MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle

zoeken in:
Improvision
Zeer moeilijk.

Toch 5-4.

Improvision
Next: Papoose vs Evidence (Dilated Peoples)

eazyfan
1-0

ken Dilated Peoples niet goed genoeg. En van Papoose ook maar een paar nummers eigenlijk

herbertwest schreef:
ken Dilated Peoples niet goed genoeg. En van Papoose ook maar een paar nummers eigenlijk
Same here.

Relax
3-1

Harco
4-2.

Raekwon the chef
4-3 , ik heb echt helemaal niks met Papoose, en Dilated Peoples vind ik erg goed

Marcel²
5-4

Marcel²
Extince vs. Def P

Pak van mn hart, het is moeilijk in woorden uit te drukken, maar ik zal het proberen.

goed - slecht
hiphopgeschiedenis - artiest die niets betekend heeft
heerlijke flow - irritante kleuterrijms
relaxte, creatieve, grappige gast - gefrustreerde kwal

2-0!

3-0!

Moederneuker

5-0, over-over-overduidelijk.

MF DOOM vs. Murs

1-0... maar Murs begin ik als rapper steeds meer te waarderen. Die waardering heef DOOM al zo'n beetje bereikt.

luc011190 schreef:

hiphopgeschiedenis - artiest die niets betekend heeft

Dat is natuurlijk bullshit.

2-0 niet echt een Murs-fan.

2-1 Definitely, mijn favoriete Underground MC geworden sinds The End Of The Beginning.

4-1, maar ik vind Murs ook één van de beste in zijn vak.

5-2

BoordAppel schreef:
(quote)

Dat is natuurlijk bullshit.

Ik begrijp niet waarom er altijd props naar OP moeten gaan als het over nederhop gaat. De scene had volgens mij zonder hen exact hetzelfde geweest.

Nouja, Extince nederlandstalige kwaliteiten kwamen aan het licht toen hij een nummer samen met Osdorp Possé deed bij volgens mij Lola Musica.

Maar aan de andere kant; dat filmpje van Osdorp Possé wat ze lieten zien in Yo VPRO Raps! was wel verschrikkelijk zielig, een beetje ikbenlauwwantikbenvandestraat - eastcoast - yoyobitches - stoerdoenerij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.