MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop tracks die zo slecht zijn....

zoeken in:
Harco
Timo710 schreef:
(afbeelding)

Hahahahaha.

...stiekem vind ik die man na Nino toch wel maffia.

gooi me hengel aan de haak zit een vis nigga!

Die line is echt geniaal.

Harco
KSPR schreef:
(quote)

Vooral die laatste in raakvlak is echt super.

"Overal waar we zijn, brengen we die drama
(wat onverstaanbaars) cokepushers, niggers met bandana's"

Euh, hij is zelf blank en de enige met een bandana.

Inderdaad! Lig altijd slap bij die nep-latino. Cubaanse sigaren, latino-reference hier, latino-reference daar, wannabe-MS13 uitlerijk.

Harco schreef:
(quote)

Inderdaad! Lig altijd slap bij die nep-latino. Cubaanse sigaren, latino-reference hier, latino-reference daar, wannabe-MS13 uitlerijk.

En toch kan het makkelijk... Ikzelf ken best wat Latino's en Puerto Ricanen, Dominicanen en Mexicanen zien er heel anders uit. Maar hij zou bijvoorbeeld best uit Cuba afkomstig kunnen zijn. Pitbull is bijvoorbeeld ook Cubaan en daar lijkt hij wel op. En degene die de beste vriend van Tony Montana speelt in Scarface (die ook wordt doodgeschoten) is ook een Cubaan.
Ik ken ook een Braziliaan die blank met blauwe ogen is maar wel geboren is in Brazilie en geadopteerd is. Wel apart dat ze gewoon Nigga mogen zeggen want B Real en Big Pun, Fat Joe enz zeggen het ook veel maar toen J-Lo het zei was het een rel...

Akonner schreef:
Jullie snappen gewoon niet dat je moet hosselen om te overleven in de achterstandswijken van Nederland.

Ik ken wel een zooi mensen die in het criminele circuit zitten maar zelfs een Puerto Ricaan die helemaal geen familie heeft en hier zonder opleiding kwam zegt zelf: Don't do the crime if you can't do the time. Dat veel gasten met wie hij zat veel te makkelijk zeiken en de schuld buiten zichzelf leggen. Ze kunnen wel werken maar het zijn kutbaantjes dus kiezen ze voor de makkelijke weg voor veel geld maar met risico's. We hebben echty wel allemaal kansen maar zodra je van je eerste school wordt afgetrapt heb je al een kans verspeelt. Voor je 20 bent en een strafblad hebt moet je gewoon de juiste keuzes maken. Doe je dat niet, heb je de verantwoordelijkheid te dragen en zul je het beter moeten doen of anders. Aan jezelf de keus.

raffael77
Idd Herbertwest. Het leven bestaat uit keuzes die je moet maken en de juiste maken dat is uitteindelijk jou iegen keuze. Je kan een beter leven kiezen maar ook de slechte criminele kant op gaan. Ik ken ook veel verkeerde gasten maar ik laat me niet met ze in om problemen te voor komen en mijn eigen doel achterna te kunnen gaan want dat is het belangrijkste in mijn leven.
Een beter leven en dat wil iedereen toch graag.

Dit is dus de reden dat ik niet voor commerciele hiphop ben omdat het veel te vaak onzin is. Kijk Ali B, Yes-R of Lange Frans nou. Ze rappen zogenaamd over een goed doel maar uiteindelijk laten ze minderjarigen in hun clip sexy dansen. Ze zeggen dat ze aardig zijn maar ze vechten met hun eigen fans. Ze zeggen dat ze rappers zijn maar ze maken pop nummers. Ze dissen de echte rappers op radio en tv. Maar in het echte leven rennen ze weg.

rico-bballer
Het is allemaal waar maar je moet toch wel sterk in je schoenen staan vaak om het allemaal te voorkomen ik ben iemand die net zoals raffael77 echt leeft voor zijn doel. Toch zie ik ''ook in Nederland'' veel mensen die zich ook laten misleiden. En Lange frans en Ali B daar wil ik niet eens over beginnen

Lange Frans en Ali B waren op het begin echt populair in Amsterdam maar omdat ze allemaal zo commercieel geworden zijn, en hun doel is dat je de tekst in een keer mee kan zingen...

Geloof mij, hoewel ze nooit echt heel goed geweest zijn, waren ze vroeger wel beter als nu...

raffael77
Timo710 schreef:
Lange Frans en Ali B waren op het begin echt populair in Amsterdam maar omdat ze allemaal zo commercieel geworden zijn, en hun doel is dat je de tekst in een keer mee kan zingen...

Geloof mij, hoewel ze nooit echt heel goed geweest zijn, waren ze vroeger wel beter als nu...

