Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2007, 21:30 uur
ken Dilated Peoples niet goed genoeg. En van Papoose ook maar een paar nummers eigenlijk
0
geplaatst: 28 februari 2007, 21:33 uur
herbertwest schreef:
ken Dilated Peoples niet goed genoeg. En van Papoose ook maar een paar nummers eigenlijk
Same here.ken Dilated Peoples niet goed genoeg. En van Papoose ook maar een paar nummers eigenlijk
0
Raekwon the chef
geplaatst: 1 maart 2007, 12:25 uur
4-3 , ik heb echt helemaal niks met Papoose, en Dilated Peoples vind ik erg goed
0
geplaatst: 1 maart 2007, 14:49 uur
Pak van mn hart, het is moeilijk in woorden uit te drukken, maar ik zal het proberen.
goed - slecht
hiphopgeschiedenis - artiest die niets betekend heeft
heerlijke flow - irritante kleuterrijms
relaxte, creatieve, grappige gast - gefrustreerde kwal
2-0!
goed - slecht
hiphopgeschiedenis - artiest die niets betekend heeft
heerlijke flow - irritante kleuterrijms
relaxte, creatieve, grappige gast - gefrustreerde kwal
2-0!
0
geplaatst: 1 maart 2007, 17:16 uur
1-0... maar Murs begin ik als rapper steeds meer te waarderen. Die waardering heef DOOM al zo'n beetje bereikt.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 18:46 uur
2-1 Definitely, mijn favoriete Underground MC geworden sinds The End Of The Beginning.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 21:48 uur
BoordAppel schreef:
Dat is natuurlijk bullshit.
(quote)
Dat is natuurlijk bullshit.
Ik begrijp niet waarom er altijd props naar OP moeten gaan als het over nederhop gaat. De scene had volgens mij zonder hen exact hetzelfde geweest.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 22:10 uur
Nouja, Extince nederlandstalige kwaliteiten kwamen aan het licht toen hij een nummer samen met Osdorp Possé deed bij volgens mij Lola Musica.
Maar aan de andere kant; dat filmpje van Osdorp Possé wat ze lieten zien in Yo VPRO Raps! was wel verschrikkelijk zielig, een beetje ikbenlauwwantikbenvandestraat - eastcoast - yoyobitches - stoerdoenerij.
Maar aan de andere kant; dat filmpje van Osdorp Possé wat ze lieten zien in Yo VPRO Raps! was wel verschrikkelijk zielig, een beetje ikbenlauwwantikbenvandestraat - eastcoast - yoyobitches - stoerdoenerij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.