MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Raekwon the chef
MJ_DA_MAN schreef:
1-2, maar hoezo ongelukkig gekozen .

wat bedoel je daar dan mee?

Harco
Dat beiden erg goed zijn.

Raekwon the chef schreef:
(quote)

wat bedoel je daar dan mee?

Nou gewoon: Biggie is mijn favo rapper, en Q-Tip staat in mijn top 5 van rappers. Ik wil ermee zeggen dat Q-Tip het van bijna iedereen zal winnen. Misschien is het woord ''ongelukkig'' wat verkeerd gekozen van mij. Ach, forget what I said .

Niek schreef:
1-1

Runnin' een van de beste tracks ooit

'93 till infinity niet zeker Ik vind ze elkaar zeker waard, maar toch 1-3 voor Passing me By; nog zo'n onmiskenbare classic!

eazyfan
1-5 voor Eminem bij de vorige Ik ben dus de enige die Royce Da 5'9" beter vind.

tom
1-4

uhm moeilijk

2-4

misschien wordt het dan nog spannend

2-5

Next:

Posdnuos (De La Soul) vs. Grand Puba (Brand Nubian)

1-0

Ik ga toch ook voor Posdnuos, maar vind niet dat Grand Puba zo'n nederlaag verdient.

4-0

Raekwon the chef
toch ondergaat hij hem, al scheelde het weinig

5-0

Lil Jon vs. 50 Cent

de onderklasse, de lichtgewichten.. de puberale grapjassen van de hiphop

Deze Lil' Jon (Chapelle ja, I know) zou van mij het punt krijgen, maar 50 Cent back in the days is (lees: was) gewoon een erg goede MC.

0-1 natuurlijk dan.

Marcel²
0-2

0-3

Lil' Jon is geen rapper, hoogstens een schreeuwer...

o wat haat ik die man! Zo'n mensen mogen sterven van mij!

eazyfan
P Jay schreef:

Lil' Jon is geen rapper, hoogstens een schreeuwer...

o wat haat ik die man! Zo'n mensen mogen sterven van mij!

0-4

Ach, buiten zijn nummers of nummers waar hij inzit kan ik wel om hem lachen (Lil' Jon). Als hij bijv. opeens tevoorschijn komt in zo'n Scary Movie 4 .

|Joël|
0-5
Alhoewel ik vandaag de dag toch wel meer plezier heb van die Lil' Jon zoals MJ_DA_MAN al zei kan je nog wel lachen om die Lil' Jon als hij voorbij komt in programmas en films maar als Hip-Hop artiest stelt het natuurlijk helemaal niks voor.

nieuwe:
Havoc vs. RZA

Marcel²
0-2

1-2, heel duidelijk. Een rapper die naar mijn mening beter is dan Prodigy, en bovendien een van de beste producers ooit. RZA is dat laatste ook, maar als rapper een stuk minder. Ook verkies ik de producties van Havoc boven die van Bobby.

2-2 het wordt tijd dat RZA zich nogmaar eens laat bewijzen...

|Joël|
Ik kan zelf echt niet kiezen ik vind ze allebij geweldige producers en als rapper zijn ze ook allebij redelijk goed, op rap gebied wint Havoc het wel.
3-3

eazyfan
3-4

Voor I'm causing more family Feud's than Richard Dawson:

3-5

Jeru the Damaja - Gift of Gab

Nipt 1-0

Hoewel Gift of Gab een uitstekende MC is en veelzijdiger dan Jeru spreekt Jeru mij toch meer aan. Zet de laatste tijd regelmatig The Sun Rises In The East op en ik heb toch meer met Jeru

3-0 (beetje vertekent beeld zo)

3-1!!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:20 uur

geplaatst: vandaag om 17:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.