Dat dacht je maar. Ik heb Ali B gezien toen ie er net was. Hij begon direct ruzie te maken met het publiek, omdat ze aan het fluisteren waren. Nu komt het. Het waren meisjes en hij wilde ze er zelf persoonlijk uit kicken. Gevoel is iets dat hij niet heeft. Hij rapt veel te agressief en legt geen gevoel in zijn tekst. Hij ramt het eruit.

LSD, Bloedserieus, Nino, Kempie, Ali B, Lange Frans, Opposites, Brainpower, Baas B, THC en Fouradi die moeten ze naar de maan sturen want dat is de enige oplossing.

djeffibrelich
raffael77 schreef:
LSD, Bloedserieus, Nino, Kempie, Ali B, Lange Frans, Opposites, Brainpower, Baas B, THC en Fouradi die moeten ze naar de maan sturen want dat is de enige oplossing.

En dan ook nog The partysquad, Brutus, Negativ en Brace erbij en dan is het helemaal goed.

Je vergeet Nina, alleen is het nog maar de vraag of die uberhaupt mee kan.

Ik zou Brainpower toch maar niet zomaar naar de maan sturen. Die man heeft gewoon skills. The Opposites maken zo af en toe ook wel een lekker nummertje.

rico-bballer
Brainpower is inderdaad wel goed maakt ook veel troep, en Negativ vind ik af en toe heel af en toe ook wel goed in bolletjes blues vond ik het wel goed klinken soms.

Negativ is soms goed, maar vaak beinvloed, hij wilt de leuke grappige jongen spelen, maar dat issie niet, maar nummers als `niets is wat het zijn moet` zijn gewoon te doen.

Het ding is, als hij het ene moment grapjes op tv aan het maken is, en het andere moment aan het rappen is over zijn verleden in oost, dan komt dat niet over.

Er staat ook zo'n filmpje van Nega op het internet dat hij door drie groupies van 15 wordt afgezogen

Social_Mask
Negativ heeft een aantal goede nummers, hij kan het best. Maar idd precies wat Timo zegt. Brainpower vind ik zelf 1 van de beste rappers van Nederland. Die man heeft echt skills.

Raekwon the chef
djeffibrelich schreef:
(quote)

En dan ook nog The partysquad, Brutus, Negativ en Brace erbij en dan is het helemaal goed.

als we dan toch bezig zijn, kan Kimo net zo goed ook mee

raffael77
djeffibrelich schreef:
(quote)

was ik ff vergeten

raffael77
Het gaat er niet om hoe goed je kan rappen maar aan welke kant je staat.
Brainpower was leuk bezig maar maakt toch veel troep nu.
Idd brutus en de hele clik zijn zeer onder de maat.
Partysquad zijn de 2 slechtste dj's/producers die er zijn.
Nina wordt je ook neit echt vrolijk van.
Negativ heef tbest goede teksten alleen producties zijn zeeer suck en dan zegt ie dat hij veranderd is sinds hij opstapte bij D-men.

Thx for support and fuck the bling bling bitches.

Ik vind Brainpower ook een pauper, ik "voel" hem niet, hij komt nep over, hij meent niet wat hij zegt. Geloofwaardigheid is toch wel een must als MC.

Brain zn teksten komen geforceerd over. Voor mij gevoel doet ie teveel zn best om zn teksten intelligent en uniek te houden.

Akonner
Yung Berg - Sexy Lady gruwelijk fout (maar vind het stiekem un lkkr nr).

Hoewel ik niet z'n grootste fan ben, moet ik toegeven dat Brainpower wel degelijk de skills heeft. Van al die rappers wiens naam hier worden genoemd is hij misschien wel de talentvolste. Alleen is er wel een duidelijk "Door Merg & Brain" of "Je Moest Waarschijnlijk Gaan (naar mijn mening een van z'n beste nummers) en "Dansplaat" of "Alles Alles" hoe dat nummer ook heet.

Ontopic: Is best wel grappig dat een Bloedserieus en degelijke onder 'hiphop' worden geplaatst. Als we dat hiphop moeten noemen dan is het wel slecht gesteld met de hiphop.

Wat moeten we het dan noemen, Russische volksmuziek?

Q-U-T-M-U-Z-I-E-K?

Als dat een genre zou worden zo er wel heel wat mis zijn met de wereld....

Timo710 schreef:
Wat moeten we het dan noemen, Russische volksmuziek?

Misschien garbage?

Tsja, okej, zal wel...

We waren geloof ik nog een nummer vergeten...

"Die leipe mocro flavour"?

Noem dan gewoon meteen de hele discografie van die paupers... Ali B en Yes-R, echt twee jokers.

waxs schreef:
Noem dan gewoon meteen de hele discografie van die paupers... Ali B en Yes-R, echt twee jokers.

Jij was vroeger zelf een "Pauper"

Gast
geplaatst: vandaag om 09:05 uur

geplaatst: vandaag om 09:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.