijn

0-1

1-2, maar hoezo ongelukkig gekozen .

Kos
1-3

Had ie ook maar zo'n geniale producer as Ali Shaheed gehad in plaats van Puffy .

ik denk eigenlijk dat BIG hier zal winnen, omdat hij toch iets commerciëler gericht is en meer mensen hier zwaar fan zijn van hem (daarmee wil ik niets afdoen van zijn kwaliteiten!), daarom zal ik voor Q Tip gaan (zeker in mijn Top 5 van beste MC's!)

2-2

Volgens mij hebben A Tribe Called Quest en Q-Tip net zoveel aanhangers hier hoor. Ik bedoel Midnight Marauder heeft 4.22 met iets van 125 stemmen en Low End Theory 4.20 met 100 stemmen. Dat soort gemiddeldes hebben Ready To Die en zeker Life After Death niet gehaald

eazyfan
2-5
Royce Da 5'9" vs. Eminem
1-0

1-1 natuurlijk.

Marcel²
1-4

Pauper
1-5

NEXT: Souls of Mischief vs. The Pharcyde

Harco
1-0.

Maar als Pharcyde wint, ben ik ook blij. Waardige tegenstanders.

1-1

Runnin' een van de beste tracks ooit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.